Jump to content

r5gtr

Фен
  • Мнения

    116
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

16 Neutral

Относно r5gtr

  • Ранг
    жабар
  • Рожден ден 14.06.1983

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Sofia

Последни посетители

4258 профилни разглеждания
  1. Привет! Колата е канадка Някой намери ли на нашия пазар горни задни раздвижни носачи. Класически и моята 4ка се разкрачи и не подлежи на реглаж по тази ос без такива раздвижни. Не ми се чака 1-2месеца за такива с риск и да не станат и при цена 150долара за чифт Не ми се побългаряват едни солидни при стругарофрезист 3ти вариант?
  2. Минах през всичко това и аз. Колата беше с махнат физически ДПФ и неработещ круиз и дпф лампа светеща 2мин след всяко палене. След МАП софтуерно ми пуснаха круиза,свещите и премахнаха егр и дпф + попкорн прекъсвач. За свещите незнаех, че не работят, две зими изкарах без никакви ядове преди това с палене и ме съмнява да не са работели. На диното в НРР колата беше настроена на 185кс/430Нм, имах и графиките, при един рън извади пик 490Нм но умишлено ги свалиха Всичко това е от преди 3г и 40000км, проблеми нула! минуси: - пуши малко , но само ако е с цялата газ и чак след 3500об и това е защото така исках да я настроят , че да продължава да върви и след 3000об. - екологично не е ок, ясно - след 40к км турбото почна да вие, но не го отдавам на мап-а, проблема е чисто "козметичен" засега. - може би е наложително смяната на съед+притискател+демпфер (бях го свършил преди мап-а упражнението- приплъзваше леко) - магистрално каране с висока скорост гори една идея повече(според мен). Ако се мачка отива на 7,5-8 и мисля е пак от каприза ми да продължава да има мощност след 3000об (повече нафта, оттам и припушването) иначе ако я гъделичкам си гори 5-6 плюсове: - забравяш за дпф (моя пробег е 90% градско на къси разстояния и немога да си позволя дпф) - круиз работещ ( след функционирането му осъзнах че круиз контрол в БГ няма приложение ) - ниска цена- преди 3години за всичко ми взеха 300лв, а самия дпф продадох на вторични за 200 ! - малко повече сила като заключение ако колата беше заводски без дпф никога няма да чип-на, но при такъв е неизбежно. video-1530465167.mp4
  3. Е точно това ми трябва на мен. Днес свалях маншона на вътр накрайник да търся причината за луфта в него. Накрайника си е здрав, но точно където в това видео го лекуват с втулка имам луфт. Има ли някакво развитие с тези втулки? Някой 'издялка' ли повече от една? Как стои въпроса с 'чашката' която слагат за да държи втулката на място?
  4. И на мен пи писна преди години да вкл/изкл фаровете всеки път и се запътих за такъв 'модул' Имаше 2 варианта, единия 20тина лева, другия 40тина (по спомен) 40 ми се сториха много, защото имал нам си кви функции които не ме интересуваха. Та купих евтиния, щеше ми се да не бях. Пускаше дългите на 30% при напрежение над 13-14V, не се бях замислил, че на сивика алтернатора зарежда в два режима, при товар 14,4V и без товар на 12,8V и модула се изключваше. Имаше потенциометър за настройка на волтажа , но беше толкова деликатен, че трудно може да го направиш примерно на 12,5-12,7V , така че го свалих и изхвърлих. Купих този то 40лв , свързването както е по схема. Колко години станаха забравих да въртя фаровете като гламав. Държа ги на ауто ,те си знаят. Функции ала walking home, реглаж на проценти , бла бла не ме заинтругуваха. -Поста ми е да внимавате да не давате излишни пари като мен. - Единствените два минуса на моя модул е пиукането всеки път при аквтивиране/деактивиране и това , че светлините немогат да бъдат спрени изцяло (примерно за каране в Гърция) освен със свалянето на бушона
  5. Колата от 3 години е с ремап без проблеми. Но от няколко месеца при определени обстоятелства прави следното: ако се изръчка с цялата газ 3та,4та,5та и 6та САМО на 6-та след 3500оборота за около 20сек и светва чека. След четец, вади грешка за overboost. В момента в който избие чек изключва геометрията на турбото, колата става нееластична докато не я изгасиш за 5мин, след което всичко се оправя, чека изгасва след 3 дена (няколко рестарта) - ако я изгръгаш на която и да е друга предавка освен шеста, няма проблем - ако смачкаш 6та от 2000об/м до ~3500об/м , няма проблем - яко мачкаш на 6та дълго време но с отпускане и подаване на газта, няма проблем. - преди 3 години веднага след ремапа правих тест за топ спиид, колата направи 238 по километраж без никакви драми. Оттогава не е газена извънградско до преди няколко месеца. Общо взето не е драма, защото чека избива на скорости над 200 които съм вдигал точно 3 пъти и трите пъти чек и дефолт позиция на геометрията за 5мин което не фатално. Но каква е причината за овърбуст? -Зацапана геометрия? Казаха ми, че щом я карам като бабичка (аз така я карам) цапа ? Пробвах с юнашко каране без промяна - някакъв клапан който така и неразбрах какъв е, каква функция има и къде се намира по смукател - друго? На примависта какво мислех: - спрей за чистене на смукател? След махане на ЕГР-а видях, че вътре е леш, но не съм от хората които немогат да спят ако имат сажди в смукателя и го оставих така. - спрей за чистене на геометрия? Горещо ме съмнява ефекта от разни спрейчета/добавки и т.н. - сваляне на турбото за физическо чистене? -сваляне на смукател за физ чистене?
  6. джанти: 17 цола 5х114.3 8J ет35 централен 73 + втулки на 64.1 преди 3год са боядисани с пистолет(база-лак) тъмен графит (повече седи като черно) една джанта на една дупка има забележки от вадене на секретна гайка. гумите: китайци зимни 225 45 17 две дот15 и две 16 купих две за зима '15 останах доволен и за зима '16 купих още две. Без никакви дефекти,лепенки,кривини и т.н. Не са карани повече от 15хил км. 7-7,5мм грайфер и на 4те! всичко мина през преглед- джантите са идеално прави и балансирани наново 25ти март. 500лв 0894 63 62 74 За сега само комплект, без куриери, само лично предаване в София!
  7. Напълно съгласен в дългосрочен план но на момента да запекат едва ли. От отчаяние намазах и тях и веднага след сглобяването - греда. Ще вакуумирам пак след като реша проблема. Възможно е на теория,да, прав си!
  8. Хах, така де, контри наричам спирачките. Извинявам се за объркването. Това което показваш съм го прегледал, водачите се движат, а точно тези ламаринки намазах на тънко с медна грес (полза може и да няма, но и не вреди) от такива рециклиращи,ремонтни и т.н. институции имам алергия. По-скоро ще взема нови апарати. Не ме питай от къде имам това мнение. Едно ще ти оправят, три други неща ще строшат. Виж казваш нещо интересно за обезвъздушаването, не знаех за трудности и по-точно за ABS-a. Когато преди 2 години сам си сменях спирачната течност, ползвах една вакуум помпа за да елиминирам помпането като гламав и си стана перфекнто. Сега след два,три опита с помпане да обезвъздуша проблемното задно ляво все още усещам ,че имам въздух. Ще се взима цял апарат явно. Странно защо би задържал при че всичко се движи свободно
  9. Колата е хечбек 2.2 усещах , че някое колело задържа извесно време. И така докато не тръгнах на дълъг път и вече ясно осъзнах, че е задно ляво (изпушиха накладките леко) Свалих супорта- водачите се движат идеално. Зачистих накладките да се движат свободно,медна грес а у. Пак задържа! Разгледах апарати около 150лв без отстъпка и 25лв ремонтен комлект. Купих ремонтен комплект. На моя апарат нищо му нямаше: буталото без корозии, ръбове, течове и т.н. Единсвенно прахоуловителя скъсан. Ок сложих новото бутало с всички нови гумички. И ПАК ЗАДЪРЖА!! Имам поне средна техн грамотност , ходова част ала бала сам си правя. Защо задържат контрите обаче? Спирачен мъркуч? Акордите 7 страдали от задни апарати, и сивик ли? Нови апарати ли ми е само рещението. Ще ги прежаля 600 и ще ги сменя всичките, много се изнервих п.с. всички дискове и накладки съм ги сменял преди 2,3 години. дискове на 80-90% накладки на 60-70% (карам ~10к/год)
  10. един руснак е правил същото упражнение на този "фолксваген" проблем: drive2.ru/l/2735414/
  11. 2,5 години след отстраняването , не съм имал проблеми повече. Трудното е да разглобиш радиото до 'кокал' Ценеров диод има в магазина на техническия. Ползвайте снимките и данните за диода от англииския форум линка в първото мнение. На мен един приятел в сервиз за телефони ми го запои под микроскоп, доста ситно е. Изпринтих си снимката на платката и занесох диода и платката и казах "запои го ей така" , сглобих и край на проблема. Диода: https://www.google.com/search?q=BZX55C5V6+диод&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjynorUi4bmAhXKG5oKHYcMCcEQ_AUoAXoECAsQAw&biw=960&bih=460&dpr=2
  12. Челен кулер за Сивик 8 дизел. Става без преправяне. Комплект : кулер (около 700/200мм) Силиконови преходни колена Алуминизирани колена скоби Готов скъсен маркуч. Нужно е само да се демонтира оригиналния. Примерна снимка как стои и разликата с оригиналния. Карал съм година с него. Без коментар на цената Не изпращам с куриери 500лв София 0894 63 62 74
×
×
  • Създай нов...