Jump to content

Българин

Фен
  • Мнения

    20
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

3 Neutral

Относно Българин

  • Ранг
    Българин да се наричам

Profile Information

  • Кара
    CIVIC IX 2.2 i-DTEC и Фабия III 1.4 tdi 90k.с.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

634 профилни разглеждания
  1. Не го карайте колегата да кара на високи обороти заради регенерация. 1800/2000 оборота са оптимални, за да се стартира и завърши регенерация. При високи обороти/скорост, охлаждането пречи да се постигне желаната температура в ДПФ.
  2. Не е хубаво да се загаси двигателя когато сте карал извесно време по магистралата и спрете за кафе например. Така давате възможност за правилно смазване и охлаждане на турбото най-вече. Когато се прибирате от път, докато влезете в града и стигнете до вкъщи, температурите в отделните компоненти на охладителната система и турбината са в нормални граници.
  3. Не твърдя, че системата спестява 2 литра. При сивик се усеща разлика в динамиката, което ме предразполага леко да се увличам. Колата е забавна донякаква степен и системата ми помага да карам по-лежерно. При всички положения разходът не ми харесва с изключена система и не става въпрос за няколко стотин грама. Това за градско в София, иначе последно пътувах извън града по често ползван маршрут с изключена система и без темпомат - разходът е идентичен със вклучена система, със или без темпомат.
  4. Няма логика. Колите ни са различни като аеродинамика и тегло, сигурно и като двигатели, но все пак.... При мен положението с изключен ЕКОН е 2 литра + в София.
  5. "Обезмасли и ми сложи изолирбан." Добър ден, 1. Ако е сложил истински изолирбанд, имайте предвид, че от топлината се свива/разтяга и няма да издържи и пет мин. Ако не сте вдигал капакът, проверете състоянието. Хубаво е, че вашия двигател няма турбо и въпреки това няма гаранция, че няма да глътне някое парче изолирбанд. Има 1 сиво здраво тиксо /не знам как точно се казва/, което би свършило работа. 2. Имайте предвид, че тези маркучи обикновенно не ги свалят при смяна на филтъра и се сгъват на едно и също място всеки път. От стареенето често се сцепват на въпросното място. Омасляването също е вредно. Може да се е случило при смяната на дебитомера, може и след това, когато колата е почнала да работи на по високи обороти и потокът на въздуха е по-голям. 3. Купете си нов /мисля, че няма да намерите неоргинален/, не са скъпи. Втора употроба ще бъде със съмнително качество, напукан, омаслен, но ако намерите някой, който Ви се вижда свеж и не е по скъп от нова, оригинална част - супер.
  6. Здравейте, Проверете буксата за окисляване, добър контакт. Напръскаите с контактен спрей ако е необходимо. Обърнете внимание на металната обувка в буксата да не се разширила и да е хлабава спрямо крушката. Крушките Осрам са добри, над средно качество. Не мисля, че проблемът е в марката. Ако карате с обикновенни крушки, може да пробвате някоя серия, на която й дават по-дълък живот, или с лед крушки. Може да конкретизирате, колко бързо изгарят - седмица, месец, няколко месеца. При ежедневно каране на къси светлини, нисък клас крушки ако изкарат половин година е нормално.
  7. Привет, При мен светна веднага при смяна на зимни с летни гуми, още докато стигне до близката бензиностанция, за да донапомпам новия комплект. Това при поможение, че гумите и джантите са с еднакъв размер и всички гуми бяха под 2 атмосфери /не си спомням стойностите, може някоя да е била и 1,5 атмосфера/. Мисля, че системата работи адекватно. Има и друг момент. Карал съм 100-на км. с оригинална патерица за задна. Оказа се, че е мека и я напомпах на 2,4, после разбрах, че трябва да е на 3. Нямам спомен да е индикирала проблем нито при пукането на гумата, нито при карането с недостатъчно напомпаната патерица. п.п. В тази връзка проверявайте си резервната гума дали е напомпана достатъчно поне 2 пъти в годината ако не си носите компресорче.
  8. Седалките се демонтират заедно с релсите, отвиват се болтовете, които държат релсите към купето. Относно варианта да се ползва само тапицерията - тук пак трябва да се види шофьорската седалка дали няма и лумбално регулиране, т.е колко дупки има в кожата за врътките за регулиране. Може да се окаже, че трябва да се смени страничното парче кожа на дясната седалка, което според мен ще изглежда грозно. Най безболезния начин е лява седалка на мястото на лява. При задните не би трябвало да има разлика.
  9. Здравейте, Това не е точно така. Не може да се постави дясна седалка на мястото на лява, заради ербеците най-малко.... При смяната на салона, лявата седалка идва пак лява. И тук разликата е в регулирането по височина. Обикновенно шофьорската седалка се регулира във височина, а пасажерската - не. Ако това не Ви притеснява.....
  10. Правилният избор на автомобил се свежда до това до отговаря на потребностите.
  11. Може би на какви километри е била преди 3 години и колко близо са с настоящите. В тази връзка си заслужава да се спомене, че търговците на автомобили имат абонамент за въпросните приложения и където се прецени че е необходимо, то връщането на километражите се съобразява с последните известни. Активно си търсех градска кола и не веднъж се оказваше, че автомобилът е минал само 5000 км. за последните 2 или 3 години, което ми се струва малко вероятно.
  12. Оригинална топка за скоростния лост на Сивик 9, току що претапицирана с естествена кожа. Не е монтирана след тапицирането и не е ползвана. цена 50 лв. Монтажът е изключително лесен и ако Ви допадне можете да го извършите за 2 минути. Допълнителни снимки мога да пратя на вайбър или имейл. Естествено възможно е оглед и на живо. Топката се намира в гр. София. Контакт на лично съобщение. Друг контакт - stoian76stoianov@abv.bg
  13. Обикновенно зареждам на на Еко - Diesel Double Filtered
  14. ....иначе и това е възможно, когато няма магистрала по маршрута.
  15. Реален разход за 10 000 км. От смяна до смяна на маслото. Период от 05.2024 г. до 03.2025г. Има и малко климатик, и работа на място, и при зимни условия. Градско 30% примерно. Гориво от скъпата нафта, както обикновенно с пълен резервоар и 3 - ма човека в колата. Това е положението - при 140 разходът е като в София, в час пик.
×
×
  • Създай нов...