Jump to content

Ръдо

Фен
  • Мнения

    35
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

5 Neutral

Относно Ръдо

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Хонда Акорд R20Α3 Автоматик
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Гоце Делчев

Последни посетители

1205 профилни разглеждания
  1. Здравейте колеги,аз също се присъединявам към проблема с рейката.Разбира се четох всички коментари и не искам да ровя на дълбоко ,процедурата е ясна.Днес дойде моята втулка от Литва но дойде с дефект затова я връщам.Искам да получа отговор от колеги който са монтирали втулка от auto-delchev.com ,въпроса ми е .Върши ли работа тази втулка?Или трябва да очаквам след определени км отново да се занимавам с нея?. Разбрах че също има подсилена втулка,която се използва когато имаш ръжда на самият прът и се налага да почистиш самият прът на струг.Вярна ли е тази теория,ако прътът ми е чист тогава използвам стандартни размери.Моля някой да ме светне че е голяма белята знам че ако се изяснят тези въпроси ще си спестя доста труд и нерви.благодаря на всеки който се отзове.
  2. Благодаря на всички днес я обслужих ,не беше сложно даже беше приятно.Автоматика изкара около 2,800-а взе близо 3,смяната на филтъра беше лесна .
  3. И аз не намирам .Мерси за екранните снимки много полезна информация
  4. Изглежда просто и лесно, благодаря за бързият отговор.Съгласен съм че тук няма място за неоригинални масла. Има или няма значение кога да се извърши смяната при студен или топъл двигател?
  5. Здравейте Колеги ,от няколко дни съм собственик на Хонда акорд 8 генерация 2009, код на мотора R20А3 Автоматик.Предсой ми обслужване на кутията и въпросът ми е колко събира тази кутия, каква е процедурата за какво трябва да се внимава.Ще съм благодарен да споделите опит.Разбрах че има филтър за автоматика и видях че моя се намира под въздушният филтър.
  6. Купувам теглич за сивик 2004 г. седан. Тел. за връзка 0895997088. Софиянци са с предимство.
  7. Смятам да сложа край на тази тема. Ремонтът завърши!!! От ремонт на разпределителен вал, стана почти основен ремонт. Смених разпределителен вал...... който имаше леки забележки, но можеше без неговата смяна, но понеже вече беше купен евтино го смених - новият изглеждаше перфектен за втора ръка. След това гарнитурата изгоря, което беше доказано с тест за газове в антифриз. Свалих главата и изкарах буталата, измих пътищата на вход, бяха запушени, както и пътища на ЕГР клапана. Измих всичко което можеше да се измие, бутала,леглата на сигментите, изтърках остатъци от стари гарнитури.. Сигментите бяха износени,и спекли. Ключът на горният компресационният - 0,35. След смяна 0,20влизаше трудно. Шлаифах глава, като се разбра че между 3и 4 целиндър имаше сянка,каквото и да значи това. Паснах клапаните. Смених семеринга на разпр. вал . Сигменти и биелни лагери-използвах комплект гарнитури на Елринг-на глава, изпускателни колектори, вход на глава, агр, гумички и гарнитура на капака. Гумички на клапани. Използвах масло 5:30 Петро канада . За картера използвах силикон на В. реинц. След 2000 ще сменя маслото. Използвах схема за ключовете на сигментите, . Ще качя и снимки с параметрите на сигментите може на някой да му трябват. Разход за части:Сигменти - 440лв биелн. лагери- 456лв комплект гарнитури 163лв обезмаслители, шкурка и др - 30 шлаиф глава-20лв. Цените са без отстъпка. Благодаря за подкрепата.
  8. Здравейте колеги. Както казах по рано, причината да продължа темата е, че ремонтът на този мотор D16V1 продължава.Имах намерение да отложа свалянето на главата, но изгоряла гарнитура ме принуди да отворя двигателя. След като свалих главата, реших да продължа по надоло. Сигментите на 2,3,4 цилиндър бяха спекли ( масленните), което обеснява 250мл на 1000 км масло. Биелните лагери, горните чирупки, първият слой защитният е паднал. Долните са добре смея да кажа в оргинален вид.Мисля да сменя сегменти,и биелни лагери. Имам нужда от съвет от онези който са опитни и могат да смятат, ключът на сигмента ми е 0,35. Може ли някой да ми каже допустими норми? Когато поставя буталото в целиндъра, колко е допустимият луфт между буталото и целиндъра? И когато сменяш стандартни сегменти, трябва ли да се шкурят целиндрите? Или трябва да останат огледални? благодаря на всеки който сподели, мнение.
  9. Не на хонда не съм, но този мотор изглежда не сложен, така че изобщо не се притеснявам да я сваля, колкото знам свалянето не е толкова сложно, колкото качването😀
  10. Благодаря за съвета. Но мисля аз да си я направя, омръзна ми от майстори. А и ми харесва. Не да съм майстор а да си поддържам моята кола, без да съм зависим доколкото е възможно от МАЙСТОРИ. Трудно ми е да избера качествени части, ще трябва да направя проучване.
  11. Благодаря за съвета, мисля да си набавя частите и да действам. Дано не смеси маслото с антефриза до тогава, че и маслото и антефриза са от седмица.
×
×
  • Създай нов...