Ръдо
Фен-
Мнения
29 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
3 NeutralОтносно Ръдо
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Хонда Сивик D16V1
-
Пол
Мъжки
-
Място
Гоце Делчев
Последни посетители
1053 профилни разглеждания
-
Купувам теглич за сивик 2004 г. седан. Тел. за връзка 0895997088. Софиянци са с предимство.
-
Смятам да сложа край на тази тема. Ремонтът завърши!!! От ремонт на разпределителен вал, стана почти основен ремонт. Смених разпределителен вал...... който имаше леки забележки, но можеше без неговата смяна, но понеже вече беше купен евтино го смених - новият изглеждаше перфектен за втора ръка. След това гарнитурата изгоря, което беше доказано с тест за газове в антифриз. Свалих главата и изкарах буталата, измих пътищата на вход, бяха запушени, както и пътища на ЕГР клапана. Измих всичко което можеше да се измие, бутала,леглата на сигментите, изтърках остатъци от стари гарнитури.. Сигментите бяха износени,и спекли. Ключът на горният компресационният - 0,35. След смяна 0,20влизаше трудно. Шлаифах глава, като се разбра че между 3и 4 целиндър имаше сянка,каквото и да значи това. Паснах клапаните. Смених семеринга на разпр. вал . Сигменти и биелни лагери-използвах комплект гарнитури на Елринг-на глава, изпускателни колектори, вход на глава, агр, гумички и гарнитура на капака. Гумички на клапани. Използвах масло 5:30 Петро канада . За картера използвах силикон на В. реинц. След 2000 ще сменя маслото. Използвах схема за ключовете на сигментите, . Ще качя и снимки с параметрите на сигментите може на някой да му трябват. Разход за части:Сигменти - 440лв биелн. лагери- 456лв комплект гарнитури 163лв обезмаслители, шкурка и др - 30 шлаиф глава-20лв. Цените са без отстъпка. Благодаря за подкрепата.
-
Здравейте колеги. Както казах по рано, причината да продължа темата е, че ремонтът на този мотор D16V1 продължава.Имах намерение да отложа свалянето на главата, но изгоряла гарнитура ме принуди да отворя двигателя. След като свалих главата, реших да продължа по надоло. Сигментите на 2,3,4 цилиндър бяха спекли ( масленните), което обеснява 250мл на 1000 км масло. Биелните лагери, горните чирупки, първият слой защитният е паднал. Долните са добре смея да кажа в оргинален вид.Мисля да сменя сегменти,и биелни лагери. Имам нужда от съвет от онези който са опитни и могат да смятат, ключът на сигмента ми е 0,35. Може ли някой да ми каже допустими норми? Когато поставя буталото в целиндъра, колко е допустимият луфт между буталото и целиндъра? И когато сменяш стандартни сегменти, трябва ли да се шкурят целиндрите? Или трябва да останат огледални? благодаря на всеки който сподели, мнение.
-
Не на хонда не съм, но този мотор изглежда не сложен, така че изобщо не се притеснявам да я сваля, колкото знам свалянето не е толкова сложно, колкото качването😀
-
Благодаря за съвета. Но мисля аз да си я направя, омръзна ми от майстори. А и ми харесва. Не да съм майстор а да си поддържам моята кола, без да съм зависим доколкото е възможно от МАЙСТОРИ. Трудно ми е да избера качествени части, ще трябва да направя проучване.
-
Благодаря за съвета, мисля да си набавя частите и да действам. Дано не смеси маслото с антефриза до тогава, че и маслото и антефриза са от седмица.
-
Да, така си е, ясно е че ще и отворя главата, Но сега зимата малко ми е неприятно да се занимавам с нея. Пролетта ще действам, ако позволи до тогава. Питам се понеже минах на 5/30 възможно ли е това да е изиграл роля? Чета също и че има разни добавки който могат да спрът теча, макар че аз лично много се съмнявам.
-
Здравейте, помпата беше в гаранционен срок, така че ми я смениха, но сега като се замисля, имах проблем с антифриза, помпата не изпускаше , или не се виждаше. Накрая протече, но незнам тя ли е била причината в системата да влиза въздух? Няколко дни преди да протече помпата, забелязах че от гарнитурата на главата тече масло, и сега се чудя и не мога да определя, как се стигна до тук. Все още не е смесила антифриза с маслото, но имам чувството че скоро ще го направи. Течът си е сериозен. Помпата ли беше причината за да избие масло през гарнитурата или, гарнитурата е причина водната система да надува антифриза, така че да избие през гарнитурата на помпата?Ще се радвам да споделите вашето мнение.
-
Сигурен съм че е така, все пак това беше първата ми тема, и съм наясно с недостатъците свързани с нея. Благодаря за забележката. Лично аз бих изкал темата да бъде изтрита.
-
Проблема е решен, отговорите ги намерих. Има два начина единият да се обърнеш към специалист, и пак да поправяш, поне това е от личен опит, и другият е да търсиш познание там където го има, ако не ти го дадът - както в случая, учиш се от собствените си грешки. И това не е толкова лошо, стига да не се учиш цял живот. Оставам с добри чувства, желая успех на всички.
-
За 11год. през който имам хонда, не съм намерил сервиз да направи диагностика, ремонт и гаранция. От майстори и сервизи косата ти побелява, само цифри в главите им и накрая пак поправки след тях. Въпроса по темата беше...... Следите на леглата на разпределителният вал, могат ли да се пренебрегнат или понеже не подлежат на шлайф сменяш глава на мотор. Никой дори от онези който знаят не взеха отношение по темата дори не се опитаха да ръзсъждават, и сега излизат прави. На какво отгоре излизат прави, за това че имат познание и то им дава право да критикуват онези който се опитват да учат и да се развиват? Е на това какво да кажа нека да са прави, за мен е по важно да науча нещо, отколкото да изляза че съм прав.