-
Мнения
58 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Mandalorian last won the day on Ноември 13 2024
Mandalorian had the most liked content!
Обществена Репутация
52 NeutralОтносно Mandalorian
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Jazz (2005) и CR-V (2005)
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив / Шумен
Последни посетители
3759 профилни разглеждания
-
Благодаря ти, @aleksandur! В "ITT" намерих абсолютно същите. Взех 12 за левче. Наложи се да разпробия главата на винта, после от задната страна на главината успях да го развъртя за да се подаде малко отпред и излезе. Сега медна грес на новите винтчета и дано комбинацията TRW дискове и ATE накладки да е сполучлива. Благодаря на всички за инфото!
-
Такива винтове няма в "Евроболт" (преди малко бях там...), няма и в "Панчев", говоря за Пловдив. Имат сходни, но със същите размери - не. Иначе дисковете са TRW DF4825, но ми ги пратиха без кутии, нямаше и винтове. Поръчах ги от Maxcar, които пък ги взимат от Intercars. Засега намерих само торксове в dbk-dimitrov, ако не намеря кръстати ще са тези Гледам да се сдобия с нови винтове преди да съм изкарал този.
-
Почнах да сменям предни дискове и накладки на Jazz-ката и естествено работата се запъна на въпросните винтове още на първия диск... Бях подготвен с ударна отвертка и първият винт излезе доста лесно с нея, но вторият не помръдва и mm. Пръсках с какво ли не (отпред и отзад, където се подава от главината), главата взе да се деформира, но още става. Не съм пробвал все още с нагряване, че нямам подходяща горелка. Ако не стане ще го разпробивам при главата. После ще излезе ли лесно остатъка с клещи/гарги? Лесно ли се намират тези винтове, защото засега намирам основно торкс, а не кръстати? (93600-060-140H) Всякакви идеи биха били полезни
-
Сваля се преден десен подкалник. Внимавай с щипките, че се трошат. Може да си провериш и предпазителите преди да разглобяваш. Ето видео:
-
А помпата как работи чува ли се? Те са две, за предното и задното стъкло. Провери за теч при преден десен подкалник, там се намира дъното на резервоара и помпите. Може и да е запушена тръбичка или дюзата през която пръска.
-
Смених задни накладки на Jazz-ката, имах и скъсан маншон на водач. Бях поръчал също така нови предни дискове TRW + накладки ATE. Накладките изглеждат добре (пише Made in Spain и QR кодът работи) обаче дисковете пристигнаха в насипно състояние без кутии Единият съвсем насипен, другият увит в хартия (очевидно от Intercars). Въпросът ми към по - опитните е: Има ли вариант, в който пристигат в такъв вид дисковете на TRW (DF4825) или това са ментаци? Говорих с магазина, от който поръчах и ми казаха, че така пристигали всички от този модел
-
Аз също бих се насочил към алтернатора. Може да провериш ако го натовариш с всички консуматори дали се променя звукът.
-
Някой да има таблицата за препоръчаните двигателни масла по модели и години? Линкът към таблицата не работи.
-
Джазката намаза
-
Здравей! Добра проверка за задните лагери е: намираш безопасно място с наклон без трафик и се спускаш, може по инерция/на свободна за да не се чува двигателя, при лек завой би трябвало да има разлика и да бучи осезаемо колелото с повече натоварване. Ето пример:
-
Смених тампона с афтърмаркет Yamato (I54034YMT). При мен преден тампон общо взето е нямало Ще го следя как се представя и ако се скъса сменям с OEM. Засега може би има по - малко вибрации на празен ход, друго не съм усетил. Ето и малко снимков материал
-
И аз при смяна на крушка видях, че моя е скъсан. OEM номерът е: 50840-SAA-003. Има ли доволни от такъв тампон афтърмаркет или се късат скоро след смяната? Изобщо има ли читава алтернатива на OEM-ския? @stivenj Доволен ли си от този, който си взел?
-
Оказаха се крушките, изгорели са и двете едновременно. Аз ги сменям през подкалниците. Шофьорската е мъка, минава дебел сноп с кабели точно зад крушката.