Jump to content

storish05

Фен
  • Мнения

    175
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

32 Neutral

1 Последовател

Относно storish05

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Пол
    ?????
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

2025 профилни разглеждания
  1. На мен миналата година беше 131лв, тази 102лв[emoji2] Акорд 8 2.2 2009г Евро4 [emoji2] Мина 14г. и ми падна още данъка. Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk
  2. Когато колата прави регенерация перката не се изключва веднага след изгасването на автомобила. И при мен понякога се получава така. Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk
  3. Тръбата на EGR-а се спукала. Често срещан проблем. Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk
  4. И аз вече съм склонен да мисля така. По принцип на доста съвременни автомобили (включително и от годините на Акорд 8) при ниски температури подгряването на свещите започва автоматично още с отключването на колата. Не знам при 8цата как е, но има вероятност и при нас да е така. Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk
  5. А пък при мен стават странни неща. След като стана още по-студено и колата започна да пали на една идея по-високи обороти ( около 900 ), то проблема изчезна. Заковава от раз на 900об и не мърда. В момента, в който я запаля за първи път през деня и температурите са над 10-15гр и оборотите при палене пак за миг падат леко надолу. В крайна сметка май няма да са подгревни свещи.... Ще видя да изчистя ЕГР-а, може и от там да го прави това. Ще видя графиката и на ламбдата, може и там да проблема. Изпратено от моят SM-S928B с помощта на Tapatalk
  6. Времето на работа на подгрева е в зависимост от външната температурата. Пише го в книжката. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  7. Най-вероятно работи подгрева на огледалата, просто се включва под определени градуси. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  8. То не е ясно при мен колко броя са изгорели [emoji3] Може и да са повече от една и затова така прави. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  9. Тези дни като ми остане време ще ги проверя. Съмнявам се и в акумулатора. Вече на 6-7 години. При въртене на стартер ако не върти достатъчно бързо би трябвало помпата за високо налягане да не може да даде нужното налягане на дюзите и затова да се получава това прекъсване. Ще го заредя за няколко часа и ще видя как ще запали. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  10. Въпроса е дали играят роля при паленето при тези температури? Проблема го имаше и при 25-30гр външна температура.... Ако се включват дори и за много кратко, то почти сигурно там ще е проблема. Някой има ли информация как се сменяват? Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  11. Ще пробвам и с добавка за изчистване на дюзи, не съм им фен, но на доста познати са помогнали с подобни проблеми. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  12. Ще пробвам, уж няколко пъти съм я чакал така по 15-20сек преди да запаля, но пак е същото. Почти съм сигурен, че като стане още по-студено нещата ще са още по-зле. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  13. Здравейте колеги. Имам проблем със студения старт на 2.2 idtec. От известно време при палене сутрин за около 1-2 секунди пали на като на 3 цилиндъра. Лятото в жегата пак го имаше, но може би за част от секундата, сега леко се увеличи това време като температурите малко паднаха. Един майстор ми каза, че може би е от някоя подгревна свещ и дори и лятото те пак се пускали при запалване, само че за по-кратко. Някой имал ли е подобен проблем? Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  14. Няма, еднакви са. Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
  15. С от къде да я поръчам? От Бутрако заедно с бега ли? [emoji3] Изпратено от моят SM-G985F с помощта на Tapatalk
×
×
  • Създай нов...