Jump to content

Robben

Фен
  • Мнения

    128
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

Обществена Репутация

123 Good

Относно Robben

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord VII K24A3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Монтана
  • Интереси
    Спорт и музика

Последни посетители

6759 профилни разглеждания
  1. Добре се получи. ScreenRecording_08-01-2025 17-35-32_1.mov
  2. След два месеца канене, най- после сколасахме и полирахме Хондата. Имаше бая нужда
  3. Въобще не съм се сетил да видя колко източваме. Между другото колата беше вдигната и като нищо може да сме източили повечко масло. Утре ще и долея 200-300 грама.
  4. Да, на едни и същи места го меря. Между другото, при предната смяна при сипани 4.2 л, беше малко под максимума, сега е около средата…
  5. Колеги, аз с обратния на Цецо “проблем”. След смяна на маслото оня ден ми стои на средата. Сипахме 4.1 л. /знаем, че е 4.2/. Показанието на щеката е след 45 мин. престой. Одеве го мерих 10ина мин. след гасене, беше малко над минимума или някъде там. То сега е прясно и трудно малко се вижда къде е точно. Чудя се, да му сипя ли 200-300 гр. да доближи макса?
  6. И аз вчера взех 2 тубички за Хондата и баба Мазда. 108 кинта. За 6-7км. мисля, че си е топ сделка.
  7. Повдигам малко темата с последните неща около Акордчето, които трябваше да направим, ама все няма време. Първо музиката- китайче за 35 кинта от алито- на предната Хонда бачкаше безотказно, докато я продадох. Единствено е малко по- слаб звука, но се ядва. После дойде ред на обтегача, че се разтропа. Четох във форума и сложих Ина- уж били добре за парите си, ще видим. И днес, най- после, дойде реда на клапаните. Бяха позатегнали. В момента вече са на 0.23 и 0.27. Колата не се чува Отделно и маслото е сменено - Петро Канада 5/20, опресних и втори път автомата. Засега е това, мисля в момента е в добро състояние за каране.
  8. Освен това което са написали колегите, погледни и състоянието на полуоските- да не са изтънели около вибрационния тампон. При скорост около 40 и 120 виж дали има вибрации. Ако има- вътрешно каре, което означава няколко стотин лева- акорда търпи само оригинални. Иначе 10 бона ми се струва множко за префейсов екземпляр.
  9. На бензин малко над нормата, на газ беше по-зле. Може би ако я бях покарал със 100 октана щеше да влезе в тия 0.3.
  10. Здравейте, колеги. Искам да дам обратна връзка за въпросния катализатор, понеже колата вече е моя. Днес ходих на ГТП- не покрива нормите. Около месец след поставянето вече не работи, та съветът ми е, по- добре не слагайте афтърмаркети, а търсете оригинални от моргите. Иначе прегледа го минах, но с малко “игра” със сондата.
  11. Почти съм сигурен, че няма антифриз в радиатора. Сутрин като отвориш капачката, трябва под нея да виждаш водата. Ако липсва- долей директно в радиатора и си провери маркучите на изпарителя, ако си на газ. Обикновено там сълзи и се губи течност.
  12. И при мен беше така на предния Акорд. Правеше го когато беше влажно и студено. Просто леко цъкаш копчето да повдигне леко стъклото и след това тръгва без проблем. Нещо такова: IMG_1604.mov
  13. Човекът който ми ги слага ги поръча, такъв тип са. Пишеш Drl дневни светлини с мигач и ще ти излязат. Свързани са към реле, като се пуснат късите ги изключва. Доста е удобно, а и консумацията е почти нулева. Отделно забравяш за късите, което пък означава доста удължен живот, особено ако е и ксенон.
  14. Днес монтирахме дневни светлини. Мигачите ще изпълняват тази роля. ScreenRecording_12-03-2024 20-03-38_1.mov
×
×
  • Създай нов...