Jump to content

ЧОЧО

Фен
  • Мнения

    283
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

23 Neutral

Относно ЧОЧО

  • Ранг
    SKYLINE

Profile Information

  • Кара
    ШЕ - Accord k20z2 facelift "ТЕЧНА ФАЗА"
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3786 профилни разглеждания
  1. Банско откриха сезона......коледа идва ...... -30%
  2. Да - 44017-SEA-E50 са вътрешните маншони - по 70 лв. Двата за 100 лв. + 2та литра масло за - 30 лв.
  3. -- По 2 бр. външни и вътрешни маншони за полуоските к-т с грес и скоби. -- Лагер за дясна полуоска. -- Маншончета за 2 бр. задни спир. апарати -- 2 бр. втулки предна стаб. щанга -- 2 бр. яб. болта за горните носачи (555) -- 2л. масло скоростна кутия (ръчна) -- Спирачна течност Частите са нови!!! Цени "коледни за всичко - 30%. По единично на 50% Тел: 0897973491- Григор
  4. Ползван е един сезон, като нов. 1. Греди CRUZ AIRO - 390.00лв. 2. Приставка за ски CRUZ 4 - 180.00лв. Общо 570,00лв. ЦЕНА: 300 лв. тел: 0897973491
  5. След ПТП Акорда се движи на собствен ход. продава се в това състояние за 4000 лв. Григор - 0897973491
  6. Колега грешката се появява след Затапването на EGR Изчистих и проверих, клапана затваря без пропуски. Затапването съм го направил така, че да не пречи на движението на клапана /EGR-а/ , но уви немож го излъга японеца лесно
  7. Колега, описания проблем си има лесно решение и то е описано в книжката за ползване .........цитирам по спомени.... при по-голяма надморска височина, за да се улесни паленето натиснете педала на газта докрай , завъртете ключа и при първите симтоми за запалване пуснете газта .
  8. Трябват ти фейслифтови - капак, решетка и броня и те са кът понеже фейслифта е само 2 год. /2006-2008/
  9. При мен колега се оказа от бендикса. След като навъртях 100к започна да се чува същия шум... и така до 250к /пред коледно миналата седмица/. Шума се засили осезателно и бендикса започна до превърта. Бях купил съединител вече та стартер и съединител накуп. Смених бендикса 75лв. + втулки и работа - 130лв. /Четките бяха като нови/. Шум никакъв, даже и при по-дълго въртене. И аз преди това мислех, че проблема е друг, но при мен се оказа бендикса.
  10. На топъл е ясно как влияе На студен утре ще проверя... но не съм сигурен, че резултата ще е меродавен защото при при "отлепването" на маркуча от щуцера на клапана щуцера се оказа пластмасов и каза прас. Наздраве Markony като стигнеш безаварийно до служебния лаптоп след празниците .... пиши
  11. Markony и аз не мога да схвана? Над 35 гр. значи и при загрял мотор??!! Защото точно тогава ми направи проблем, както съм описал в пост 1, след като започва да загрява двигателя / 40-50 гр./ вместо да свали оборотите започна да ги вдига ??? PS: Оборотите преди.. и след... са 620 без фарове и 720 с вкл. фарове.
  12. На топъл двигател. днес сутринта се загледах че при първото палене вдигна 1250 оборота... не ми беше направило впечатление, защото досега вдигаше 1450-1500 об. и много бързо в рамките на минута падаха на 1200-1250 об. Ако този термоклапан работи само тогава ??? то едвали ще имам проблем
  13. Трети ден карам така и никаква разлика не усещам - студен, топъл двигател, динамика .... Мислех си, дали не отваря при моторна спирачка?? и затова не усещам проблем , но пък тогава отпада идеята, че е термо-чувствителен клапан, което и аз първо си помислих !?!
×
×
  • Създай нов...