-
Мнения
195 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
43 NeutralОтносно nightfighter
-
Ранг
Потребител
- Рожден ден 27.11.1974
Profile Information
-
Кара
4th H22А Honda Prelude 4WS; Honda CR-V RD
-
Пол
Мъжки
-
Място
Plovdiv
-
Интереси
Автомобилни двигатели,цифрова техника,автоелектроника и някои други:)
Contact Methods
-
Skype
veso_jechev
-
1х 06532-SS0-000/06532-SS0-010 SEAL KIT,B, POWER STEERING - около 21.70лв. - липсва, още се опитват да намерят налично. Ако го намерят ще е супер,бих искал да ги сменя като разглобявам рейката, О-пръстенчето 91304-PT0-000 O RING 14.8X1.9 ако го имаш ми го прати, другото което е една пласмасова копка-не е важно, има само дребно естетическо значение,така че него не се занимавай да го търсиш. Благодаря!
-
Това е: 1х 06531-SS0-000 SEAL KIT,A, POWER STEERING - 06531-SS0-010 - около 103лв. 1х 06532-SS0-000 SEAL KIT,B, POWER STEERING - около 21.70лв. 1х 91349-PY3-000 O RING 68.5X1.9 - около 4.10лв. 1х 91048-PY3-003 BEARING, RADIAL BALL 15X38X12 - около 26.10лв. 1х 91249-P0A-003 SEAL, POWER STEERING PUMP (SHOWA) - около 8.30лв. 1х 91304-PT0-000 O RING 14.8X1.9 - около 3.20лв. 1х 91317-P02-003 O-Ring (5.8X1.9) - около 1.80лв. 1х 91345-PY3-000 O-Ring (13.0X1.9) - около 2.20лв. 1х 91346-PY3-000 O-Ring (22.1X1.9) - около 2.20лв. 1х 91347-PY3-000 O-Ring (16.8X1.9) - около 2.20лв. 1х 91348-PY3-000 O-Ring (54.0X1.9) - около 3.40лв. 1х 91349-PY3-000 O-Ring (68.5X1.9) - около 4.10лв. 1х 19508-P3F-010 Hose, Bypass Outlet - около 13.30лв. 1х 19507-PHK-000 Hose, Electronic Air Control Valve Outlet - около 10.60лв. 1х 90667-SA7-003G2 Clip, Mat (5MM) *NH293L* (SEAGULL GRAY) - около 2.90лв. 1х 53536-SS0-000 Washer, Tie Rod Lock - около 6.80лв
-
Добре, ще проверя номерата и в руския саит, но понеже досега винаги съм гледал в Honda parts и по навик,а и се старах да спазвам формата за поръчка за да те улесня. п.с. по номер на рама не мога да си извадя много неща купето е американско, двигателя е Х22А JDM, има 4WS на която задната част от JDM, а предната рейка е от европейска 4WS , и общо взето от първоначалната кола не са останали много неща : горе долу само радиатора, стартера,генератора, скоросната кутия, предното окачване, купето и някои едро габаритни елементи по купето. 1х 19501-PT0-000 Hose, Water (Upper) 1х $14.00 = $14.00 - около 58лв това отпада. На останалите неща , приблизителните цени ме устройват идеално. искам да добавя още няколко неща , но ми трябва малко време да погледна какво точно ще ми трябва. Благодаря!
-
Здравей, ще искам да поръчам някои неща, но ще ми трябва и малко помощ от теб. (може ли да се поръчат частите от горната част на списъка, понеже цената и наличноста я гледам в https://jp-carparts.com/ докато в https://www.hondapartsnow.com/ ремонтните комплекти за рейката не се предлагат вече,а и цените на някои от другите неща са доста по високи, та въпроса ми е може ли да се поръча и това ли е цената) 1х 06531-SS0-000 SEAL KIT,A, POWER STEERING 1х $63,48 = $63,48 1х 06532-SS0-000 SEAL KIT,B, POWER STEERING 1х $12,28 = $12,28 1х 91349-PY3-000 O RING 68.5X1.9 1х $2,65 = $2,65 1х 91048-PY3-003 BEARING, RADIAL BALL 15X38X12 1х $11.44 = $11.44 1х 91249-P0A-003 SEAL, POWER STEERING PUMP (SHOWA) 1х $3.77= $3.77 1х 91304-PT0-000 O RING 14.8X1.9 1х $1.74= $1.74 от https://www.hondapartsnow.com/ по евтини, но няма голяма разлика 1х 91317-P02-003 O-Ring (5.8X1.9) 1х $1.14= $1.14 1х 91345-PY3-000 O-Ring (13.0X1.9) 1х $1.40= $1.40 1х 91346-PY3-000 O-Ring (22.1X1.9) 1х $1.40= $1.40 1х 91347-PY3-000 O-Ring (16.8X1.9) 1х $1.41= $1.41 1х 91348-PY3-000 O-Ring (54.0X1.9) 1х $2.28= $2.28 1х 91349-PY3-000 O-Ring (68.5X1.9) 1х $2.76= $2.76 1х 19508-P3F-010 Hose, Bypass Outlet 1х $6.23 = $6.23 1х 19507-PHK-000 Hose, Electronic Air Control Valve Outlet 1х $3.79 = $3.79 1х 19501-PT0-000 Hose, Water (Upper) 1х $14.00 = $14.00 Ще добавя още няколко неща тези дни. Моля провери може ли да се поръчат нещата от горната част на списъка Благодаря!
-
Семеринга на делкото на почити всички Хонди е специфичен и е: NOK BH3888E с размери 12,5х22,5х5*5 , Можеш да си го поръчаш от общите поръчки на Izanagi, от eBay, Бултрако, или от ms-auto. На колегите им има телефоните в раздела с търговци.С "подходящия" семеринг ,няма да се получат нещата,трябва ти точния размер! п.с Предлага се като ОЕМ част,но не на всички Хонди излиза като резервна част Все пак и цели делка трябва да се продават напиши NOK BH3888E в Google и ще видиш ОЕМ парт номера Лагера на делкото също е специфичен номера му е: 6001/012 ZZ И да пише точно товаНе го търси по магазините надали ще го намериш!Иначе лагери 6001 колкото искаш има по 2-3лв,ама не ти вършат работа
-
Радвам се ако съм ти бил полезен! Както казах самия транзистор е еднакъв с с този от JDM Prelude, но има някои малки разлики в захващането и корпуса с радиатора. На ЦРВ за да го свалиш първо трябва да свалиш вентилатора,не целия само мотора с перката,лесно е, отвиваш 3 болчета отдолу, които са на достъпно място и вентилатора го вадиш надолу.Отвиваш 2 болчета на транзистора и го вадиш през дупката на вентилатора.Работа за 5 мин! Задължително смени филтъра на купето,на ЦРВ се сменя доста трудно,трябва да свалиш доста пластмасови кори,включително и от централната конзола,затова рядко го сменят,задръства се, вентилатора не може да охлажда транзистора и гори защитата,ако някой "майстор" вече я е шунтирал гори транзистора!
-
Малко вероятно е да е изгорял мощния транзистор, обикновено гори термозащитата.Ето ти една тема която ще ти помогне,за съжаление снимките ги няма http://preludebg.clan.su/forum/5-1297-1 Транзистора на CRV е еднакъв с този на JDM Prelude.Термозащита можеш да си купиш за около 2 лв от всеки магазин за електроника.Не слагай кабелче което да я шунтира!! Оригиналния транзистор е много скъп,такъв който ще върши работа е около 30лв!!Смени си филтъра на купето!! п.с. Абе колега, ти за ЦРВ ли питаш или за шатъл??????Раздела е за ЦРВ 1 ген 95-2001 година!Язък че си правих труда да пиша,не знам как стоят нещата при шатъл,ако е с транзистор вероятно по същия начин ,ако е с жични съпротивления не!
-
Провери дали проблема ти е механичен или електрически.На моторчето отиват 2 по-дебели кабела, на тях подай директно +/- 12V, сменяйки поляритета сменяш и посоката на въртене т.е сваляш или вдигаш.
-
Можеш да извадиш помпичките без да сваляш казанчето,както ти казах частично разкачаш бронята и издърпваш подкалника. Помпичките се държат само на гуменото маншонче и на нещо като щипка, която пластмасата на казанчето образува.Издърпваш и слагаш другите.Както ти каза колегата подготви леген п.с. И за фаровете можеш да я смениш без да сваляш изцяло бронята, но е голям зор.Мястото е много малко,правил съм го но съжалявах че не я свалих.
-
Трябва да разкачиш предния ляв подкалник, отпред под бронята,развий и видията която държи предната броня за калника.Издърпваш подкалника отпред надолу или го сваляш целия.Ще ти се отвори малко място през което може да достигнеш моторчетата.
-
Скоростната кутия от Ф20 не е най подходящия избор за Х22 като предавателни числа на скоростите.Иначе монтажа на кутията дали ще е от Прелюд с двигател Ф20, Х23, Х22 или Accord type R е еднакъв,скоростната кутия външно също е еднаква.Освен кутия ще ти трябват и комплект съединител,маховик,стартер, педали, горна и долна помпа за съединителя, скоростен лост комплект с жилата,тръбички, маркучлета и други неща за които не се сещам в момента. Майче и в полуоските имаше някаква разлика,но не съм сигурен. Не знам какво разбираш под безпроблемен? Ако имаш всички необходими части и знаеш какво правиш, всичко си пасва безпроблемно,но работата не е малко!