-
Мнения
87 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Neophyte
-
Ранг
Потребител
Contact Methods
-
Website URL
http://
Profile Information
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив и София
Последни посетители
2762 профилни разглеждания
-
Здравейте, преди 2 дни смених двата предни диска (имах крив) и лампата не светеше преди това. Понеже майсторите сменяха и съединителя, казаха, че за безопасност са разкачили акумулатора и цял ден е седяла без ток. Като го закачили и светнала лампата на ABS-а. Била някаква грешка заради липсата на ток според тях и просто трябва да се изчисти. Хубаво ама аз съм с Акорд 6та CG от 99та, 1,8 бензин и OBD2 нямам. Имам една двупинова букса в краката на пасажера, но те ми казаха "не знаем какво да го правим това". Ходих и в друг сервиз и те нямаха такъв порт. Дайте съвет какво да го правя? Мога ли да го нулирам сам през тази букса или ако не, къде да търся такъв порт и сервиз в София или Пловдив. Благодаря предварително, че ми изчетохте болежката!:)
-
Абе, предпочитам да я отворя, око да види, ръка да пипне
-
Това въглеродно почистване върши ли работа ако отлаганията са много, тоест ако трябва да се накиснете и тръкне с нещо по принцип, а не е просто за продухване
-
Пробвах го това, обаче не помогна, нямаше никаква разлика. Смених въздушния филтър и свещите и има малка промяна. Предполагам, че като отворя ЕГР и стъпковото моторче, ще има разлика. Като цяло колата не е била поддържана и сигурно датата такива процедури, ще трябва да направя.
-
Благодаря, колега! Хванал съм се да го стягам и това го включвам в предстоящите процедури
-
Да и аз мислех, че е това, но хич не бях сигурен, защото не го виждах добре много ви благодаря, надявам се нещата, които поръчах и моторчето да успея да ги направя идните и ще кажа какъв е бил резултата
-
Добре, заредих от друго място (няма промяна), поръчал съм свещи и кабели и въздушен филтър за всеки случай ще сменян. Но ще задам глупав въпрос - къде е стъпковото моторче? Не го намирам
-
Привет От известно време забелязвам, че нещо се случва по двигателя. На място ако форсирам или в движение освободя скорост, обортомера пада до 350-400 оборота, двигателя се разтриса за 1-2 секунди и след това оборотите се нормализират. Другото, което ми прави впечатление е че около 2000-2500 има развъртане, като при Втека, но после си го има и него на 4500. Тоест нещо се случва в ниските обороти. Някой да е имал такъв проблем, защо си мисля, че е някакво запушване на филтър или нещо от тоя сорт? Спорен ден
-
Здравейте, колеги От месец ми губи хидравлична течност, виждах отдолу, че е омаслена цялата, но не можех да видя къде е. Вчера ходим да ми заваряват гърнето и там майстора успя да види. Каза, че металната тръба към рейката сълзи на няколко места, когато въртя волана(нагнети помпата). Каза, че това не се ремонтирало и трябвало направо нова магистрала да сложи, което само по себе си е хубаво. Въпроса ми е дали наистина не се ремонтират тези тръби и някой ако е сменял, да каже от кой сервиз е доволен и т.н. Тези ми искат 120лв. всичко - чисто нова магистрала(правели ги някъде в Пловдив, 80лв.) и труд 40лв. Какво мислите, благодаря
-
А имаше ли някакъв осезаем резултат от процедурата, колега?
-
От 2 пиновата знам как се извлича код. Този, Eric The car guy, много ме кефи, показва интересни неща. Тези дни ще се навра по жабката, благодаря!