-
Мнения
50 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
24 NeutralОтносно Untouchable
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Хонда Акорд 8 Седан 2.2 i-dtec SX
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Имах си същите ядове, ето ти темата да прочетеш. Там малко нещата стигнаха до дразги ма всеки си има мнение и е затворена темата.
-
Да не съобразих за снимката не съм оградил с червено. Версаче, не нося и повече сам си правя колата, и се цапам порядъчно, снимките съм ги правил аз от долу вдигната на подемник. Прегледай ми постовете и виж че 90% от монтаж демонтажа на части ги правя сам. Не съм вързан в ръцете и горе долу имам техническа грамотност. Просто много грубо ме зачеса затова ти се обяснявам. Ето оградих го, това нещо при мен е метал тежък, не е дървено. И повече шума идва от тропането на болта с който е захванато към планката, този в средата който виждате в ограденото с червено. Даже човека който го свали отви болта и му сложи парче от гумен маркуч да не удря на метал по отвора в планката през който минава. Тропането остана и си мисля да го махна изцяло, ма не знам дали ще направя грешка. А като гледам схемата която Krasi-mir е качил....и цената му е 109 Евро ново, ма за какво служи пълна мистерия. Съжалявам мислих че ще се ориентирате по описанието което давам за въпросния балансьор или квото е там.
-
Откакто купих колата има едно тропане от пред от дясно, окачването е прегледано професионално без забележка, качвам се тръгвам и същото тропане, и то се чува повече на легнал полицай все едно ти е скъсан болд, на метал удря. След поредната проверка и търсене на проблема попаднахме на това нещо, което е някаква планка, вътре на гумен тампон е закачено това желязо което си е бая тежко. Та като се заклати колата и то поради омекнал може би тампон за който е закачено с болт това желязо, се удря в гредата на колата и дрънчи на метал. И накрая открихме кое тропа. Ма това кое и аз не знам за какво служи, тежест на тампон с планка вързана към гредата? Предложиха да я махнат и да завият болтовете нали че от тея дупки да не почне някъде да се налива вода аз отказах и така си тръгнах и сега си карам с въпросния шум който ме дразни ама яко. Ако някой може да ми каже какво е това и за какво служи.
-
Колега виж темата за Акорд 8, там ще намериш всичко за което питаш. https://forums.hondabg.com/topic/90322-8-ма-генерация-акорд/
-
Колега, сравнявам го с много коли и такива след 2008г. Карал съм какво ли не, Мерцедес С 250 турбо дизел, Е -270,320, БМВ Е39, Е60, 525д,530д., Ауди А6 3.0 ТДИ, Тойота РаФ 2.0 Д4Д, Мицубиши 2.5 V6 Галант, още е в перфектно състояние и върви много с 163к.с., Пежо 407 2.0 ХДИ, 307 2.0ХДИ, И да не забравим най-великия автомобил който съм имал честа да притежавам и глупостта да продам, Хонда Прлюд 5 2.0i. Акорда ми пасна още като седнах в него и казах край с грешните коли. А Прелюда го имах като бях на 30 гореше в София 12, ма ми дремеше на ....., за съжаление стана тесен и гаджето стана жена, после дете и толко. Още ме е яд като гледам снимките му преди да го кача за продажба. Нарочно е с пернишка регистрация да не се обяснявам колко коня е като ме питат ахаха.
-
Акорд 8 на 100% е актуален, карам такъв 2 години. Как да остарява с годините? колата има брутален външен вид. Тоя ДПФ, ако не си го купуваш нов който е около 3 бона, с чистене няма да стане, даваш едни пари и след 1000км пак същото, разберете че живота на ДПФ-а е 230к км. толко, другото си е подарък. Ако няма да даваме 3 бона, процедурата е режа и хвърлям и ремап. Пушаците и тем подобни щуротии си ги оставете настрани. Направена качествено процедурата не води до пушаци, след ДПФ-а има катализатор. И като си търсиш Акорд гледай да е след 2008г. иначе ставаш като мен, даваш пари за документи от Бултрако (50лв.) за достоверност че е Евро 5 и после в КАТ(тесни инженери на автомобилостроенето) ти казват ъъъъъъъ ма имаме заповед че тея след 2009 са Евро5, твоята е Евро 4, не че нали тея 2008 не са 1/1 ма ся нали не може да спориш с такива специалисти от Министерски съвет. Та затова аз напук на това че се изръсих за моята 20к да карам Евро 5 ми го на.укаха, после имаше режа и махам. Вече 1 година така върви, разхода ми падна, мошността се увеличи, това ми е наблюдението. А това за Еко меко и бля бля, щели да слагат стикери и забрани за коли, доооообре, в центъра на София живея, квартала е само къщи, 10 човека се топлят на ДЪРВАААААА, като отворя прозореца да проветря и в нас става като цигански катун. Център София, а добре ли е после колите пушели и тем подобни щуротии, ДПФ на комините има ли ? не! тогава без да ми пишат някой за ЕКО и БИО, не съм някой прошляк да си хвърлям боклука от терасата споко. При триенето на гумите от асфалта фините частици са хиляди пъти повече от тези на ДИЗЕЛА, научно доказано, и сега какво на дървени колела ли да минем да дишаме чист въздух. Това че някой е решил да си продава електрическите боклуци и да анатемосат ДВГ си е геноцит. Та по темата Акорда си е перфектен на фона на немските боклуци от 2008 нагоре, търсих Бенц, БМВ, Ауди, 8 месеца и се нагледах на тотални каруци, напудрени от вън и като се загледаш виждаш реалността.....КАРУЦА. Не съжалявам че си купих Хонда отново, преди време карах 5 години Прелюд 5 и при нея сменях само усмивката на прозореца друго не се бараше. Акорда има перфектен разход, 4.5-5+ на дълго при 140км/ч. и към 6.5 смесено, 7+ в трафик София, това е за моя, добра тяга, 150к.с. са му достатъчни. Ако на тебе не са, с ремапа става 183к.с. но там идва момента с пропушването като я настъпваш затова моята не съм я ремапвал само и махнаха тапата ДПФ. Или пък търсиш S-Type която е 180к.с. Сравнявам го с БМВ 525д 163к.с. което карах преди нея и Хондата дърпа значително повече. Дали ще е с нави или без няма никакво значение, ако искаш си слагаш за 400лв. Андроид и си 2021г веднага. мисля че модела се прави до 2013г. даже на мен следващата не ми харесва на външен вид. Моята е Ексекютив има си достатъчно екстри които вървят с модификацията. Относно махане ДПФ-а това си е мое решение, спестете си тъпи коментари, държава която гори боклука на света не заслужава никакво внимание на тема екология. И както казах дизела и изобщо ДВГ са най-малкия проблем относно замърсяването на въздуха, поинтересувайте и прочетете малко научни данни за спекулирането с подобни велики ЗАМЪРСИТЕЛИ. Съжалявам ако съм засегнал някой всеки избира сам как да живее живота си без да пречи на другите.
-
Този човек май е доволен - https://www.youtube.com/watch?v=LJPPd8DEVro
-
И като се разрових из Алиекспрес намерих това - https://www.aliexpress.com/item/4001272283364.html?spm=a2g0o.detail.0.0.18515466gKJDnU&gps-id=pcDetailFavMayLike&scm=1007.33682.208877.0&scm_id=1007.33682.208877.0&scm-url=1007.33682.208877.0&pvid=f5561143-04f0-432e-b9d1-3eb788250e71&_t=gps-id:pcDetailFavMayLike,scm-url:1007.33682.208877.0,pvid:f5561143-04f0-432e-b9d1-3eb788250e71,tpp_buckets:668%230%23131923%2394_668%23888%233325%2320_23682%230%23208877%232_23682%235100%2323426%239_668%232846%238111%231996_668%232717%237560%23206__668%235153%2323663%2343 Има към края ревюта на хора закупилия и са с добри отзиви
-
Всичко е ок, ма я вижте захващането, всичко е на щипки, това ще е красота за крадците, отваря я само дърпа маха и буксите и си без навигация и с потрошена кола. Има вариант който се слага на самото място на радиото там се завива с болтове и за да я махнат трябва да се разфасова всичко което не става за 5 мин. Ето тука я има за 399лв. същата в България - http://hesperus.bg/oem-honda/2din-101h5110/ Ето това ще да е истината, нали да усложним максимално онези които обичат да барат по колите нощем. - https://www.youtube.com/watch?v=2lZk27TFoto Това е под видеото линка към китайците - https://es.aliexpress.com/item/4000805223732.html?aff_fsk=_AZjTRv&aff_platform=shareComponent-detail&sk=_AZjTRv&aff_trace_key=1f418d96cb1341d783d6b5b1161e9b51-1613405799382-04011-_AZjTRv&terminal_id=9090a4cde42647e0841f2fe5049bcec6&tmLog=new_Detail Това е подробно как се маха радиото от А до Я - https://www.youtube.com/watch?v=h2-CSVrzp5Y Ако някой намери тука в България да се продава варианта който замества радиото да драсне, аз съм по навид на него. Дано съм ви бил полезен.
-
Така правят разбирачите по сервизите които нямат комплект ключове ползват тея боклуци с веригата. Ами отваряш някой сайт за продажба на коли даваш за части Хонда Акорд от 2008 и почваш да звъниш и питаш, все ще се намери капачка здрава от англичанки за части. Няма да е на цена като нова. то е важно да са и здрави зъбите. Аз така си намерих секретните болтове, един подкалник беше счупен, и доста други неща. По добре от някоя разглобена от колкото чисто нова правена на майната си.
-
Задължително ти трябва ключ, ма не тея с веригите и с ламарините къде нали стягаш и арее трошиш. Виж ключа на едната снимка пише номера, и с удължителите на гидорето се отвива лесно. Моя както го виждаш беше със счупени зъби от разни разбирачи с онея ключове с веригите и стана, тоя ключ хваща плътно и няма проблем. Ако не става сваляш го целия. Сам съм го сменил.
-
3000лв. масла, ремък, скорости всичко с труда. Ма да намериш читав е проблем. Имаме една в семейството, това е съвсем друго измерение кола, мотора като работи не се чува и 275к.с. са яка работа. Просто красота.
-
Цената варира от 15-20+ хиляди някъде за 2010г. , преди да купя моята ми изпадна бяла 2009г. ,S-Type на фулл екстри 2.2 дизел 180к.с. автомат за 23 000лв. с 2 комплекта джанти 17 и 18 цола с хубави гуми, но със 17ките едвам си пъхаш пръста между гумата и калника, за другите не ми се мисли и друсането на мен ми е проблем затова не я купих. Много беше ниска, но вътре беше като от магазина. 2.2 дизела си има проблеми с тоя скапан ДПФ, 230 000км живот, после чистиш, караш след 1000км. почват пак ядовете и отиваш на хвърляне или нов с цена около 3000лв. Караш с хубава нафта, нископепелно масло и добавки иначе с нашата нафта яко ядове. Бензина не съм запознат но виж тука -->