Jump to content

BLEIN MONO

Фен
  • Мнения

    1164
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

148 Good

Относно BLEIN MONO

  • Ранг
    убеден рексист
  • Рожден ден 19.05.1980

Profile Information

  • Кара
    Crx ED9, Prelude BB9, Civic Shuttle EE4 4wd
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    РУСЕ

Contact Methods

  • Website URL
    http://
  • Skype
    gufigufev

Последни посетители

10806 профилни разглеждания
  1. 167000км, сменени филтри, масло 2900 лева
  2. ceco_accord така наречените гаджети според мен дойдоха с цел да замажат очите на хората, защото в днешно време колите вместо да стават по-леки, по-икономични и по-евтини, стават значително по-скъпи, по-тежки със всичко следващо от това, горят колкото старите, но имат едно много голямо преимущество в сравнение със старите автомобили от 80-те и 90-те, но то за съжаление е предимство за производителите - благодарение на супер дупер системите и турбота и незнам какви си простотии, освен че стават по 23456 кила и има 35 цолови джанти, цената на приличен среден клас автомобил гони 70 хилки, стават доста проблемни за експлоатация дори в първите години на живота им, но мисля че преминат ли границата от 200-250 К километра, ще стават само и единствено за правене, което правене пък е старателно оскъпено дотолкова, доколкото да не си струва... Или 6-7 години и пак си на пангара но за нов автомобил, защото старите стават само за вторични. Последните автомобили в които се качвах, произведени след 2013-2014 крещящо потвърждават думите ми, някои производители предлагат прилично вътрешно оборудване на двойна цена, но цялостно положението е същото, караш и хвърляш! Според мен положенето налага, който има старо злато да си го кътка докато му е кеф, след това да се ориентира според джоба и кефа, но скоро 10-12 годишните "нови" за нас доскоро коли ще стават само за сервиз или за рециклиране.
  3. Банда, за продан е колата на съпругата ми, в семейството е от 11 години изпълнени с безпроблемна употреба, ползвана е и за пътешествия и почивки и градско. Купена е от Германия в далечната вече 2008 година, на 89000 километра, в момента на 165000 реални километра. Хубавото - безупречни мотор, кутия, и окачване, чист и спретнат интериор в който никога не е пушено, летни и зимни стелки за модела, оборудван е с Инфоборд - бордови компютър разработен от колеги, даващ информация за доста показатели като разход, пробег, ускорение и т.н. въобще много интересна машинка. Летни гуми с много добър профил на оригинални лети джанти, зимни гуми 2те нови,на14-ки с оригинални тасове хонда, много прилична аудио система, безупречен климатик, безпроблемни ел. стъкла, огледала и шибедах. Обслужвана основно с ОЕМ хонда части, сменени ремъци, ролки, водна помпа, ел кабели, иридиеви свещи на 105000 километра, маслото на кутията е опреснявано на всеки 3 години с оригинален АТФ-Зет, кара се с 5w40 не го гори, има катализатор, не е карана на газ никога, през изминалата година сменени предни и задни дискове и накладки, ревизирано окачване, много добро общо състояние. Няма сериозни удари. Сега не толкова хубавото - карана е от жена, има доста охлузвания и протривания по боята, задните вежди са тръгнали, АБС компютъра дава Code 51 Stuck Motor/lock Цената на тази прелест на колела е 3200 лева с всичко изброено + един калник в същия цвят и един мигач, който е за смяна. За пазарлъци и лакърдии 0887910757 Милен и на Лично Снимки има още за заинтересованите, пазарлък е възможен на място.
  4. Има ли информация относно срока на доставка? Не ми се мисли, ако някой колега чака части от ТАзИ поръчка за да събере и подкара колата си! Поздрави!
  5. Здравейте колеги, предлагам едно отлично ЦР-В за продан, в отлично техническо и визуално състояние, карано и поддържано от фен на марката последните 8 години, на реални километри, карана само на бензин, сменяни консумативи, валидни Каско и Гражданска отговорност, работещи климатик, ел. системи и много чист и запазен салон без следи от употреба. Нови зимни гуми Hancook. Без ръжди, удари и забележки освен нормални следи от употреба. 1998 година, 2.0 128 кончета, 185 000 реални километра, стандартни екстри за модела + климатик, парктроник Цена 6800 български лева, коментар след тест драйв на място. Телефон за контакт и въпроси 0888978402 - Николай, също на Лични съобщения или 0887910757
  6. Опитай с датчик за температура на охладителната течност - имах подобен проблем наскоро, макар и на друга хонда, изразяваше се в трудно палене при студено време - винаги от втория път, т.н. fast idle беше около 1000 оборота, а "нормалният" празен ход може би към 300-350 оборота, след смяната на въпросния датчик всичко дойде на място. Колата за която става въпрос горе е сивик шатъл с д16з2, онборд лампата на компа ясно си даваше грешка 6
  7. Здравей, за мен: 1. 10 x 35113-SE3-003 Key, blank plastic Master 44mm $1,43 2. 10 x 35117-SM4-901 Key, blank plastic Master 46,2mm $1,43 3. 10 x 35117-SH3-013 Key, blank plastic Master 46,2mm $1,43 Total: 43$
  8. Здравейте, бих искал да се включа този път: 1. Genuine honda ATF DW1 0,946L 3 x 12,99 = 38,97 2. Genuine honda Antifreeze Type 2 3,875L 2 x 29,99 = 59,98 3. Genuine honda PSF 0,354L 3 x 5,99 = 17,97 Total 116,92-10% =106 Euro
  9. Здравей, за мен: 1. 10 x 35113-SE3-003 Key, blank plastic Master 44mm $1,43 2. 10 x 35117-SM4-901 Key, blank plastic Master 46,2mm $1,43 3. 25 x 35117-SH3-013 Key, blank plastic Master 46,2mm $1,43 Total: 45x$1,43= $65
  10. Няма излишни помощници и сложнотии, преди години тук във форума имаше предлагане на изключително полезна джаджа- инфоборд, която ползва данни от компа на колата, свързва се директно към диагностичната букса и дава информация за всичко - разход, температура на входящия въздух, ускорение 0-100, 400 метра .... От Германия и Швейцария добре си се насочил, внимавай за ръжди.
  11. Търси с големия мотор - Н22 - 185 или 200 коня, ръчка. Екстрите стандартно са всичко ел, подгреви, климатик, ABS, всичко си имат. Доста комфортна кола за извънградско, отзад само за деца, евентуално за дребни възрастни, багажника е среден по размер, разхода е 11-13 градско, 7-8 извънградско. Пушеци гледай да няма, не се скъпи ако искаш хубава кола си вземи от първи-втори собственик със сервизна история. Карам такъв от 2008 и мога да кажа че е ударо и идиотоустойчив, за повече от 80к километра съм сменял само консумативи и две маншончета на кормилните накрайници. Здрава, добре изработена и доста надеждна кола при добра поддръжка се отблагодарява с вярна служба и удоволствие от шофирането и!
  12. При покупката гледай основно за удари и ръжда, това най-мори тези иначе толкова приятни колички, мотор и окачване така или иначе, ако искаш сигурност, трябва да ревизираш - най-пресните са 25 годишни вече... Успех с търсенето, и още един съвет: - Не се поддавай на емоциите!, като се качиш да караш, може да те подведат!
×
×
  • Създай нов...