Jump to content
Daniel™

Подобрени биалетки

Recommended Posts

Здравейте колеги. Бих искал да споделя с вас какво направих със задните биалетки на моето харви. След като цяла година тропаше зверски реших да не купувам нови биалетки а да си направя мои... мааалко по различни. Ето какви точно в снимков материал.  

 

post-14196-0-22730300-1459344847_thumb.jpg

 

post-14196-0-79677100-1459344891_thumb.jpg

 

post-14196-0-04724600-1459344936_thumb.jpg

 

post-14196-0-14905100-1459344914_thumb.jpg

 

Болтовете са с якост 10.9 гайките също. Гумените тампончета са от опел астра ф предни биалетки. а по малките тампончета са от сивик англичанка предни биалетки също. Дано съм бил полезен на наякого. Дано съм  полезен на някого, Резултата е повече от перфектен, няма грам тропане сега. А мисля че тези биалетки са по-дълговечни от другите :)

  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Полезен си!

Благодарим, за което!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За съжаление не издържат толкова ,колкото си мислиш,но браво за труда!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря. Защо да не? Кое се разваля? Тампончетата най -малкото са ефтини и елементарни за смяна... Имаш си хубава контра при развиването... Старите ги рязах с ъглошлайфа...

Редактирано от Daniel™

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А заварката ще издържи ли напреженията?

Тампончетата може и да са евтини, ама това не ми облекчава труда при по-честата им смяна.

 

Иначе да, евала за положения труд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги попаднах на една тема в мазда форума и човека ги е направил така още преди мен 2009 година, после е писал 2013 година че не са мръднали, мисля че съм на прав път. Смятам ще издържи заварката като видях колегата в мазда форума по кекави ги е направил пък за 4 години не били мръднали. Не ангажирам никой, който му се занимава нека опита. Поздрави на всички :)

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заварката ще издържи многократно по големи натоварвания.Знам го от опит, защото  съм го правил. Е, разбира се трябва заварката да е добра, и съответно гумата трябва да е със съответната плътност за да намалява вибрациите и енергията предавана чрез втулката, получавани от неравностите на пътя и промяна в скоростта на движение.

Да благодарим на колегата за старанието да помести идеята, която за много хора би била полезна.

                                                                                                                                                                                    Поздрав!

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тампончетата така или иначе са от кола с такъв тип биалетки, смятам няма да има проблем :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Малко тунинг и на предните биалетки :).Снимките са отпреди зимата. Засега нямат мърдане. :)

post-14196-0-66770200-1485490237_thumb.jpg

post-14196-0-92813400-1485490283_thumb.jpg

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...