KRAS74
Фен-
Мнения
41 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
9 NeutralОтносно KRAS74
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
FR-V 2.2 i-ctdi
-
Пол
Мъжки
-
Място
Харманли
Последни посетители
1143 профилни разглеждания
-
Един образователен клип за щетите в двигателя от некачествено моторно масло. Клипа е на руски.
-
И моята. Ако някой е намерил решение, може да даде съвет.
-
Някой знае ли колко антифриз остава в системата на 2.2 дизел? Има ли пробка за източване и колко литра ще ми трябват за смяната, 5л. ще ми стигнат ли?
-
Това са въпросните регулируеми щанги за задния мост. Намерих ги по номера на кутията, който е с удебеления шрифт. Аз си взех тези от магазин за авточасти ,,Аутоказаков" и заспаха. Ако не си ги намерил още. 90лв. струват двете. Мога да ти съдействам ако проявиш интерес, защото ги нямат в наличност и ги поръчват.
-
Иди да ти направят една диагностика
-
А дюзите провери ли си?
-
Ако е само ръжда, удари им една боя 3 & 1
-
Щампата е много кофти, ама......
-
Имаш въздух в системата и неработещ или разкачен датчик на АБС. Минал съм по този път вече.
-
И при мен тракането понякога се чува доста отчеливо на около 1800- 2000 оборота, като аванс на бензинов мотор. Най вероятно идва от дюзите. Смених няколко бензиностанции с не лоши горива, като Круиз и Газпром ( G-Drive) но засега най ми пасва на Ромпетрол.
-
Помпата за ръчно подкачване е и клапан, който не позволява да се връща нафта при загасен двигател. Провери и това.
-
След като си го закачил му подаваш ток от друг акумулатор посредством кабели ( + към + и - към - ) и веднага отчита над 12 волта и започва да зарежда. След това откачаш страничния акумулатор и зареждането си продължава. Аз подадох ток с акумулатор от скутер. При мен се получи с лидълското.
-
Отделен бушон едва ли ще има. Вероятно стопа е изгорял.
-
Аз взех Мобил1 ESP 5w30 от София Франс Ауто което е с различен етикет от тези и много взе да ме съмнява за истиност. Ама тубата не е при мен да направя снимка. И сега съм им направил няколко питания и ще видим.