Jump to content
backstage

Части за рейка, от къде?

Recommended Posts

Здравейте, карам Сивик 7 ген. 1.6 110кс. И аз както много други имам проблем с тропаща рейка. Решил съм лятото да я правя, четох доста по руските сайтове. Има два елемента, които се износват, но и двата ги няма нито в немския, нито в английския eBay. Въпросът ми е намират ли се в БГ? Бултрако или някъде другаде? Също ме интересува въпросният елемент номер 14 може ли да се подмени на място, без да се сваля рейката?

post-3845-0-14670400-1458339031_thumb.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В Бултрако би трябвало да ги има,ако не от общите поръчки тук във форума.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слайдера ( номер 14) го поръчах от Хонда Ст. Загора. Мисля, че беше 34 лв. Сменихме го на място, но си е мъка. Пък и не знам при затягане на вътрешните накрайници дали не сме го спукала, че е от пластмаса и метал. Тропането обаче си остана. За да се смени номер 3 обаче трябва да се развие гайка 9, а тя е завъртяна към купето и не може да се бръкне с инструмент. Така че и аз мисля лятото да я свалям, че ме подлудява тази рейка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А какви са опасностите, ако не се отремонтира и продължи да тропа, какво най-лоше може да стане?

ПП: в ebay има метален слайдер, но не знам дали си заслужава, около 200лв. излиза: http://www.ebay.co.uk/itm/172117647543?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Частите си ги поръчай от Бултрако. При К20 има много място и може да се смени на място, при другите е по трудно. Колега kotarankat накрайниците ти как са ? Много странно, че пак тропа след смяната на слайдера.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Накрайниците (външните) са сменени. Ще видим какво е само да остане малко свободно време.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се занимавай с рейката .Моята и слайдера смениха и втулки правиха нови и сега след 1000 км пак чука .Пари на вятъра ще хвърлиш .От луфта в рейката нищо не може да стане ,не се отразява нито на стабилноста нито на управлението ,само чукането го има .Бях идеалист-всичко по предницата смених ,рейката правих ,за да няма никакви почуквания и подобни -ами на тази кола не става ,рейката не може да не чука явно ,карай си така щото само парите ще ти вземат и пак ще чука после ,и като питаш що чука пак ,познай какво ще ти кажат майсторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Четох на още няколко места, точно като твоя случай, колега. Всичко сменено, рейката направена - пак чука! Няма спасение. Ако е така и нищо кой знае какво не може да се случи, ще преживея чукането, то така или иначе се чува само на черен път, осеян с много малки неравности. По-добре да инвестирам в хубаво масло, филтри, свещи и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Рейката е така конструирана ,че луфта който се получава и чукането не се отразяват на геометрията и реглажа на предницата -това е добрата страна на проблема .Дай си парите за други консумативи по колата -рейката явно оправяне в дългосрочен план няма -само пари на вятъра за ремонта и .Мене също не ми се вярваше ,но го разбрах по трудния начин ,плащане за демонтаж -монтаж ,после за ремонт и сега съм пак в изходна позиция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно има износване и по корпуса на рейката, щом продължава да чука след смяна слайдер.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На колко хиляди горе долу става необратим проблема? Моя Сивик е на 165 000 реални.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята почукваше едва доловимо когато я купувах (220 000 км), в момента е на 250 000 и е нещо страшно, особено по павета.

Имаше момент в който рейката беше толкова суха, че скърцаше при въртене. Така карах цяло лято.

Предполагам, че ако не се бях забавил толкова за смазването можеше да изкара още без да се разтропа толкова  :hmmm:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А как се смазва, колега. Не съм запознат с електрическите рейки. Грес ли се слага и ако да - каква и колко? Благодаря предварително :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз сложих грес за шарнири (черна на цвят, не помня марка)  около 100 мл погълна.

Дърпа се маншона на рейката при пълен десен волан и се гресира до колкото е възможно в кухината, която се открива. Трябва да се свали резонатора за достъп до маншона и да се разхлаби скобата му за да може да се издърпа. Вероятно е по-добре да се свали и гресира цялостно рейката, но аз нямах условия за това.

 

В тази тема има повече инфо: http://forums.hondabg.com/index.php?showtopic=91709&do=findComment&comment=1057444538

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята много бързо след ремонта почна адски да скърца ,смазах я с графитна смаска обилно -скърцането изчезна и волана олекна ,после не след дълго чукането се появи отново и прогресира с всеки ден.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е важно ,кой ремонтира рейката ! Кварталните майстори надали са запознати със устройството на електрическата рейка !  Караш колата в Бултрако свалят рейката ,дават я на специализирана фирма за рециклиране,после ти я монтират и караш ! Няма троп ,няма лоп ! Все 300 лева струва навсякъде ! Много мразя разглобяват ми колата ,после частите навсякаде разпилени и половината ги няма ! В кварталните сервизи липсва ред и дисциплина ! Правят ти колата ,тъкмо ти свалят нещо-дойде някой и пита : абе нещо колата ми прекъсва ? Майстора оставя твоята кола и отива да гледа другата ! После забравя какво прави и пропуска важни моменти при ремонта !

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...