Daniel™ 13 #1 Публикувано 30 Март, 2016 Здравейте колеги. Бих искал да споделя с вас какво направих със задните биалетки на моето харви. След като цяла година тропаше зверски реших да не купувам нови биалетки а да си направя мои... мааалко по различни. Ето какви точно в снимков материал. Болтовете са с якост 10.9 гайките също. Гумените тампончета са от опел астра ф предни биалетки. а по малките тампончета са от сивик англичанка предни биалетки също. Дано съм бил полезен на наякого. Дано съм полезен на някого, Резултата е повече от перфектен, няма грам тропане сега. А мисля че тези биалетки са по-дълговечни от другите 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
petar1001 0 #2 Отговорено 30 Март, 2016 Eвала! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ValMihov 20 #3 Отговорено 31 Март, 2016 Полезен си! Благодарим, за което! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2244 #4 Отговорено 1 Април, 2016 За съжаление не издържат толкова ,колкото си мислиш,но браво за труда! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #5 Отговорено 1 Април, 2016 (Редактирано) Благодаря. Защо да не? Кое се разваля? Тампончетата най -малкото са ефтини и елементарни за смяна... Имаш си хубава контра при развиването... Старите ги рязах с ъглошлайфа... Редактирано 1 Април, 2016 от Daniel™ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #6 Отговорено 1 Април, 2016 А заварката ще издържи ли напреженията? Тампончетата може и да са евтини, ама това не ми облекчава труда при по-честата им смяна. Иначе да, евала за положения труд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #7 Отговорено 3 Април, 2016 Колеги попаднах на една тема в мазда форума и човека ги е направил така още преди мен 2009 година, после е писал 2013 година че не са мръднали, мисля че съм на прав път. Смятам ще издържи заварката като видях колегата в мазда форума по кекави ги е направил пък за 4 години не били мръднали. Не ангажирам никой, който му се занимава нека опита. Поздрави на всички 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Valdimor 16 #8 Отговорено 9 Април, 2016 Заварката ще издържи многократно по големи натоварвания.Знам го от опит, защото съм го правил. Е, разбира се трябва заварката да е добра, и съответно гумата трябва да е със съответната плътност за да намалява вибрациите и енергията предавана чрез втулката, получавани от неравностите на пътя и промяна в скоростта на движение. Да благодарим на колегата за старанието да помести идеята, която за много хора би била полезна. Поздрав! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #9 Отговорено 9 Април, 2016 Е тампончетата така или иначе са от кола с такъв тип биалетки, смятам няма да има проблем Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Daniel™ 13 #10 Отговорено 27 Януари, 2017 Малко тунинг и на предните биалетки .Снимките са отпреди зимата. Засега нямат мърдане. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове