
Галин Абушев
Фен-
Мнения
71 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
Галин Абушев last won the day on Февруари 17 2024
Галин Абушев had the most liked content!
Обществена Репутация
34 NeutralОтносно Галин Абушев
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Акорд 7, 2.4 - комби фейс
-
Пол
Мъжки
-
Място
Пловдив
Последни посетители
1453 профилни разглеждания
-
Това е въпросния предпазител.
-
Качих се в колата, сложих ключа - всички системи работят 🤟 Въртя и нищо не се случва, не върти стартера, се едно нямам акумулатор. Свети само километража на таблото. Хванах да проверявам предпазителите понеже акумулатора си показваше 12.6 волта.Първия предпазител, който избрах беше този и се оказа така изгорял. Капнах му малко тенол и го сложих обратно за проба. Ключа на контакт всичко светва, обаче завъртя ли да пали изгасва и бушона гори.
-
Колата е Акорд 2006, 2.4, 190hp,автомат - фейс. Младежи имам нужда от такъв предпазител. От къде според вас мога да намеря оригинален?
-
Ами при мен стартера отказа и също беше от този капсулован тип. Майстора взе оригинален втора ръка и смени четките и другите "чаркове" които са достъпни за подмяна на този втората ръка. Всичко беше по спомен 70лв...
-
Аз също си обясних всички симптоми с откачения маркуч, освен това, че като спрях пред нас вентилаторите не въртяха. Два пъти пробвах да загрея колата и да чакам да се включат, но температурата така и не се повиши, нито вентилаторите се пуснаха, което отдадох на по-студеното време последните два дни... Ще я следя относно вентилаторите от тук нататък.
-
Добре за да приключим темата.. Вчера пътувах Поздрави - Силистра и температурата не мръдна през целия път от нормалното си положение. Днес сутринта антифриза в казанчето си стои на минимума, а радиатора е пълен. Наистина целия проблем е бил в откачения маркуч, който е в долната част на капачката на разширителния съд.
-
Колега, кой тампон си сменял и каква марка си ползвал?
-
Така е, но в 19:00 намерих само някъв доста съмнителен син антифриз (нямаше и дейонизирана вода ) и реших да долея вода 1л.Принципно карам с антифриз на хонда, но сега се получи непредвидена ситуация. Януари така или иначе ще го сменям целия.
-
Относно проблема. Днес сутринта източих антифриза до максималното ниво на казанчето. Сложих обратно маркуча на капачката на казанчето. Шофирах до работа и оставих колата на паркинга. След 8 часа проверих антифриза в казанчето и се оказа, че е изчезнал напълно. Отговорих капачката на радиатора и там не се виждаше антифриз. Явно е станало както е описал "Маркони" и както ме посъветва @prissnr! Долях вода в радиатора на макс, а в разширителния съд до минимума - около литър събра. Утре ще проверя как е нивото и ще дам обратна връзка, предстои ми пътуване Пловдив - Силистра 😁
-
Приятелю, отворих твой произволен отговор във форума. Искам да кажа, че с нищо не си по-добър в стилистиката - камо ли в правописа... Ако искаш да водиш, трябва да си пример във всичко.Айде да не се излагаме повече. Ако не може да помогнеш поне не пречи... Весели празници!
-
2.4 фейс автомат турер с газ
-
Благодария за носоките! Ще се опитам да намеря капачка. Ако карам на климатик за да въртят перките опасно ли ще е?
-
Тази сутрин като отворих капачката на разширителния съд за да източа от антифриза, се оказа, че маркуча който е закрепен в долната и част се е откачил и беше паднал надолу. Трудно го изкарах и го сложих отново. Източил съм антифриза до макс нивото. Как се проверява дали радиатора е пълен до горе? Вчера вечерта като спрях до нас и температурата си стоеше в горната част на "плувката " като отворих капака вентилаторите не работеха. Тръгнаха да работят след като пуснах климатроника. Днес обикалях половин час ис града стрелката не мръдна от нормалното си положение малко под иконката.
-
Младежи, от почти три години карам акорд 7 2.4 автомат фейс и никога температурата не е мърдала от иконката с "плувката" (винаги седи малко под нея ) знам, че почне ли да мърда със сигурност има проблем някъде. Днес обикалях из Пловдив около час в задръстванията и видях, че стрелката взе да се качва. Стигна почти до края на иконката, не е минавала над нея, но 10тина минути преди да се прибера пуснах парното на макс с идеята да охлади. Стрелката си стоеше на същото място през цялото време, не се е покачвала. Спрях пред нас продължаваше да стои в края на иконката, отворих капака - вентилаторите не въртяха. Пуснах климатика, вентилаторите тръгнаха и за 20 сек стрелката падна под иконката където си е стояла винаги до днес. Реле / датчик, нещо друго? (пс. преди седмица някъде явно се подведох и налях антифриз без да трябва, на следващия ден видях, че на студен двг е почти до капачката, мислех си, че сама ще си го изхвърли ако и е проблем, днес беше изхвърлила малко от капачката на разширителния съд)