Markony 2244 #1 Публикувано 7 Май, 2016 (Редактирано) Открих вече първия фабричен дефект на новата каручка.Естествено системата е БОШ! Пружината (2),която запъва разпъващата планка (3) не е нормална ,а обратна.Като усилие върху нея противодейства прав ъгъл.При обслужване,смяна на накладки или кавито да е манипулации при свалянето на тая пружина се деформира правия ъгъл и след монтаж трябва само едно друсване и се откача.Естественио при мен стана в движение.Добре ,че бях в режим разработване и накладките не бяха натегнати.В гадния случай барабана нямаше измъкване,но при мен излезе с умния управител-1,5 кг.Решението на проблема е преди монтажа да се оправят правите ъгли и така се върне пружината на мястото.Проверката става при опъната ръчна и почукване с чук да създадете вибрации върху системата. Редактирано 7 Май, 2016 от Markony 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #2 Отговорено 4 Август, 2016 Много полезна информация Ако правилно разбирам задните спирачки за барабанни, така ли? При фейслифтовата ЦРВ3(като моята) задните спирачки за дискови. Сега на 48К сменях накладките и оригиналните продължават да са с щампа Хонда и Бош. Не са сменили доставчика, но поне са сменили вида спирачка. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #3 Отговорено 4 Август, 2016 Не знам дали са оправили проблема.Всъщност е спорно коя система е по-добра.При мен спирачката е дискова,а ръчната е барабанна.Плащаш за 2 комплекта задни накладки,но поне ръчната не се износва 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vesss 12 #4 Отговорено 4 Август, 2016 Направо се изумих... Не предполагах, че е възможно такова нещо. Аз като питах за задните накладки в Бултрако, не ми казаха, че има 2 комплекта... За статистиката задните дискови накладки оригинални от тях са 140 лв. Поздрави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #5 Отговорено 4 Август, 2016 Защото за ръчната (барабанните) се водят челюсти предполагам, отделно че не се сменят толкова често колкото накладките. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #6 Отговорено 4 Август, 2016 Няма значение.Темата е за една немска пружина,която създава проблеми и го открих случайно.Естествено цялото обслужване го правих по мануала и идеята беше да предпазя ,колеги от потенциално опасен проблем.Ако пружината изплюе по време на движение ,не е виновен вашия механик. Обърнете му внимание върху правия ъгъл и начина на тестване.Ако пружината е с променена геометрия след 10-тото почукване по основата се саморазкача. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #7 Отговорено 4 Август, 2016 По принцип тези накладки надживяват колата,защо си ги сменял? Enviado do meu ALE-L21 através de Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #8 Отговорено 4 Август, 2016 Не съм сменял.Само измих,обслужих,гресирах и затворих..накрая регулирах натяга на ръчната. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
georgivanov1 23 #9 Отговорено 4 Август, 2016 Аз моите само ги натягам и никакво отваряне Enviado do meu ALE-L21 através de Tapatalk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_ni 11 #10 Отговорено 21 Януари, 2017 (Редактирано) Здравейте!Ще пиша в темата на колегата ,защото все пак оправи си сам ръчната спирачка.За автоматичната трансмисия е супер важно да няма напрежение при паркиране на наклон .Натягането се оказа м/у седалките и лесно достъпно /още един плюс за хонда/.Преписах от братушките: Редактирано 21 Януари, 2017 от vesivanova Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
niko_ni 11 #11 Отговорено 21 Януари, 2017 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове