Jump to content
Assasin

Нова глава

Recommended Posts

Здравейте колеги!!!Имам Honda civic 1.4 16V 90 коня 1996г. англичанка,двигателя ми е Д14А2.Въпроса ми е дали мога да сменя главата с V-TEC знам, че на някои от по старите модели ставаха поправете ме ако греша :blush:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Можеш ама е такава голяма играчка... Общо взето рядко се прави на този двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тоя мотор е същия като д15б2 и няма нищо сложно. Разликата е само кубатурата.

Даже е по лесно заради редица фактори като, обд1, подходящ всмукател, комп, делко и тн.

Непишете глупости като не сте сигурни.

Редактирано от fenabg
  • Нагоре 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично производство.

post-11665-0-66362600-1455737045_thumb.jpg

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей ама си уникаУен. Правете елементарни разлики бе деба. На Жоро колата която визираш е 6та седан и е обд2 там си е цирк и с тоци и с колектори и всичко. По някаква случайност и нея аз я правих. Докато англичанката до края на 97 е обд1 и си има всичко за разлика от всички 6та било то хеч, седан. Купето си има витек без да коментираме 105 конйовия мъртвец. Д15з6 в шеста също е лесен и подходящ за модове.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те тя кубатурата е една нищо и никаква "минимална" разлика... После пак ходенето по мъките с центровки, оправяне на смеси и т.н. Нали все се кълнете, че тая отливка е еднаква и че клапаните са еднакви? За кво му е друга глава? Освен ако не в-тек...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами той точно за Втек глава пита човека :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пак ли да напиша че д14а2 е като д15б2 и е със същата глава пм3.

Но разликата в кубатурата е нищожно и въпреки това д15 върви в пъти повече в респонс и вървеж.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ок, но все пак си остава мъката с центровка, смеси и др. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровката е елементарана с раздвижна ролка за смесите вече три сме настроили и имам доста пролични бази.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така до колкото разбрах не е проблем да сложа глава от V-TEC.. :) Другите ми въпроси са : трябва ли да сменям нещо друго за да работи правилно говоря за компютър и тъй подобни,ЩЕ УСЕТЯ ЛИ ОСЕЗАЕМА РАЗЛИКА ВЪВ ВЪРВЕЖА и също така горе долу колко пари ще ми излезе само за части,тъй като сега съм в процес на събиране на парите и да си правя сметката :blush:  ;)

Редактирано от Assasin

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ролка 70-100лв, глава 100-300 лв , Колектор и делко си имаш. Гарнитура за главата около 60-70. Твоя компютър или се преправя или взимаш от d16z6, z16z9, d15b и др. Разлика ще усетиш, но не очаквай чудеса. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мого правилно чудеса само в приказките..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е от един покойник на още по голям такъв.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха Japanese с всеки изминал ден ставаш все по-забавен. Защо д14ката ще е по-бавна, заради невероятно по-голямата кубатура на д16з6 ли? Приготвям пуканките и чакам фена да ти отговори на писанията.

 

:eat: :eat: :eat:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Центровката е елементарана с раздвижна ролка за смесите вече три сме настроили и имам доста пролични бази.

Те са бай филосоФ те па не ме е хванал че пиша простотии. Извинявам се зацепването се прави с ролки.

Абе джапанчо ти за род строк нещо чул ли си?

И я ми кажи тоя на любимия ти мотор подходящ ли е? За д16 се те питам.

. И я кат имаш толко време влезни в купува и провери колко вала са търсени за 1.5 и за 1.6..

Знеш ли че е на изтропващия мотор от хондовите. И мога ти пусна Бг. хонда въртяща до 9300 оборота и незнайно защо на степен 13.5 към едно и забележи д14. Две неща които е утопия за д16 по наще земи. В една друга тема ти писах нацапай си ръцете с масло от работа и после праи съчинения.

Редактирано от fenabg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А D14 с VTEC глава винаги ще е по-бавен от D16Z6.

 

Мога да ти покажа много д14ки с втек глава и са по-бързи от прехваления ти д16з6, който между другото както фена каза е най-умрелия втек мотор на хонда, като изключим астматика втек-е. Не те знам на кой свят живееш, ама специално в БГ да вдигнеш 30 коня на д14 или д15 излиза много по-евтино от колкото да вдигнеш същите коне на д16з6. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Japanese fever ->... Стига гледа само коне и дрънка... Напоследък хората все повече редят и скоростни кутии и май взе да става масово.  Та... Имай го и това напредвид. 

 

Japanese fever -> Президент!

Редактирано от civicgonemad

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Затавярям темата, че някои хора пак се осраха от съчинения. 

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest
Темата е заключена и Вие нямате право да коментирате в нея.

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...