
Влади 39
Фен-
Мнения
41 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
8 NeutralОтносно Влади 39
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда Акорд8
-
Пол
Мъжки
-
Място
Благоевград
Последни посетители
1996 профилни разглеждания
-
Колата е много добре поддържана. Всички системи работят. Километрите са реални. След 7години вярна служба дойде време да се разделим. Причината за продажбата е закупуване на нов автомобил..
-
Нова цена :13999лв
-
Колата е много добре поддържана. Сменен съединител+ маховик на 206000км. Сменени предни и задни дискове +накладки.Колата се обслужва ежегодно март месец с масло мотул 0/30 без значение от пробега. В момента колата е на 217000км. За повече инфо се обадете на тел:0893959029. Реални километри. Цена:14500лв
-
И между другото да те предупредя че някой от магазините за авточасти дават съединител за 7ма генерация (140к.с.). Той е абсолютно еднакъв със този на 8ма ген. разликата им е в дебелината на притискате линия диск.
-
Колега,след мойте приключения ссъс съединителя мисля че е по-добре да смениш и маховика.
-
Най лошото е че си платих 2пъти за едно и също. Този съединител ми излезна златен,заради некомпетентноста на търговците и до някъде и майстора
-
Да всичко се поръчва по VIN номер.
-
Преди 1година реших да сменя съединителя и я откарах на майстор,смених съединител комплект +маховик. Майстора си поръчваше частите,оригинален съединител на Хонда и маховик Luk. Около 4/5месеца всичко беше наред (5000кн) и след това почна да ми приплъзва между 2000/3000оборота и после пак си поемаше,като давах плавно газ не приплъзва. Отидох пак при майстора,той я тества и каза че може да е някоя от помпите,но незнае от коя. Порових се по сайтовете и видях че двете струват 1000лв. Не ми се играеше на принципа проба грешка и издирих телефона на Фена бг тук от форума,чухме се по телефона и се разбрахме да му я закарам да я види. Декември отидох до Дупница Фена бг я видя караше я и каза че е объркан съединител,той каза че неможе да я оправи защото има здравословни проблеми. Намерих друг майстор в Благоевград и му я откарах. Той започна да проверява помпите,но се оказа че не е от тях и я отвори. Свали маховика и съединителя и видяхме че съединителя е отворил до край. Поръча нов съединител и той беше като стария,не пасваше добре,после поръча втори +маховик и пак не ставаше маховика е същия като стария но и 2 съединител не ставаше. Поръчахме трети съединител и той не ставаше. Обадих се пак на Фена бг, пратих му снимки на старите маховик и съединител и на новите който не стават и той каза че маховика е същия,но съединителя е за 7генерация 140кс. И така поръчах съединител от едно момче от София. Пратих му и на него тези снимки и той ми каза същото. Прати ми правилният съединител и сега всичко е наред.
-
След монтирането на правилният съединител Хондата е бомба
-
Всъщност разликата между двата съединителя е в дебелината на огледалния. И това го разбрах след 2 седмици ходене по мъките
-
И аз предполагам че има,но защо като поръчвам съединител за 8генерация магазините в Благоевград ми дават за 7генерация. Добре че има по компетентни консултанти по другите градове.
-
Има ли разлика в съединителя на акорд 7 и акорд 8 генерация дизел? Аз зациклих с моят съединител. Старият който ми приплъзва е поръчан за оригинален,новият който поръчах е същия като стария но и той не пасва. Проверих ги по номерата и ми излизат че са 140кс . Дали имат някаква разлика в дебелината на огледалния?
-
И при мен е проблема притискателя и дебелината на огледалото.може ли да се смени само притискателя?
-
Мисля че откриха проблема при мен колеги. До колкото го разбрах майстора май е объркан съединителя. Маховика е с дълбочина 10мм и притискателя не може да притисне добре феродовия, и от там се получава това приплъзване и леко твърдия педал. Сега издирваме или по плитък маховик 0,8мм или друг съединител,защото не знаем кое е объркано (маховика или съединителя)