Jump to content
Markony

Фабричен дефект в ръчна спирачка на CR_V 3

Recommended Posts

Много полезна информация 

 

Ако правилно разбирам задните спирачки за барабанни, така ли?

При фейслифтовата ЦРВ3(като моята) задните спирачки за дискови. Сега на 48К сменях накладките и оригиналните продължават да са с щампа Хонда и Бош. Не са сменили доставчика, но поне са сменили вида спирачка.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали са оправили проблема.Всъщност е спорно коя система е по-добра.При мен спирачката е дискова,а ръчната е барабанна.Плащаш за 2 комплекта задни накладки,но поне ръчната не се износва :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направо се изумих...

Не предполагах, че е възможно такова нещо. Аз като питах за задните накладки в Бултрако, не ми казаха, че има 2 комплекта...

За статистиката задните дискови накладки оригинални от тях са 140 лв.

 

Поздрави

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото за ръчната (барабанните) се водят челюсти предполагам, отделно че не се сменят толкова често колкото накладките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма значение.Темата е за една немска пружина,която създава проблеми и го открих случайно.Естествено цялото обслужване го правих по мануала и идеята беше да предпазя ,колеги от потенциално опасен проблем.Ако пружината изплюе по време на движение ,не е виновен вашия механик.

Обърнете му внимание върху правия ъгъл и начина на тестване.Ако пружината е с променена геометрия след 10-тото почукване по основата се саморазкача.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

По принцип тези накладки надживяват колата,защо си ги сменял?

 

Enviado do meu ALE-L21 através de Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм сменял.Само измих,обслужих,гресирах и затворих..накрая регулирах натяга на ръчната.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз моите само ги натягам и никакво отваряне

 

Enviado do meu ALE-L21 através de Tapatalk

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте!
Ще пиша в темата на колегата ,защото все пак оправи си сам ръчната спирачка.
За автоматичната трансмисия е супер важно да няма напрежение при паркиране на наклон .
Натягането се оказа  м/у седалките и лесно достъпно /още един плюс за хонда/.Преписах от братушките:

Редактирано от vesivanova

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте, 

Да посъживя малко темата... Та и при мен ръчната хваща чак на последния зъб и реших да натегна малко от подлакътника м/у седалките, но се оказа че там е стегнато на макс, даже гайката превърта (свършила е резбата) и реших че накладките са свършили и няма какво повече да се натяга.... Свалих задните дискове (така или иначе бяха за смяна) и като видях накладките ми се струва, че все още имат феродо (ще прикача снимки)... Според вас за смяна ли са или има и други вариянти??

viber_изображение_2025-06-10_08-16-03-197.jpg

viber_изображение_2025-06-10_08-16-03-242.jpg

viber_изображение_2025-06-10_08-16-03-267.jpg

viber_изображение_2025-06-10_08-16-03-427.jpg

viber_изображение_2025-06-10_08-16-04-234.jpg

Редактирано от Jivkos

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако говориш за барабанните накладки за ръчната - има още бая живот в тях.

Те се износват само в движение - ако са неправилно монтирани, или регулирани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как да ги регулирам, от болта м/у седалките - няма повече ход за натягане....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ръчната Не се регулира от болта под подлакътника.Има механизъм за регулиране в барабана.Гуменото капаче се маха и се завърта в долно положение.През дупката се вижда една зъбчатка и с плоска отвертка се завърта докато барабана блокира,после се връщат 4-5 зъба.Посоките на въртене не си ги спомням,но се налучкват лесно.Има клипчета в тубата за да се ориентираш.

Върни си настройката под подлакътника както е била.

Редактирано от zograffa
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...