st34 96 #1 Публикувано 6 Юни, 2016 Здравейте, след смяна на тампоните в Honda Стара Загора буквално дрънчи, звука е като желязо в желязо. На равен път е перфектна, но в градските неравности е просто непоносима. Интервенцията беше днес преди обяд, прибрах се по магистралата и затова не усетих / чух нищо, но като влязох в Сливен и ..... Утре явно ще се ходи пак, но този път няма да съм любезен... Хрумна ми като идея, не съм наясно. Възможно ли е да са ги обърнали обратно и затова да дрънкат? Не знам на снимките дали ще се види... Всичко останало е без забележка, сменени са тампоните на стабилизиращите щанги - отпред и отзад, биалетки, ремък, лагер и всичко както му се полага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1834 #2 Отговорено 7 Юни, 2016 (Редактирано) В събота смених същите тампони на предните носачи,но и задните два , с оригинални. Няма никакво тропане, дрънкане и т.н. и всичко стана перфектно. Тампоните имат посока на монтаж, а и не само посока , а и точно как се слагат в ухото на носача. От снимките които си дал , виждам че или тампоните са обърнати / почти на 100% съм сигурен/ , или не са точните тампони за този модел, а и леко са завъртени. Ето ти снимки от моите и си прецени сам : п.п. Обърнали са ги - сигурен съм. Също обърни внимание и сравни твоя 3-та снимка и моя 2-ра да видиш какви са разстоянията отгоре и отдолу - сигурно затова ти тропат. Редактирано 7 Юни, 2016 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikela 5 #3 Отговорено 8 Юни, 2016 Здравейте, според мен тампоните не са оригинални и вероятно са много меки , а посоката си е същата .Вероятно са забравили да притегнат някоя биалетка. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 96 #4 Отговорено 8 Юни, 2016 Проблема е решен! След голяма разправия в сервиза! Тампоните се оказаха много меки и от някаква неизвестна марка (в найлонова торбичка) естествено таксувани като оригинални. В последствие ги смениха с оригинални. Тия пичове след като сменили предните биалетките не ги затегнали, и на двете оставили болтовете завити само на ръка. Просто нямам думи! Отиваш с парите си, плащаш си като поп и пак си прецакан и то в оторизиран сервиз на Honda. Много да ме извиняват, но повече там кола няма да закарам! Благодаря колеги! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2242 #5 Отговорено 8 Юни, 2016 Това си е вид измама.Не те пускат в сервиза,да не гледаш какво ти монтират и как... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
POPAI 8 #6 Отговорено 8 Юни, 2016 Специално икам да кажа за така наречения сервиз в Ст.Загора.Преди 2 мес. си купих CR V от Казанлък и реших да го прегледам при тези юнаци.Пълни безхаберници.,все едно жена ми е гледала колата.Добре била,после се хванах за главата ама нали вече съм платил.Та колеги правете ,струвайте но там не влизайте.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1834 #7 Отговорено 8 Юни, 2016 Добре е, че проблема е решен. Неприятно е, че първоначално са свършили работата половинчато - да не кажа, че нищо не са направили. Интересно ми е , на каква цена ти хванаха първите "оригинални" тампони? А и другите които уж са ти ги сменили, защото според мен, само са обърнали тези които са ти сложили първия път. И пак се повтарям ,че тампоните ти бяха обърнати! Ето ти една близка снимка и ги сравни с твоя такава за да разбереш какво имам в предвид. Виж че при червената стрелка , гумата на тампона е почти наравно с ухото на носача при мен , а виж че при теб е поне половин до един сантиметър надолу в ухото.Обърни внимание и на двете жълти стрелки - едната показва триъгълника с посоката на монтаж, а другата показва синята точка, която е белег на къде да сочи тампона, като се набива в носача. А ето ти и как изглежда оригинален тампон в опаковка: Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 96 #8 Отговорено 8 Юни, 2016 EmichaТези от снимката в първия пост са по 28.00 лева бройката. А уж оригиналните (вторите които сложиха не съм ги плащал - рекламация), излиза че пак не са оригинални. Нямат нищо общо с тези които си показал. Нямат нито синя точка, нито стрелка. Торбичките бяха с жълти етикети, видях ги от далеч. За мое успокоение поне видимо изглеждат по добре. Абе то я ясно, яко ме прецакаха. Сега почвам да се съмнявам и какви масла са ми сипали, а дали изобщо са ги сменили, направо не ми се мисли. Оглеждах я, има следи от работа, изцапано, забърсано, т.н. Оставих им почти хилядарка. Ще я покарам малко така, докато мине яда и ще сменя всичко отново. Така е хората които не разбираме от коли, ни прецакват! Поне разбрах някой неща. Пише ли оторизиран сервиз Honda - бягай на далеч. Щом не те пускат да видиш какво правят - значи че прецакват. От изводи няма нужда, те са ясни. Сега следва да изчета целия форум и каквато литература намеря и как да се сдобивам с оригинални части - трябва да се образовам по темата. Добре, че ги има форумите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1834 #9 Отговорено 8 Юни, 2016 ........Поне разбрах някой неща. Пише ли оторизиран сервиз Honda - бягай на далеч...... И е така и не е така - въпрос на гледна точка . Лично аз, като цяло, нямам негативно отношение към Бултрако. Преди ме дразнеше, цифроманията на резервните части при тях , но от известно време цените им са доста поносими и то за хубави части / е не за всички части но /. Въпросните тампони, както и другите два задни за предните носачи, ги купих от тях на цена от 32,29лв. за бройка и това е цената с ДДС. Ето ги всичките тампони: Само ще те помоля, снимай пак новите тампони и ги качи , да видим каква е разликата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikela 5 #10 Отговорено 8 Юни, 2016 (Редактирано) Извинявам се за спама , НО почти във всички сервизи има черни овце. Един приятел при последната му гаранционна смяна на маслото - малко баха забравили да сменят маслото . И естествено по документи маслото бе сменено както и всички консумативи , автомобила е Фолксваген така ,че и в други сервизи има игрички. Лошото е че ходим в оторизиран сервиз за сигурност и качество а получаваме ФАЛШ. Редактирано 8 Юни, 2016 от pikela Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 96 #11 Отговорено 10 Юни, 2016 Няма никаква разлика с първите! И тези са ментак. Ще ги следя и като се поизносят - смяна. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikela 5 #12 Отговорено 11 Юни, 2016 Колега не съм спец ,но като гледам тампоните са същите просто сега вече са сложени неправилно. Виж тези на Emicha там където е триъгълника - е твоята изпъкнала част на тампона и като гледам посоките ... И вероятно като спираш сега колата може би леко се залюлява ? Дано да греша ако някой е по-запознат с тези тампони да каже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
GGen74 2 #13 Отговорено 11 Юни, 2016 +1 .Същия сервиз преди точно 3 месеца . Закарах Сивик 8 от автокъща за диагностика на двигател и системи и преглед на ходова част . Констатация : По окачване няма забележки , двигател , също без забележки , ДПФ и генерация без забележки . Единственна грешка - неработещ датчик за външна температура- откачена букса . Имам протокол за всичко . Цена за услугата 65 лева . Купих колата и точно 10 дни по-късно : Запушен ДПФ , предния -десен аморт. е тотална щета , демферна шайба - почти излезнала , тампони на реакт. щанга и биалети - разбити . Съзнавам , че кола втора употреба е нормално да има забележки останали неотразени след сервиз , НО констатация "Всичко е ОК" за амортесьор , който хванат за основата и стержена се движи по-лесно от сламка в бирено шише и тотално запушен филтър ми говори за небрежност . 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 96 #14 Отговорено 11 Юни, 2016 pikelaДа, нямат нищо общо с тези от снимките на Emicha. За люлеенето си прав и не е само при спиране ами и при избягване на неравности. Много по меки са от тези с който дойде първоначално. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1834 #15 Отговорено 11 Юни, 2016 Колега това са същите тампони, вече обърнати, НО пак са монтирани неправилно! Ето ти твоята снимка, на която съм ти нарисувал малко цветове.Тампона има две плътни страни от гума и две кухи , като тази част на тампона която е с жълто е кухата и трябва да мине на местото на синята и съответно синята на местото на червената.Реално към жълтата черта която съм ти нарисувал на ухото на носача / там е края на заварката ухо-носач/ трябва да ти дойде центъра на кухата част на тампона - демек жълтата точка или средата на жълтата стрелка. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
st34 96 #16 Отговорено 11 Юни, 2016 Ще си запазя снимката и указанията и при следваща смяна, ще внимавам какво правят! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pikela 5 #17 Отговорено 11 Юни, 2016 (Редактирано) В (11,30) единадесета минута и 30 секунда на клипа показват схема с ъгъла на монтажа на тампона.https://www.youtube.com/watch?v=fpaIvEN57Jg Майстора там също е объркал посоката и се коригира. Редактирано 11 Юни, 2016 от pikela 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1834 #18 Отговорено 11 Юни, 2016 Да хубаво клипче си намерил. В него е жълта точка , а при мен е синя / визирам снимката от #7/ , а и гледайки схемата от клипчето - точно така е монтиран при мен. Естествено аз лично си ги сменявах и преди да сваля старите си направих белези, та те тека. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
itcebel 4 #19 Отговорено 25 Юли, 2020 На 7.06.2016 г. at 23:40, Emicha написа: В събота смених същите тампони на предните носачи,но и задните два , с оригинални. Няма никакво тропане, дрънкане и т.н. и всичко стана перфектно. Тампоните имат посока на монтаж, а и не само посока , а и точно как се слагат в ухото на носача. От снимките които си дал , виждам че или тампоните са обърнати / почти на 100% съм сигурен/ , или не са точните тампони за този модел, а и леко са завъртени. Ето ти снимки от моите и си прецени сам : п.п. Обърнали са ги - сигурен съм. Също обърни внимание и сравни твоя 3-та снимка и моя 2-ра да видиш какви са разстоянията отгоре и отдолу - сигурно затова ти тропат. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове