Jump to content
Spawn123

Проблем със заключено централно и липса на акумулатор

Recommended Posts

Здравейте колеги :)

Днес си регистрирах колата Honda Civic IV 1.7 CTDI  2005г. Face Lift и като изключим съединителя който е за смяна и новоткрития проблем със генератора който не зарежда, ходната си ме кефи много.

 

Но сега на въпроса. Свалих акумулатора да го заредя като преди това заключих с централното, защото не разбрах как да заключа багажника по друг начин. Като гледам няма ключалка.

 

Сега идва трудната част сетих се, че съм забравил нещо в колата и реших да я отключа с ключа, но той не влиза до край, за да го завъртя. Имате ли някаква идея как да си отключа колата :)

На мен ми идват няколко идеи, но всички са свързани с подаване на ток и отваряне някак си на предния капак.

 

Благодаря предварително.

Редактирано от Spawn123

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет колега!

Жив и здрав да си ти и новата ти придобивка.

Първо колата която си описал не съществува, имаш предвид 7ген. а не 4-та. Дребен проблем.

По какъв начин разбра, че генератора не работи? Това е "нова" кола с "нов" акумулатор....

 

За ключа .... ами тоз сивик друга врата няма ли? Възможно е ключалката да е повредена, поради влага, мръсотия, боклуци и т.н. Ключът има или не копче което е само за багажника? Хондите са уникални автомобили и някой модели от тях нямат ключалки на багажника, стърчащи като зърно от женска мамила. Но пък за това имаш коБченце на ключът. За твоя сивик не зная дали е така. Всяка Хонда, багажникът се отваря от купето. Едно лостченце намиращо се югозападно от скротома ти. Но трябва да влезнеш преди това.

 

Няколко пъти ти казах, ако имаш проблем се обади. Ти преценяш, че трябва да звъниш на професори с кулинарни прякори!

 

Следващият път преди да си взимаш кола е по - добре да се обадиш на малко по - компетентни хора които да те опътят къде, как, защо, колко и т.н. а не да водиш хора който гледали само гумите и какъв цвят кола си взимаш!

 

Та "колега", успех!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха:) човека ще си купи това което той си е решил и ще повика този който пак сам си е решил. Парите са си негови, мерака също. Според мен бравата нещо прави проблем, най-добре върви на сервиз, при хора които знаят какво да направят. Не подавай ток никъде, да не опукаш нещо.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо не сте разбрали. Човека е заключил колата, тръшнал е предния капак  и няма акумулатор. С дистанционно не може да се отвори, поради липса на ток. Багажника няма ключалка, така, че не може да влезе и от там. Ключалка явно има само на шофьорската врата, а тя не работи. 

 

Търси се хак за влизане в заключен автомобил без ключалки и ток.   :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Ключът не влиза щото предишният собственик или собственици или някой друг:

А) не е ползвал НИКОГА ключалката, а само централното

Б) е избруталял над ключалката

 

Ако е А викаш ключар, той ше изчисти боклуците и ще отвори със шперца.

 

Един колега от Румъния си заключи ключовете в багажника на Бора-та. Разбира се единствената ключалка е на шофьорската врата. След като му зеха 40 кинта питай го дали вече ползва само централното :D

Редактирано от dindin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на всички за предложенията.

Успях да я отключа като подадох ток, повдигайки съвсем малко капака от към страната на акумулатора и допирайки клемите с кабел 1,5 мм2 твърд едножилен. Ако на някой му се наложи по-добре да си поиграе малко повече и да закачи и + и - , защото само с + закачен и да търсиш някъде по купето маса не си е работа.

 

Поздрави и безаварийно

 

темата е за заключване

п.с. вярно съм се объркал не е 4та, а 7ма генерация, случва се :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 11.03.2016 г. at 19:17, Spawn123 написа:

Благодаря на всички за предложенията.

Успях да я отключа като подадох ток, повдигайки съвсем малко капака от към страната на акумулатора и допирайки клемите с кабел 1,5 мм2 твърд едножилен. Ако на някой му се наложи по-добре да си поиграе малко повече и да закачи и + и - , защото само с + закачен и да търсиш някъде по купето маса не си е работа.

 

Поздрави и безаварийно

 

темата е за заключване

п.с. вярно съм се объркал не е 4та, а 7ма генерация, случва се :)

Е  как го повдигна тоя капак, дори и малко?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...