Jump to content
Soichiroo

Смяна на крушките на Сивик 6

Recommended Posts

Здравейте колеги.

 

Имам нов /стар/ Сивик от тези дни даже и номерата не съм му сменил още,но имам някой неща които трябва да оправя по него.

Колата е Сивик 6 ,седан 1.5 В-тек Е. фейслифт 2000 година.

Та интересува ме знаете ли как се разглобява тази конзолка където е аудио плеъра и управлението на парното,защото искам да сменя крушките за осветление на парното.

На купето 5 генерация съм го вадил два пъти за същата процедура да му сменям крушки.Там вече минах на лед и приключих с проблемните крушки.И тук смятам да направя така само искам да го разглобя без щети.

 

Благодарности.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

 

Как се сваля средната гонзола на 6ген?

Вадиш копчето за авариините и подгрева на задния джам - зад тях има по един болт. После дърпаш двата плъзгача на парното и от там нататък всичко е на щипки скоби и тн. Като извадиш рамката, колкото да можеш да бръкнеш с ръка разкачаш кабела с буксата на часовника и общо взето е това.. не е голяма философия. Успех!

 

:drunk:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще се занимавам с разни други неща по колата и ако остане време ще го разхвърля да видя какви крушки са, да си ги купя през седмицата и да го сглобя.

Ще направя няколко снимки и ще приложа тук с по подробно описание да се знае.

 

Поздрави.

  • Нагоре 4

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Утре ще се занимавам с разни други неща по колата и ако остане време ще го разхвърля да видя какви крушки са, да си ги купя през седмицата и да го сглобя.

Ще направя няколко снимки и ще приложа тук с по подробно описание да се знае.

 

Поздрави.

 

 

Би било добре, скоро и аз ще правя тази операция.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте.

Таблото е разглобено,всичко  е измито сменихме крушките с лед такива и сглобяване.

Пояснението по отгоре не е вярно до някъде.Наистина се вадят копчетата за аварийни и подгрева  и под тях вътре има по едно винтче /снимка 1/.Изваждат се плъзгачите на парното с много леко издърпване /снимка 2/.И в горната част сте свободни имате само по една скобичка метална в ляво и дясно в средата някъде се пада ,но с издърпване си излиза./внимавайте само ,че пада та гледайте къде ще падне/.

Играчката започна когато дойде време за долната част точно където е самото управление на парното.
Трябва да се извади кората която е от ляво под волана и тази която се пада под парното,а да извадите нея трябва да извадите пепелника който се държи на 4 винта.За да се бръкне и да се развие едно винтче което се вижда още щом извадите аудио плеъра в началото на разглобяването,но е с главата на долу и няма как да се развие през отвора /снимка 3/ за целта се маха тази кора и от там се бърка и се развива.
Това винтче държи самият модул за управление на парното и няма как той да излезе без да се развие.
След това има още две винтчета които трябва да развиете те са навити пак в този модул за управление на парното ,но са от долу /снимка 4/.Пак бъркате от долу.Модулът за парното излиза заедно с цялата рамка на таблото не се вади отделно /вади се ,но след като го извадите цялото/,но не е нужно реално.

Барчето и конзолата с подлакътника не се размонтират за цялата процедура както и жабката.

Тук съм качил снимките и съм ги именувал под номер 1,2,3,4.

http://staffolino.snimka.bg/automobiles/tablo-sivik-6.895424

 

Поздрави.

Редактирано от Soichiroo
  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да колега, ама и ти не си докрай подробен! За да извадиш конзолата, се демонтира и жилото за управление на клапата на парното.Плъзгачите не разбирам защо ги сваляш. Аз това го правих лятото, може би паметта ми изневерява :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жилото го забравих да.И за плъзгачите съм съгласен,че не е нужно просто се подведох по колегата който даде мнение първо когато питах как става та затова ми влезе в главата и го отбелязах.Реално няма смисъл да се вадят тези плъзгачи.Приемам забележките няма ядове нали затова е форума.

Откача се жилото като погледнете отдолу от към жабката Има и скобичка която държи самата броня на жилото и тя се откопчава внимателно.

Има и други неща по дребни които съм забравил,но все пак който тръгне да прави тази работа не мисля,че ръцете ще му са в газа наврени.А ако пък са, по добре да не се захваща с тази работа.

Редактирано от Soichiroo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нещо което мен ме подсети един колега тогава- при сглобяване, трябва бронята на жилото да се щипне на същото място, за да не се окаже, че клапата не отваря, или затваря докрай.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за плъзгачите съм съгласен,че не е нужно просто се подведох по колегата който даде мнение първо когато питах как става та затова ми влезе в главата и го отбелязах.Реално няма смисъл да се вадят тези плъзгачи...

 

Не съм дал толкова обективно мнение поради простата причина, че когато правих въпросната интервенция развих само два/три болта на самото управление където се държи за цялата рамка пластмасовата, за да го изкарам.. За самите плъзгачи писах защото, като разглобявах управление за да стигна до крушките вътре се наложи да ги махна. Може би може и без да се махат - не съм сигурен. А то по принцип цялата тая работа си е много пипкава по цялата кола, за да махнеш нещо трябва да демонтираш още 20 неща. Пресен пример давам с духалката на парното от шофьорската страна за да я изкарам разглобих половината табло и периферия, а тази от пасажерската страна по никакъв начин не успях да изкарам!? 

Както и да е важното е че си се справил и си доволен от крайният резултат, това е най - важното, и както каза затова е форума!

 

Поздрави! :)

Редактирано от FreddyGunner

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно съм съгласен колега.

Пипкава работа си е цялата процедура ,но няма начин отнема време,но след това си е кеф иначе на тъмно табло не е работа.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като от една седмица я чопля по малко, днес успях да отделя панела за парното на японката. Но това излезе по-малкия проблем. По-големият се оказа, че ще е да се намери крушка W2x4 14V 80mA в София. Тук е имало във закрития магазин на ул. Черковна, а сега само в централен склад Шумен. Викиват нямали магазин в столицата, а ако поръчвам от Пловдив, трябва 8-9 крушки да взема, че да ми стъпят поне колкото куриера отгоре. За това, че цялата ми кола стои разглобена, да не говорим.

 

Някой, някакви предложения къде може да има?

 

Редакция: В магазините за авточасти масово има такива, но на 12V. На Хонда са на 14V!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, във всеки по-голям магазин за авточасти в София има такива крушки.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така пише ,но всички работят до 14волта даже и малко повече.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен няма проблем че пише 14V.

Ако толкова те притеснява провери в Конрад:

http://www.isofia.bg/%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B5%D0%B7%D0%BD%D0%B8_%D0%BD%D0%B5%D1%89%D0%B0/217/%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%80%D0%B0%D0%B4_(conrad_-_%D0%B5%D0%BB_%D1%82%D0%B5%D1%85%D0%BD%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%B8_%D0%BA%D0%BE%D0%BD%D1%81%D1%83%D0%BC%D0%B0%D1%82%D0%B8%D0%B2%D0%B8_%D1%89%D0%B0%D0%B9%D0%BD%D0%B1%D0%B5%D1%80%D0%B3%D0%B5%D1%80).htm

При тях има от пиле мляко.

Редактирано от DOXATA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

W2x4 крушка, не е ли за таблото? Кои крушки точно ще сменяш? Тези по бутоните са много малки, около2мм. и се продават по магазините за електронни компоненти, за жълти стотинки. Тези по таблото са със диаметъра който ти си посочил и по спомен са 2 вата. Никъде не намерих такива, затова ползвах някакви Т... с една идея по-малки и за сега вече 2г. всичко е работещо.

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тези зад бутоните са ясни. Продават се като "попови лъжички" и се навиват на пластмасовото цокълче на старата крушка.

 

Търсенето ми се отнася до крушките за подсветката на панела за парното (топлина, 1-2-3-4 и т.н.): 79629-SR3-N02

 

И на самата крушка си пише: 14V, 80mA.

 

16.jpg

 

В линковете от по-горното ми мнение съм показал алтернативи. Благодаря, в понеделник ще звънна в Конрад. Ако и това не стане, ще поръчам 10 крушки от Пловдив и с куриера ще ми излязат към 10-12лв. Предполагам толкова някъде ще струва и само една крушка в Хонда, понеже я продават с пласмасовата й основа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което търсиш е около 1-1,2вата и ги има масово по магазините за авточасти. диаметъра им е 4мм. Мисля че трябва да станат. (такива ползвах и аз) Тъй-като, са със малко по-малък диаметър, съответно монтажна основа, се избутват малко контактните площи на цокъла и става здраво.

Редактирано от goldbyrk

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...