Jump to content

Recommended Posts

Не съм запознат с прелюдите и акордите, но скоростната кутия на Ф серия става на Х серия? Тъй като при Д и Б не са взаимно заменяеми. 

Относно проекта - пожелавам успех. Наистина главоболието ще е голямо, но щом има желание, надявам се време и пари също, би трябвало да е успешен :) Ще следя темата с интерес.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз да споделя ф-кутия става на х-блок без проблеми. При прелюда рязането и заварянето е същото както при type-R за да стане както трябва.

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1992-honda-prelude-4.jpg

 

 

Ако интериора ти е такъв, не знаеш какво имаш :D

Колегата иска да каже, че тоя интериор е МЕГА РЯДЪК и мега скъп, щото е само за х22а автоматик за японския пазар.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Балгодаря на всички за пожеланията и особено на Nile, че сподели неговия опит. Този укинед мислех да разменя задните мостове, но имаше работа по друга кола и за съжаление Хондите пак останаха на заден план.

 

 

 

1992-honda-prelude-4.jpg

 

 

Ако интериора ти е такъв, не знаеш какво имаш :D

Колегата иска да каже, че тоя интериор е МЕГА РЯДЪК и мега скъп, щото е само за х22а автоматик за японския пазар.

 

 

Прави сте, наистина не знаех какво имам :) Интериора е точно такъв, но е доста захабен и избелял на места. Мисля да го сменя целия защото черния от другата кола е в по-добро състояние, а и цвета наистина не ми харесва ако ще да е и най-шукаритетния вариант за Прелюд.

Ето няколко снимки, виждат се и оригиналните стелки и поправката на шофьорската седалка с изкуствена кожа :sick1:

DSC_1606.jpg

DSC_1605.jpg

DSC_1603.jpg

DSC_1600.jpg

DSC_1601.jpg

DSC_1598.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Запази го поне... може и по Ибей да го пуснеш да видиш дали някой ще клъвне... кой знае, може някой болен англичанин/американец да си умира да ти даде цената на колата ти само за салона :|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Зравейте колеги!

 

Нямам с какво да се похваля по проекта освен, че си купих джанти. ROTA Boost 17x7.5 белички като но снимката

 

rota-boost-white-18-45_1000_1000_statici

 

И нека ви разкажа с какво си изгубих времето този уикенд вместо да работя по колите. Един колега отдавна има мерак за Subaru Impreza WRX. Най-после посъбра някой лев и в събота отскочихме до София да огледаме една, която следеше от няколко месеца. И така, в събота в 10ч. сутринта сме на уговореното място, на OMV на околовръстното след IKEA и чакаме колата да се появи. След няколко цигари пристига. И кой си мислите слезна от нея? Ясен Попов! Веднага го познах, но не му казах. Той ни остави да си разгледаме колата на спокойствие без да ни виси на главите. На тест драйва вече не издържах и му казах, че съм познал кой е. Разприказвахме се за ралита, споделих му и за моя проект, изглеждаше искрено заинтересован. Уникално готин човек! А да, купихме колата. В перфектно техническо състояние е. Нов съединител, нови дискове, нови тампони, обслужен мотор, абе като изключим козметичните забележки колата си е направо перфектна.

 

Ето я и нея:

DSC_1618.jpg

DSC_1619.jpg

DSC_1620.jpg

DSC_1621.jpg

DSC_1622.jpg

 

Между другото в неделя мисля да отскоча до Калояново да гледам Националния на затворен маршрут. Ако някой колега иска да разгледа колата сигурно ще съм с нея. Най-вероятно и Subaru-то ще е с мен ;)

  • Upvote 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добър екземпляр, въпреки малките неприятности, като огледала, стъкла и т.н., които не са проблем. Скоростите няма да ти създадат проблем със смяната, дирекцията, виждам си се отказал, само с рязане и лепене на кокпита. Ако все пак отново се навиеш да сменяш дирекцията, ето една тема: http://preludebg.com/forum/5-1560-1  която би ти била от полза за климатроника. Възстанови това животно и се отвозете :) Чакаме продължението... :)

  • Upvote 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво колега, виждам че работиш по проекта си с голям ентусиазъм. Желая ти успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване


  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

×