Jump to content
aleks1986

Проблем с ръжда

Recommended Posts

Има ли решение на проблема ,дълготраино.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей с това няма оправия!Дълготрайно колко да е,ако наистина много се постарае твоя майстор до 4-5 год. пак е за правене.Това и ще струва  повече.Обаче никой не се старае толкова а гледа бързо да намаца,напръска и бързи кинти в джоба и догодина пак!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При работата в БГ тая заварка след 1-2 години е цъфнала,че понякога и по-бързо!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление в България са малко хората, които си обичат работата... Повечето вършат нещо, за да печелят още повече пари. Като прибавиш, че технологията е сравнително времеотнемаща и трудоемка. Шансовете са по-скоро за немърлива работа.

Иначе на сивик 6-та ген. с шибидах й ръждясват веждите почти в края на прага и от страната на стоповете. Продават се готови елементи, който да се заварят. Много е важно обаче да се подготвят добре повърхностите и да е отрязана ръждата.

На мен ми сложиха и парафин от вътрешната страна и за сега 1 година мина не е мръднало. Има развита ръжда малко по долната част към самия праг, но те не са го пипали там според мен.

Допълнително ще кажа - подкрепяйте хората, който се занимават с това. Тези дето са почтенни и имат чест. Тази работа изисква много труд и скапва здравето, ако човек няма протекция. Аз съм го пробвал, за да тествам и е много труд и много кофти за здравето. Имайте го предвид при определянето на цената.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моя сивик беше ужасно ръждясал от зад(не само веждите), направо гредите на който се държаха носачите бяха тръгнали да се скапват, но сполучих на тенекеджия, верно я прави няколко месеца, но през няколко дена го посещавах и си лафихме докато я правеше, та виждах всичко което се случва и колегата ACID BURN е прав... гадна за вършене работа, но човека си я направи до край, изряза долните части на гредите завари по дебела ламарина от заводската там със заварки през няколко сантиметра... абе трябва да си обичаш колата за да си го причиниш тва.. повечето хора биха я засилили към някое дере и у горубляне за следващата :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сподели координати, къде е този майстор?

  • Харесвам 2
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Корем, кофраж, жена и РЪЖДА тръгнат ли, СПИРАНЕ няма. Трябва ти добър майстор на който да му се занимава. Защото парите са малко а работата пипкава.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре че вече хващаме много програми, да се  радваме как по света хората от гнила ламарина правят нова кола...А и да разбием мита за трудолюбивия българин - тук от цяла кола една маска трябва да сменят и разправия голяма, майстори големи и нищо не се получи както трябва - луфт огромен около фаровете...

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...