-
Мнения
30 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Mandalorian last won the day on Ноември 13 2024
Mandalorian had the most liked content!
Обществена Репутация
35 NeutralОтносно Mandalorian
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Jazz (2005) и CR-V (2005)
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
2465 профилни разглеждания
-
-
Ето снимки от проблемния участък. Лайсната се откопчава както е описано по - горе. Скоро ще играе силиконът като гледам пукнатините. При мен обаче се беше извадил маншонът, който е за кабелите към вратата на багажника и подливаше от там.
-
Може да се провери и чрез серийния номер на радиото. Така ще е сигурен дали кодът от книжката съвпада.
-
Здравей! Ръчна или автоматична скоростна кутия? А с оборотите какво се случва?
-
Здравей! Почва се от акумулатора. Едно зарядно за акумулатор също ще ти е от полза сега и за в бъдеще.
-
При мен последователността беше подобна: Радиото почва да гасне, следва рейката и лампите за нея, педала на газта спира да работи, колата почва да гасне. Опасно е да се кара така и шега не бива. Два пъти закъсвах, като втория път в движение преди кръгово. Радиото изгасна и се усетих преди воланът да стане твърд. Добре, че имаше паркинг точно преди кръговото. Щом става въпрос за CR-V 3-та генерация (не за джазка 1-ва), не съм сигурен, че системата за зареждане е съвсем еднаква. Пак има ELD, но сигурно е малко по - интелигентна. Виж тази тема ако още не си. С волтметърчето ще го хванеш ако е от зареждането.
-
С джазката съм имал подобен проблем (там обаче и крачната и ръчната са на диска при фейса) и докато се усетя след 500м дискът светеше леко в тъмното. После имаше лилавото за което говори @ceco_accord.
-
Да, разглобяване, оглед, почистване на мръсотията, смазване. Това, че е сменена спирачната течност не означава, че буталото (цилиндъра) на този апарат не е корозирало още от преди това. Може и маншон на водач да се е скъсал и да се е напълнило с мръсотия. Вида на греста при водачите също е от значение. Ето полезно видео по тази тема.
-
Съгласен съм с @Krasi-mir, @Mkilla и @CARPERA не мисля, че има CRV II 2002-2006 само с барабани отзад. Комбинирани са - дискове за педала и барабани за ръчната спирачка.
-
Ето и малко полезни линкове по темата за ELD-то и системата за зареждане: цък 1 цък 2 Има вариант за прескачане на ELD с резистор (и това бях пробвал дори). По - лесното обаче ми се вижда бяло-зеления кабел при алтернатора защото под кутията с бушоните при модула също е играчка да се рови. @Brabus Те хубаво го рециклират този алтернатор ама какво са му сменили това е друг въпрос. Вземи си волтметърче за запалката ако още не си или през OBD може на телефона. Ако ще се ръчкаш с ELD-то бъди сигурен, че всичко друго е изправно по веригата за да не стане като при мен. Това мога да те посъветвам. Успех!
-
Уж ги тестват на стенд преди да се монтират. Не бях при Франсизкуп, но предполагам работят сходно. При рекламацията на моя, бях до човека през цялото време и наблюдавах всяка спойка, болтче и гайка. След сглобяването, тестваха на стенд и си пожелахме да не се връщам повече Ако е 12.7-12.85V не знам колко време ще работи двигателят преди да се предаде акумулаторa. Това го казвам с идеята, че трябва да стигнеш до сервиза отново.
-
16V е доста, може би регулаторът е заминал. Аз имах наскоро проблеми с алтернатора и първо ми замениха само регулатора, но после се наложи и подмяна на диодния блок. Ако е алтернаторът и ще го рециклираш, съветът ми е да се увериш, че са го тествали преди да го отворят за ремонт и след това. При мен директно смениха регулатора (който всъщност е бил окей) и казаха, че е готов, а се оказа нещо друго. Успех!
-
Смених крушките за задна скорост с LED на джазката. Гледах тестове на различни крушки в този клип и ги купих от тук в алито. Доволен съм, определено се вижда по - добре