-
Мнения
27 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
2 NeutralОтносно Harvee
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Accord 2.4
-
Пол
Мъжки
-
Място
Перник
Последни посетители
1835 профилни разглеждания
-
Здравейте, ще използвам и аз темата тъй като отскоро съм със същия проблем. За мен това не е нормално, тъй като вече имам навъртяни около 80к километра и никога не ми е виела така. Най скоро ми рециклираха алтернатора, но за мен проблема е в хидравликата
-
Малко развитие по темата, надявам се да е приключен случая. Оказа се че шалтера ми прави някви магарии, сменихме го с нов и дано не прави мизерии повече.
-
Писал съм ти лично.
-
Вече втори път сменям гарнитурата на клапана, и бих те посъветвал да потърсиш оригинална гарнитура.
-
Ако ми кажеш и от къде взе шалтера, хич няма да ти се разсърдя.
-
За хубаво или лошо колата е в сервиз за теч на масло. И не са могли да я вкарат в сервиза, прии тях е умряла тотално. Само седалките могат да се местят.
-
Днес, колата ми изгуби всички видове тоци. Даже и на контакт не може да се даде
-
Точно затова питам тук, не съм майстор. Просто това никога не се е случвало при човека който ми гледа автомобила. На диагностика нищо не излиза като я закачат, стартера е ревизиран. Просто исках някаква насока да му дам, ако някой се е сблъсквал с подобен казус. Благодаря!!!
-
Тествано е вече доста пъти
-
Здравейте колеги, от известно време насам ми се случва колата да не върти. Стартера е отварян, макар че не ми се вярваше да е от него, понеже въобще не стигам до момента с въртенето. Помпата се чува, ключа спира да мига, нивото на бензина също се вдига, просто не иска да завърти. Ще съм много благодарен ако някой предложи решение на проблема. По интересното е че го прави когато си поиска, може и един, два месеца да не го прави.
-
Harvee changed their profile photo
-
Така, понеже е хубаво да се напише как сме си решили проблемите: изтърбушиха катализатора вътре всичко беше стопено, дадоха ми 50лв и колата си върви нормално. Няма дрънчене и тем подобни, само чека остана. Темата може да се затваря.
-
За съжаление вече няма такива цени в Англия, темата я прочетох 10 пъти поне. Колата е яко за пушена повече от 3к оборота не може. Това с поръчката на катализатор отпада, по ме интересува дали някой го е направил с резонатор и втулки. И естествено дали има проблеми след това (чека не ме притеснява свикнал съм му😆😆)
-
Да две са, направо съм в чудо 700лв ми обявиха цена за катализатор. Софтуерно да съм го бил отпушвал, да не го изтърбушвам че щяла да умре колата.
-
Добре, а ако я карам известно време с тръба без да включвам ламбдите никъде дали ще има ядове? Отзад като си сложа ръката на гърнето духа здраво, пък майстора вика че е запушено🙄
-
Здравейте колеги, някой случайно да е минал през тая процедура защото си измъчих колата. От два три дена насам няма мощност, като се опитам да я вкарам в обороти съска отдолу и мирише на развалени яйца. Ходих на сервиз за гърнета човека каза че е тотал катализатора и не иска да го прави с резонатор и втулки за сондите. Възможно ли е колата да е толкова спъната само от катализатор, повече от 3,4к оборота не може а види ли баир влиза в тир режим😀😀