Jump to content
_pileto_

След спускане на скорост припушва при подаване на газ

Recommended Posts

Добър ден колеги.

След по продължително спускане на скорост, и последвало подаване на газ, в огледалото забелязах че колата изпуши с синкав дим като на масло. После изчисти и не пушеше. При нормално каране не виждам пушлявене в огледалото. Харчи масло около 2литра на 8-10 хил (зависи от карането).  Кое е по вероятно според вас-водачи и гумички на клапани, или маслени сегменти?

Благодаря предварително.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сегменти + останалите неща(гумички,пасване на клапани,шлайфане на глава...)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде писах, че ще смeням дизеловия Акорд с бензинов 2.0 i-Vtec. Май някъде срещах, че този двг си има проблем с малко/много горене на масло.

Оглеждах една кола (на 130х км) при дилър, не съм правил тест драйв още, но я палих. Сега се сетих, че не проверих дали пуши. Маслото беше на минимума на пръчката, та има вероятност и да гори...

Въпроса е, може ли да се тества това. Например на студено и форсиране, ще изпушва ли синкаво или трябва да е напълно загряла?

Нека тези които казват, че имат разход 1-2 л на 10х км, да кажат нещо по въпроса.

Не е по темата, но не пробвах и съединителя дали отделя достатъчно ниско...

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Имал съм такова изпушване на Дедрата при спускане от наклон на скорост демек моторан спирачка, само да ти кажа че нито гумички нито смяна на сегменти помогна, проблема беше в голям луфт на водачите на клапаните.

п.п. JapCar ти за кво ще сменяш дизелов акорд за бензинов, дизеловия не е ли убав :)

Редактирано от Слави CR-V

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте на предвид, че дори и най-големия маслар горещ литър на хиляда километра, ако катализатора му стои на мястото (не е премахнат) - нито ще мирише отзад на масло, нито ще изпушва. И да хванеш такава кола с катализатор, че гори масло - на късмет е. Все едно играеш на тото.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

NPR

THO

RIK

TPR

Това е отговора.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

п.п. JapCar ти за кво ще сменяш дизелов акорд за бензинов, дизеловия не е ли убав :)

Хубав е, но за хора каращи много км годишно... а и бях писал, че реалните километри се оказаха около 400хил. била е такси...и късно разбрах...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имайте на предвид, че дори и най-големия маслар горещ литър на хиляда километра, ако катализатора му стои на мястото (не е премахнат) - нито ще мирише отзад на масло, нито ще изпушва. И да хванеш такава кола с катализатор, че гори масло - на късмет е. Все едно играеш на тото.

Май е така...на времето опела ми 1.6/ЕКОТЕК, проблемната серия, гореше 0.5л на 1000км, но не пушеше и си вървеше чудесно. Доливам от най-евтиното масло  и си свиркам...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...