Jump to content
bright

ръждясва ли Honda Jazz

Recommended Posts

Здравейте всички,

Нов съм във форума и досега не съм имал възможност да карам и притежавам Honda. Нужен ми е малък автомобил за града и харесах много Honda Jazz. Спрял съм се на една кола в автосалон 1.4 с автоматична ск 2009г и добър изглед, но когато отворих капака на двигателя, неприятно се изненадах от корозията по закрепващите елементи на акумулатора. И тъй като е внос от Италия, то е странно мястото на което избива ръждата. Та въпросът ми е - как са вашите коли - срещат ли проблеми с корозията? Или тази кола е била мокра твърде дълго ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Би трябвало точно италианките да нямат ръжда,За немска и австрийска е задължително.Планката на акомулатора ръждясва от изпаренията на киселина...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като купувах моята от Стара Загора,гледах една от Швейцария, като легнах от зад, направо се смразих, буквално се разкапала от ръжда, избягах веднага, тогава попаднах на сегашната ми кола в друга автокъща от Италия , е там беше друго, чисто , не пребоядисвано, както си е била колата , още няма никакви ръжди.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря Ви, колеги!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето HR-V е от италия и на сестра ми джаз също. Джаза беше на 110к отдолу е като нов :) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма вие наистина ли вярвате на километражите, особено на тези от Италия? Имаш ли идея мпс. на 110к. в чужбина какви пари е? Щото аз доста съм попътувал и доста неща съм видял, но евтина кола и на малко км. не съм срещал. А що се отнася до ръждата........всички гният. Джазовете им тръгват дъната на вратите от вътре, задните вежди, местото кадето стои крика и вътрешната греда отдолу зад задната броня. По някой път и в ъглите на предният капак се появява ръждичка. Задното гърне също е подвластно на корозията. Планката на акумолатора + доста голяма част от тръбичките и планките в коша са си винаги с патина или понапъпили. Основата на ЕГР клапана изглежда потресаващо за хората, които не разбират. Климатичният радиатор също може да е доста ронлив. Моите коли са от Швейцария и отдолу нямат нищо притеснително. В крайна сметка нито ще ме погребват с тях, нито са последните произведени на земята. Естествено че и те рано или късно ще се разколачат в някоя морга. Живял съм три години в Италия и точно поради тази причина НИОГА не бих си взел кола от там. Такива канибали няма и в най-дълбоката джунгла. Не забравяйте, че вие виждате колите след джамбазката обработка!!! Замазване, пране няколко пъти на целият салон + тавана, добавки в мотора и скоростите и богато оплакване на същият. Смяна на педали и уплътнения от донори Англичани. Сигурно има и още, но не се сещам в момента. Та вие ми говорите за километри и колко са реални??? На паркинга във фирмата в която работих кола на 2.5 години беше на 229.00км. И тя беше с най малък пробег за годинит си. Само за сведение, джаз от 2002ра на истински 134к. струваше 3800евро. Беше на жената на собственика на хонда гаража на съседната улица. За нея бях 10000% сигурен, че си е на реалните километри. Външният и вид обаче беше потресаващ, та не се размечтвайте с тия 110 или 130х.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ма вие наистина ли вярвате на километражите, особено на тези от Италия?  Живял съм три години в Италия и точно поради тази причина НИОГА не бих си взел кола от там. Такива канибали няма и в най-дълбоката джунгла. 

Малко е извън темата ама.........Относно каручките от Италия(включая и моята) имах доста интересно наблюдение относно А-клас на Мерцедес.Майка ми работи като касиер в голям автосервиз във Варна,аз обичам да се въртя около майсторите.Та идва А-класа директно от автовоз за преглед,масла,ремъци и т.н.

На щеката масло си има,отвиват пробката на картера масло не теква,И пак щеката добре на картер никой.Монтьора свали картера и извади с ръце някаква желирана маса дебела няколко сантиметра и я пльосна на земята.Съвсем спокойно си държеше в ръце.Няма да казвам колко още неща минаха през главата на гордата собственичка с "нов внос".

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги! Мисля, че мнението на боба-фет за италанските коли е силно преувеличено. Това, че част от колите са тотални дробове, не означава че всички са такива! При внимателен подбор от Италия излизат доста читави автомобили. При недоглеждане обаче, можете да закупите ужасно куц кон, дори и от Германия, Швейцария или Австрия... (между другото, ръждата от там е почти на 100%, но излизат и читави). Задължително колеги, при покупка на автомобил втора ръка помолете човек, който има опит да ви помогне с избора, ако самите вие не сте опитни. Генерализирането по принцип не е много уместно за шарения свят на автомобилите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е преувеличено, а е до известна степен спестено. Хубави коли на малко километри има и там, но цената е космическа. Говоря от дългогодишно наблюдение и опит. А иначе съм доста добре запознат с това, което се внася в България. Междо другото ръждата от посочениет от теб страни не е ама грам задължителна. Мноооого отдаван въпросните държави използват френдли инвайърмънт препарати за обработка през зимния период. И това го знам от опит! Добре, че ни каза да си водим човек на оглед, ако не разбираме. Как ли щяхме да се сетим без това твое прозрение? Пак ти повтарям, за да ме разбереш - 95% от новият внос е дроб сарма. Разходи се до селата около Дупница или Видин. Проследи пътя на автовоза до козметичните сервизи и виж какво влиза вътре. Не ми коментирай опраните и напудрени вече коли, изтипосани по авто къщите. Ако си виждал това, на което съм ставал свидетел, грам няма и дума да обелиш после.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Целта ми съвсем не е да се препирам с някой по форумите, просто въвеждаш хората в заблуждение, това е. Факт е, че колите от западна северна Европа са по-ръждиви от колкото от западна-южна, най-малкото поради по тежката зима там, даже и да не мислим за супер еко-лугата която ползват.. (хехе). Дупница, Видин и Враца не виждам изобщо какво място имат в едно изречение за закупуване на употребяван автомобил. Само човек, който иска да си направи харакири може да отиде да закупи нещо от там. Но щом ти си видял всичко и знаеш, че от Италия читави коли няма, нека е така. Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, целта ти не е такава, но го правиш прекрасно. Ти колко коли си си купил от северна Европа? За разлика от теб, аз съм попътувал и видял доста, за да съм толкова сигурен в това, което казвам. Знам и каква е разликата между коли от северна и южна Италия. Също така знам и каква е разликата междо ТЮВ и МФК. С кое точно заблуждавам хората? Пак артистично изместваш фокуса на моят пост! Не казвам, че в Италия няма хубави коли. Има ги на всякъде по света. Просто не се вкарват в България, защото не са на сметка за търтовците. Освен, ако не си купуваш колите като мен - лично от чужбина, ще ме светнеш ли ти от къде пазаруваш? Дай ни най на края името на любимата си авто къща. На там явно клонят нещата май!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, целта ти не е такава, но го правиш прекрасно. Ти колко коли си си купил от северна Европа? За разлика от теб, аз съм попътувал и видял доста, за да съм толкова сигурен в това, което казвам. Знам и каква е разликата между коли от северна и южна Италия. Също така знам и каква е разликата междо ТЮВ и МФК. С кое точно заблуждавам хората? Пак артистично изместваш фокуса на моят пост! Не казвам, че в Италия няма хубави коли. Има ги на всякъде по света. Просто не се вкарват в България, защото не са на сметка за търтовците. Освен, ако не си купуваш колите като мен - лично от чужбина, ще ме светнеш ли ти от къде пазаруваш? Дай ни най на края името на любимата си авто къща. На там явно клонят нещата май!

 

Съвсем нищо не каза пътешественико,. Познаваме ли се, че знаеш колко аз съм пътувал и къде... може би само ти имаш опит с употребяваните автомобили....??! Заблудата според мен е че "колите от Италия не стават", ако не си го разбрал ти го казвам в прав текст. Според мен скапаните коли не стават, но всеки има глава на раменете и носи отговорност за собствените си действия,но не ми харесва крайния ти изказ и генерализирането! В България се внасят всякакви коли, и хубави и лоши и отново не си прав като казваш, че търговците внасят само дараци. Купувал съм коли от най-различни места, даже и чужбина, няма авто къща или търговец, който да предпочитам. Не намирам разлика между употребяванте автомобили, когато се подбират внимателно, дали от частно лице или търговец. Когато не се внимава шанса за измам е голям, живеем в бедна страна и хората са живи гяволи. 

 

Та моите 5 цента за употребяваните автомобили са - колеги, оглеждайте ги добре за проблеми от всякакво естество, не купувайте на сляпо, по възможност правете проверка във ваш сервиз. Ако продавача се опитва да шикалкави и не е готов за преглед, преосмислете решението си за покупка. Бракми се внасят от цяла Европа (че даже и от Америка) без значение дали е Италия или прехвалената Германия. Внимавайте за кофти удари, неравномерно износване на гумите, неравномерна работа на двигателя, ръжди и пушеци. По принцип в белите страни колите след, удар директно отиват за скрап... понякога търговците ги купуват от там и ги оправят нескопосано, като след това ги пробутват на доверчивите купувачи като почти нови. 

 

Колежке модератор, съвсем кротък съм, уверявам те в това. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм кротък! Точно поради тази причина не виждам никакъв смисъл да отговарям на релаксссс. Просто не си заслужава. Котйто ме е разбарл - разбрал!!! Който не .......... здраве!!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте. Имам ръжда по окачването и по ръбовете на вратите. Мислех да минавам всичко с горено масло или течен парафин, но мисля че маслото ще се оттече, а парафина ще се напука.

Чух, че може да се обработи със стиропор разтворен в ацетон, ставало като лепило. Какво мислите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ръждата по окачването е повърностна и не е страшна. Това с дъната на вратите отвътре е по-гадно, но не е непоправимо. При всяко едно положение първо трябва да наблегнеш на ръждопреобразовател. След това обвработка с Вюрт - намазване и то дебело. Изчакваш хубаво да изсъхне и нанасяш поне две ръце грунд. След това си забъркваш боя във флакон и пръскаш 3-4 ръце. Ако имаш дупки обаче, темата е друга.

Ще трябва да ги попълниш първо с влакнест кит, да ги изтъркаш хубаво и после с обикновен да ги финосаш, за да скриеш космите. Това с гореното масло и стиропора го мани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...