Jump to content

Madgo

Фен
  • Мнения

    70
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Madgo

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Accord седан '04 2.0 V-tec и cr-v III i-ctdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

3586 профилни разглеждания
  1. Здравей, колега! Имах абсолютно същия проблем с CR-V, 2.2 I-CTDI. След премахване на DPF софтуерно и физически, колата при палене в по-студено време, за около 5-10 секунди работеше неравномерно и пушеше бяло. Оказа се след сума ти диагностики и разправии, че компютъра не подава сигнал на подгряваните свещи да се включат. Няма грешки и това на диагностика няма да ти го покаже. Ако искаш пиши на лично и ще ти кажа къде ми решиха проблема.
  2. Колеги, взех колата след смяната на съединителя и трети ден тествам паленето. Сутринта на -5 запали на кибрит, без никакви колебания и пушеци! Оказа се, че всичко е било от неработещото подгряване .. за щастие.
  3. Аз също смятам, че са коректни. Самият факт, че се опитват да помогнат говори красноречиво. Очевидно грешката е моя, че се съгласих за този ремап, поблазнен от промоционалната цена, която ми предложиха. Все пак проблемът е налице и смятам, че локализирането му ще е и от тяхна полза за в бъдеще.
  4. Ще пиша тия дни как е с паленето сутрин. В момента е в сервиза за смяна на съединител. Ремапа и премахването на ДПФ-а направих в PS-tunning, които твърдят, че са направили поне 50 такива ЦРв-та и това е първото с проблем.
  5. Има положително развитие по темата! Днес бях при пичовете с ДПФ-а и предложиха да премахнат т.н. Ремап, който се навих да направят едновременно с премахването на ДПФ-а. Веднага след това отидох при мой познат електротехник, който симулира чрез температурния датчик ниска температура и свещите греят та се късат! Т.е. Ще се окаже, че проблема не е бил в софтуера за ДПФ, а в ремап-а който явно не е направен свястно. Сега остава и да се преборя да ми върнат 150-те лв. за тоя ремап. Благодаря на всички отзовали се и специално на колегата Jlekov.
  6. По километраж около 155 000, а реално никой не знае ...
  7. Madgo

    Acura MDX 08

    Честито, колега! Страхотна кола, със здраве да й се радваш и разходи само за консумативи и гориво
  8. Благодаря на всички за отговорите. За съжаление все още няма напредък. Момчетата с ДПФ-а “източиха” софтуера и ще го проверяват за проблеми. Все още чакам обаждане от тях. Определено подгряването не работи. Замервах лично неколкократно с уред, при температури под нулата и до кабела на свещите не идва нищо. Междувременно се появи друг неприятен проблем, съединителя започна да буксува, та ще се заема с него преди всичко. Ще пиша при някакво развитие по темата.
  9. Колеги, здравейте! Имам нужда от помощ, защото 3 сервиза са безсилни. Карам колата от 5-6 месеца. Проблемът се появи, когато температурите паднаха около нулата. При палене сутрин в първите 5-10 секунди има като прекъсване на един цилиндър, менят се оборотите и колата пуши бяло. След това всичко е наред и няма проблеми. Още при закупуването се наложи да премахна физически и софтуерно ДПФ-а. След тази манипулация всичко изглежда, че работи нормално и няма записани грешки. В двата сервиза в които ходих е правена диагностика, мерена компресия. обратна нафта на дюзите и всичко, според техните думи, е перфектно. Едните твърдят, че поради някаква причина компютъра не подава сигнал към релето на подгревните свещи да се задействат! Лампата за подгрева вътре си свети с различна продължителност, в зависимост от околната температура. На диагностиката не показва никакви грешки. Дюзите също били ОК. Пробвах добавки за почистване на дюзи, скъпа нафта, но ефект нулев! Обаждах се на момчетата които премахнаха ДПФ-а и ми казаха, че не е възможно причината да е в модифицирането на софтуера. Този проблем се случва само сутрин при температури под 3-4 градуса. Ако някой има идеи моля нека помогне.
  10. Колеги, здравейте! Вече ги сънувам тия Legend-и, помагайте :-) Някой гледал ли е колите от тези обяви: https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11515259728360162&slink=60395b https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?act=4&adv=11493309175200870&slink=60395b Ако някой има впечатления, моля нека сподели. Аз преслушах тази на симеоновско шосе на цена 15900 и изглежда много “уморена”. Предния капак най вероятно е “гърмял”, има огромен луфт и не се затваря лесно. Вътре също е много захабена. Гледах монтанската на 16800. Продавачът е много точен, но колата има доста пребоядисвани детайли и ръжда от долу, дори има напъпила под боята ръжда на единия калник. Салона изглежда доста добре. Честно казано това с ръждата малко ме шокира! Имам акорд 2003-та, внесен от Австрия, който карам тук вече 7-ма година и няма толкова ръжда по праговете. Има ли някой с Ледженд- внесен от Швейцария, Австрия, Германия да сподели впечатления? Благодаря предварително!
  11. Здравей, колега! От скоро и аз карам ЦР-В със същия двигател. Абсолютно същия грозен звук има и при мен. Бях се панирал, че е някакъв проблем с турбото или дори по-лошо . Ходих в два сервиза (единия прави само Хонда, т.е. мисля са запознати с болежките им) и ми казаха, че това е шум от въздуха, който се завихря и резонира в тръбопроводите и филтърната кутия. Даже казаха, че официално от Хонда е имало бюлетин за поставяне на някаква допълнителна шумоизолация на въздуховодите, поради множество оплаквания от клиенти. При всички случаи е изключително неприятен и се чува предимно от шофьорското място. Много по-изразен е при мен, когато натисна съединителя при ускорение, преди да пусна педала на газта. Ако пуснеш газта и тогава натиснеш съединителя не се чува толкова. За свиренето на турбото при студен двигател и ниски външни температури ми обясниха, че е нормално. Имало някаква защита при студен двигател която изменя режима на турбото за да го предпази и от там повечето шум. При мен след като двигателя загрее турбото не се чува, освен нормалното свистене при интензивно ускорение и по-високи обороти. В общи линии започнах да си усилвам радиото малко повече за да не ме дразни шума . Странното е, че този двигател в загряло състояние е доста тих като се слуша отвън, сравнено с други дизелови двигатели, но вътре положението е плачевно. Предполагам се дължи на липсата на добра шумоизолация на купето . Решил съм да сменя въздушния филтър с оригинален, за да видя дали ще има подобрение в шума. Убеден съм на 99%, че този звук го нямаше при тестването на колата при покупката. Надявам се да съм бил полезен.
  12. Здравейте, колеги! Незнам дали е това точната тема, затова модераторите да я преместят ако е необходимо. Някой дали е ходил да гледа CR-V-то от тази обява в Дупница? https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=2&act=4&adv=21472192591521856&slink=4ihb8i Аз ходих да я гледам с жената, но за съжаление не разбирам особено, още повече от дизели. На пръв поглед колата има стойка и изглежда добре. Салона е направо съмнително запазен! Особено в сравнение с други кокошарници, на по-малко обявени километри, които гледах. Двигателят не е шумен, но ми се стори, че вътре в купето вибрациите от двигателя на празен ход са доста осезаеми! Нормално ли е това? Карах колата и ми се стори стегната. Не пуши при рязко подаване на газ. Продавачът е склонен да закараме колата в някакъв сервиз Бош в Дупница. Някой има ли впечатления от този сервиз? Благодаря предварително за орговорите.
  13. Темата е за триене. Продажбата отпада.
  14. Колата е продадена. Честито на новия собственик и много безаварийни километри! Весели празници на всички!
  15. Колеги, продавам устройството с което до момента слушах mp3 в колата. Има входове за USB и SD карта. Внесено е от Германия и марката не е същата като от линка, но е аналогично по функции и външен вид. X Car LinkПродавам го, защото реших да монтирам отделен плеър в колата.Цена 80 лв. 0882630526
×
×
  • Създай нов...