батката 7 #1 Публикувано 26 Януари, 2016 Колеги, преди малко при прибиране към вкъщи, при запалване ми светна чека за грешка на таблото .След което ЦРВ-то загуби мощност и не може да се изворсира повече от 2200 оборота не може да вдигне , все едно е в някакъв авариен режим . От какво може да е това????? Помагайте, за което благодаря предваително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Янушев 40 #2 Отговорено 26 Януари, 2016 Направи диагностика и ще разбереш.От много неща може да е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #3 Отговорено 26 Януари, 2016 Зле катализатор може примерно. Земи си една bluetooth джвъчка за 10-15 лева и виж кво ти свети. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #4 Отговорено 23 Април, 2016 Здравейте, подновявам темата, защото след като бях ходил на диагностика и ми казаха че проблема/грешката/ е от ЕГР клапана - и евентуално той бе почистен в сервиза/бе свален и почистен грубо, без да се разглобява - може и така да се чисти/ преди 20дни и днес ми светна отново. След като прочетоха грешката - отново е записано ЕГР клапана. Моля помагайте ако някой е имал подобен проблем. По принцип ЕГР не е електронен - а е вакумен и ми казаха че не може да се изолира. А и дали не трябва да се разглоби целия ЕГР за да се почисти , а не само да се почисти отвора. Колеги помагайте, защото ми писна от майстори Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dindin 1250 #5 Отговорено 23 Април, 2016 Коя грешка хвърля? Сигурно и смукателния колектор е пълен с гадости и по-скоро той трябва да се почисти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #6 Отговорено 23 Април, 2016 Коя грешка хвърля? Сигурно и смукателния колектор е пълен с гадости и по-скоро той трябва да се почисти. Записва грешка за ЕГР клапана. А ако под смукателни колектори имаш предвид металната връзка към ЕГР - и те са чисти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #7 Отговорено 24 Април, 2016 Проблема ти е от 3 месеца,а чак вчера пишеш, че преди 20 дни си го оправил но пак ти се е появил. За това време, колата в сервиз ли беше, или си я карал така? В кой сервиз ти я чистиха и ти казаха, че ако е с електронно управление може да се премахне, а с вакумно не можело? Според мен обратното е по-лесно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cucy 54 #8 Отговорено 24 Април, 2016 И според мен ако е механичен ЕГР-а може да се шунтира по-лесно. Не съм го пробвал на СРВ-то, но съм виждал на един Пасат 5-ца - затапен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kaloian311 18 #9 Отговорено 24 Април, 2016 ЕГР-а е механичен но трябва да се премахне и софтуерно,лично аз още не съм го затапил но мисля че вдигат разхода след интервенцията,поне така ми казаха когато ми махнаха ДПФ-а. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #10 Отговорено 24 Април, 2016 (Редактирано) Проблема ти е от 3 месеца,а чак вчера пишеш, че преди 20 дни си го оправил но пак ти се е появил. За това време, колата в сервиз ли беше, или си я карал така? В кой сервиз ти я чистиха и ти казаха, че ако е с електронно управление може да се премахне, а с вакумно не можело? Според мен обратното е по-лесно. Да , защото сега го направи отново. Карах я без никакви проблеми, след като изчистиха грешката в сервиза миналия път. А и днес по някое време чека изгасна сам и мощноста се върна отново - беше записало пак същата грешка. Казаха ми че не може да се премахне , защото имало някакъв датчик който следял въздуха . Няма ПДФ- филтър Редактирано 24 Април, 2016 от батката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #11 Отговорено 24 Април, 2016 (Редактирано) И къде е този датчик,който следял въздуха?Има един на въздушния филтър,а за друг не се сещам и не съм виждал. Има и два вакумно електрони клапана под кората на двигателя, между първи и втори цилиндър, та освен единия от тях да е, ама не вярвам. Единия съм го сменявал преди 2 години, защото отчиташе някаква грешка, но не оказваше никакво влияние на вървежа. Остава да е другия, или освен да има друг,някъде около изпускателния колектор,но нямам идея - ако някой знае да сподели,че ми стана интересно и ме интересува. Редактирано 24 Април, 2016 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #12 Отговорено 28 Април, 2016 И къде е този датчик,който следял въздуха?Има един на въздушния филтър,а за друг не се сещам и не съм виждал. Има и два вакумно електрони клапана под кората на двигателя, между първи и втори цилиндър, та освен единия от тях да е, ама не вярвам. Единия съм го сменявал преди 2 години, защото отчиташе някаква грешка, но не оказваше никакво влияние на вървежа. Остава да е другия, или освен да има друг,някъде около изпускателния колектор,но нямам идея - ако някой знае да сподели,че ми стана интересно и ме интересува. Колега като си сменял този клапан - каква грешка ти е давал да не е записвало ЕГР. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #13 Отговорено 30 Април, 2016 (Редактирано) Нямам представа коя беше грешката. Бях на почивка и при палене на колата , чека светна без причина.И понеже ми предстоеше прибиране след два дни, за да няма изненади по пътя, отидох до най-близкия сервиз на Хонда във Варна, закачиха я на компютър, установиха грешката - проблем с въпросния клапан и я изчистиха. Казаха, че не е фатално, но ако не се смени, след няколко километра пак ще светне, затова отидох директно в една автоморга само за Хонди, взех въпросния клапан, смених го и от тогава никакви проблеми. Въпросния датчик е този № 14 от тази схема и се води /VALVE ASSY., FREQUENCY SOLENOID/: Редактирано 30 Април, 2016 от Emicha Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
батката 7 #14 Отговорено 30 Април, 2016 Благодаря колега. След като отново свалих ЕГР и го почистих отново, защото вече нямам вяра на сервизи и се убедих че е изправен/движи се спокойно/ , и отново ми светна чека и отново ми прочетоха че е ЕГР - ще взема да сменя тези датчици . Защото наистина може да е от тях/те контролират отварянето и затварянето на клапана/ . Иначе и на мен ми светна първия път при запалването/светвал ми е и в движение/ , автомобила си пали и върви но не може да се изфорсира. Благодаря за сега ще опитам с този клапан. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ogiives 0 #15 Отговорено 5 Юни, 2016 момчета , светна ми чека на CR-V III 2007 г. Чета най различни работи . DPF е премахнат. От къде да почна ? От В.Търново съм , но тук няма специализиран сервиз на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1554 #16 Отговорено 5 Юни, 2016 Започни с компютърна диагностика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ба'т Ачко 1 #17 Отговорено 3 Януари, 2018 On 30.04.2016 г. at 3:05 PM, Emicha said: отидох директно в една автоморга само за Хонди къде е тая морга във Варна ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1845 #18 Отговорено 3 Януари, 2018 Конкретно в случая , моргата беше във Варна, ако не се лъжа горе над Виница. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ба'т Ачко 1 #19 Отговорено 3 Януари, 2018 2 hours ago, Emicha said: Конкретно в случая , моргата беше във Варна, ако не се лъжа горе над Виница. Ясно, мисля че знам къде е и ако е тя (по-скоро е в посока с. Кичево) не е само за хонда а е по-скоро само за японки. благодаря все пак... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Владислав Кръстев 0 #20 Отговорено 26 Януари, 2018 На 30.04.2016 г. at 16:22, батката написа: Благодаря колега. След като отново свалих ЕГР и го почистих отново, защото вече нямам вяра на сервизи и се убедих че е изправен/движи се спокойно/ , и отново ми светна чека и отново ми прочетоха че е ЕГР - ще взема да сменя тези датчици . Защото наистина може да е от тях/те контролират отварянето и затварянето на клапана/ . Иначе и на мен ми светна първия път при запалването/светвал ми е и в движение/ , автомобила си пали и върви но не може да се изфорсира. Благодаря за сега ще опитам с този клапан. Късно се намесвам, но имам същия проблем. Отчита ми същата грешка, не може да се повишат 2 500 оборота. Мога ли да разбера кой датчик/ци си подменил и оправил ли се е проблема? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове