Jump to content

Harvee

Фен
  • Мнения

    27
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно Harvee

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Accord 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Перник

Последни посетители

1835 профилни разглеждания
  1. Здравейте, ще използвам и аз темата тъй като отскоро съм със същия проблем. За мен това не е нормално, тъй като вече имам навъртяни около 80к километра и никога не ми е виела така. Най скоро ми рециклираха алтернатора, но за мен проблема е в хидравликата
  2. Малко развитие по темата, надявам се да е приключен случая. Оказа се че шалтера ми прави някви магарии, сменихме го с нов и дано не прави мизерии повече.
  3. Вече втори път сменям гарнитурата на клапана, и бих те посъветвал да потърсиш оригинална гарнитура.
  4. Ако ми кажеш и от къде взе шалтера, хич няма да ти се разсърдя.
  5. За хубаво или лошо колата е в сервиз за теч на масло. И не са могли да я вкарат в сервиза, прии тях е умряла тотално. Само седалките могат да се местят.
  6. Днес, колата ми изгуби всички видове тоци. Даже и на контакт не може да се даде
  7. Точно затова питам тук, не съм майстор. Просто това никога не се е случвало при човека който ми гледа автомобила. На диагностика нищо не излиза като я закачат, стартера е ревизиран. Просто исках някаква насока да му дам, ако някой се е сблъсквал с подобен казус. Благодаря!!!
  8. Здравейте колеги, от известно време насам ми се случва колата да не върти. Стартера е отварян, макар че не ми се вярваше да е от него, понеже въобще не стигам до момента с въртенето. Помпата се чува, ключа спира да мига, нивото на бензина също се вдига, просто не иска да завърти. Ще съм много благодарен ако някой предложи решение на проблема. По интересното е че го прави когато си поиска, може и един, два месеца да не го прави.
  9. Така, понеже е хубаво да се напише как сме си решили проблемите: изтърбушиха катализатора вътре всичко беше стопено, дадоха ми 50лв и колата си върви нормално. Няма дрънчене и тем подобни, само чека остана. Темата може да се затваря.
  10. За съжаление вече няма такива цени в Англия, темата я прочетох 10 пъти поне. Колата е яко за пушена повече от 3к оборота не може. Това с поръчката на катализатор отпада, по ме интересува дали някой го е направил с резонатор и втулки. И естествено дали има проблеми след това (чека не ме притеснява свикнал съм му😆😆)
  11. Да две са, направо съм в чудо 700лв ми обявиха цена за катализатор. Софтуерно да съм го бил отпушвал, да не го изтърбушвам че щяла да умре колата.
  12. Добре, а ако я карам известно време с тръба без да включвам ламбдите никъде дали ще има ядове? Отзад като си сложа ръката на гърнето духа здраво, пък майстора вика че е запушено🙄
  13. Здравейте колеги, някой случайно да е минал през тая процедура защото си измъчих колата. От два три дена насам няма мощност, като се опитам да я вкарам в обороти съска отдолу и мирише на развалени яйца. Ходих на сервиз за гърнета човека каза че е тотал катализатора и не иска да го прави с резонатор и втулки за сондите. Възможно ли е колата да е толкова спъната само от катализатор, повече от 3,4к оборота не може а види ли баир влиза в тир режим😀😀
×
×
  • Създай нов...