harier74 0 #1 Публикувано 13 Април, 2016 Здравейте колеги! Намирам се във Англия. От месец имам Хонда Акорд 2.2 iDCTI . Когато е студена не пали, като загрее малко трудно , но пали. Релето на нагревните свещи беше заминало и не стигаше ток до клемите на свещите. Смених го, вече нагряват ,но пак не пали. Като я пусна по инерция сутрин на -2 -3 градуса пали на половин оборот на гумата. Но на стартер не иска да запали изобщо. Някакъв съвет , ако можете да ми дадете. Нормално ли е ,когато върна ключа от контакт,изгасва таблото,но индикацията за ключа продължава да мига 5 пъти? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 13 Април, 2016 направи диагностика Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harier74 0 #3 Отговорено 14 Април, 2016 Направих.Диагностиката показа само релето и го смених. Всичко друго го дава pass. Не могат да открият друга причина. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #4 Отговорено 14 Април, 2016 Може да влиза въздух в горивната система.И да се връща нафтата в резервоара.Ако са ти прозрачни маркучите виж дали са пълни като палиш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harier74 0 #5 Отговорено 14 Април, 2016 Не са прозрачни,но като напомпя ръчно на подкачващата става твърда. Но ще проверя все пак. Маркучите са черни. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harier74 0 #6 Отговорено 18 Април, 2016 Всичко е наред със маркучите. Мисля,че е нещо със алармата. Когато заключвам само със ключът ,без да натискам бутона на алармата ,тя се включва сама. Това не е нормално мисля? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #7 Отговорено 18 Април, 2016 Ако е вързана с централното, нищо да се влючва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #8 Отговорено 18 Април, 2016 Провери си акумулатора, ако му пада напрежението когато върти стартера, няма да запали. Провери си и подгревните свещи, може да имаш изгорели. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petko_z 124 #9 Отговорено 18 Април, 2016 Всичко е наред със маркучите. Мисля,че е нещо със алармата. Когато заключвам само със ключът ,без да натискам бутона на алармата ,тя се включва сама. Това не е нормално мисля? Нормално е... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #10 Отговорено 18 Април, 2016 Провери си акумулатора, ако му пада напрежението когато върти стартера, няма да запали. Провери си и подгревните свещи, може да имаш изгорели. Да, подкрепям, ако акумулатора върти бавно, не може да направи компресия и няма да запали. Да провери и клемите на акумулатора дали са стегнати/чисти. На скорост върти двигателя по-бързо и пали. Свещите си струва да провери, макар, че и без тях по-трудно, но ще запали. Ток вече отива до тях, но дали съпротивлението им е ОК... Преди време в друга тема бях писал , че свещите ми не са наред, даваха различни съпротивления, 10 до 70 ома (трябва да са 0.8 до 1.5 ) ома) Смених ги, но и преди това си палеше винаги, при всякакви температури. Свещите помагат, но не са основна причина при температурите в UK. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1848 #11 Отговорено 19 Април, 2016 При този вид горивна система,силата на въртене на акумулатора, не влияе на компресията, а на компютъра и ако има голям пад на тока, бърка самия компютър кога и колко гориво да подаде и затова не се получава запалването. Също,при този вид горивна система, дори и при -5 градуса, ако двигателя не е тотално заминал, би трябвало да запали лесно без дори да подгряваш -поне при мен е така и много пъти при минусови температури. в бързината директно въртя ключа и паля. Колега, като напомпаш мехчето, по-лесно ли пали? Ако е така, смени го, защото сигурно му изпуска клапанчето и се отича нафтата. Провери или си смени и горивния филтър, защото може да е и от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harier74 0 #12 Отговорено 19 Април, 2016 Колеги, благодаря за съветите, но както вече казах,свещите са проверени. Акумулатора е чисто нов взех го преди 3 седмици и върти като бесен. Мехчето на ръчното подкачване си остава твърдо, не изпуска гориво,но и не пали. Възможно ли е да е нещо във самият компютър и да не пуска гориво ,когато върти на стартер? Чудно ми е как на 30см при бутане пали,а на стартер не иска. Дяволска работа. Не знам вече какво да проверявам. Свещи,релето за тях,горивопроводи, филтър,акомулатор и всичко е ок. Стигам до извода,че е нещо по елекртониката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
crown_bg 446 #13 Отговорено 19 Април, 2016 Стартера си сигурен, че е изправен? Диагностика правена ли е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #14 Отговорено 19 Април, 2016 Възможна причина е контактния ключ или по точно ел.часта! В положение на стартер не подава /прекъсва/ напрежението към компа! Това обеснява трудното но все пак палене при загрял двигател. При връщане на ключа от стартер на контакт има остатъчно въртене на двигателя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 176 #15 Отговорено 19 Април, 2016 Не е нормално стартера да върти "като бесен", това означава, че нямаш необходимата компресия, когато двигателя е топъл, буталата и сегментите се разширяват и уплътняват малко по-добре. Всичко това е на теория, ако отидеш в добър сервиз, там ще ти кажат каква е причината. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ЧОЧО 23 #16 Отговорено 19 Април, 2016 Не е нормално стартера да върти "като бесен", това означава, че нямаш необходимата компресия Токио, двегателя студен пали от "половин" оборот на гумата, както казва колегата, а това няма как да стане без необходимата компресия С двигателя всичко си наред. Според мен Компа не е наясно, че се върти на стартер Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #17 Отговорено 19 Април, 2016 Възможна причина е контактния ключ или по точно ел.часта! В положение на стартер не подава /прекъсва/ напрежението към компа! Това обеснява трудното но все пак палене при загрял двигател. При връщане на ключа от стартер на контакт има остатъчно въртене на двигателя. Това е възможна причина, която обяснява и паленето по инерция, но би трябвало да премигне таблото като загуби захранване запалването. (таблото и компа трябва да са на една верига- включен контакт) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1848 #18 Отговорено 19 Април, 2016 .......... Като я пусна по инерция сутрин на -2 -3 градуса пали на половин оборот на гумата. Но на стартер не иска да запали изобщо..... Това наистина е странна работа? Пробвал ли си, като я бутнеш и запали, веднага да я изгасиш и да пробваш да я запалиш на стартер? Някъде тук, имаше подобна тема за подобен проблем с трудно палене , но не се сещам коя беше, но момчето накрая установи, че проблем са му давали маркучетата за излишната нафта /ако не бъркам нещо/ , както и нещо с маркучите при горивния филтър беше объркано, но ми бягат подробностите. Също ако не бъркам, съм чел и една две други теми за трудно палене, свързани с налягането на горивната система и датчика на коляновия вал , та се разтърси може и да излезе нещо. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
harier74 0 #19 Отговорено 20 Април, 2016 Колеги имам час за друг сервиз,за да видим какво ще покаже и там диагностиката. И аз си мисля,че е нещо във ключа. Всичко друго е проверено и подменено, каквото трябва. На досегашната диагностика не показва проблем. Благодаря ви и ще пиша какво е станало. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAcon 0 #20 Отговорено 23 Юни, 2016 Harier74, Какво стана, откриха ли проблема? Вчера и аз взех Хонда Акорд и след като я закарах да и сменят гумите и не иска да пали. Има ток в акумулатора, но таблото изгася като завъртя ключа. Благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове