Jump to content

RadmO

Фен
  • Мнения

    16
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

RadmO last won the day on Август 25 2021

RadmO had the most liked content!

Обществена Репутация

6 Neutral

Относно RadmO

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден 25.12.1987

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 7 2.4 i-VTEC EXECUTIVE
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    radmoslav

Последни посетители

925 профилни разглеждания
  1. Потвърждавам операцията с ремък 138.8 6-пистов. Байпаса си е перфектен. R.mp4
  2. При мен лично не, иначе ме питаха как са щетите, защото обикновенно заминава радиатор от удара. При мен късмет...няма поражения по нищо друго. Сега се чух с майстора и каза, че по спецификация ако няма климатик, трябва да се сложи ролка на мястото на компресора иначе не ставало с вариант по-къс ремък! Майстора е за смяна!
  3. Ами при мен лично, не се чуваше нищо специално, оказа се че е запекъл лагера и всичко е станало на кайма. Майстора ме убеждава, че е трябвало да свири или поне да се чува, но при мен със 140км в час на магистралата само видях парчренца метал и удар като се откъсна. Проверка в сервиз най-добре!
  4. Там е работата, че явно търсенето ми при чичо Гошо е било грешно! Благодаря за насоките!
  5. Правено е тук на К20 мотор и съм сигурен и че на К24 ще стане. Просто от място да се върнеш за ден 850лв. не е приятно. Затова търся някакъв вариант поне да не оставам без кола.
  6. Здравейте, колеги! Съжалявам за новата тема, но от два часа и половина ровя из форума с надеждата, че ще намеря една стара тема за ЦРВ и сходен проблем, но без успех. Вчера пътувах от София към Банско и на магистралата преди Дупница, се откъсна шайбата с бобината на компресора на климатика.(Снимките) Въпроса ми е, дали някой знае големината на пистовия ремък, който става да се сложи временно преди взимането на нов компресор? Този е тотално смазан. Не съм съвсем сигурен, че им разлика между К20 и К24, според мен няма но, нека по-компетентен от мен каже. Споменавам го, защото въпросната тема за ЦРВ, колегата беше дал точният размер за "времянка" на пистовия ремък.
  7. Здравейте, колеги! С риск да има повторение на темата (*не намерих такава*), бих желал за малко съдействие относно начин, местоположение и добра практика при профилактично почистване на дренажите на Хакордеона. Познат с комби на друга марка ме посъветва, като бивш собственик на Акорд пре-фейс да изчистя основно дренажните канали, защото някога си....неговите довели до ръжда на задният капак. Проблемът е, че не сме се виждали и чували от изключително много време и предпочетох да попитам тук, за напътствия и съвети от Вас. Търсейки из форума подобно нещо, попаднах на седановите дренажи, които мисля че са и при комбито, но само при предните калници и околу шибедаха. За назад е основното ми питане и към хората с комбита. Събира се в края на рейлинга адски много кал и гняз над отвора на задният капак и под едни пластмасови (капачки) ли...не знам и аз. Свалят ли се тези елементи и освен забърсване, какво препоръчвате за почистване, освен забърсване с парцал? PS: За да не отварям конкретна тема, моля за съдействие и със свирещи при вдигане и пускане шофьорско и пасажерско стъкло. Все още нямам проблем с модулите и управленията (дано си остане така), но питането е, дали ако разкача корите и изчистя основно уплатненията на прозорците би спряло? Чува се все едно стъклата стържат в камъчета(почистих на свалено стъкло уплатненията с мокри кърпи и парцали и прахосмукачка, до колкото можах, но ефекта бе временно). Благодаря на всички предварително! Поздрави, Един Хонда-новобранец!
  8. Колега виждам, че си с комби. За да не отварям нова тема, може ли само разяснение на комбито, от къде да започна профилактично почистване на дренажите? Нямам проблем, просто и чисто профилактично. Благодаря предварително, може и на лично да отговориш, за да не спамим темата на колегата.
  9. Имах същият проблем и се оказа от шалтера на алтернатора.
  10. Аз се опитах сам да го оправя, но без разглобяване и ревизия на пистите около куплунга, няма да мине номера. Кажете за София, някой добър майстор ако може!
  11. Здравйте, колеги! За да не отварям нова тема, ще попитам тук. Някой след презапояване да е имал все още проблем??? Презапояване на всички връзки от долната страна( трудната) и все още прави същото....дали може да е проблема от буксата с кабелите. Там при прегъване изчезва и се появява..
  12. Здравей колега! Точно вчера успях да оправя моя маркуч. Рециклиран от https://www.google.bg/maps/place/Авто+Дирос+-+хидравлични+маркучи/@42.715737,23.3238441,17.88z/data=!4m5!3m4!1s0x0:0x2a353dcf0f29f78b!8m2!3d42.7166034!4d23.3233832 и монтиран от мен. Всичко за час и малко работа - 50лв!!! Момчетата са много точни и за 35-40 минути ще ти го рециклират. Никакъв проблем със свирене на помпата и като цяло не виждам и чувам разлика с оригиналния!
×
×
  • Създай нов...