Jump to content

_pileto_

Фен
  • Мнения

    266
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

_pileto_ last won the day on Август 20 2018

_pileto_ had the most liked content!

Обществена Репутация

44 Neutral

Относно _pileto_

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD CP2 K24Z3, F20B6, J35Z3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    skipepileto

Последни посетители

7472 профилни разглеждания
  1. И двете. Поне при 6та и при 8ма генерация се включват и двете, невярвам 7ма да е по различно. Ако имаш ел.схемата на инсталацията ще стане ясно.
  2. Имах такъв проблем. За съжаление проблема се реши с смяна на еърбег модула. При мен най вероятно се беше повредил от пре-напрежение. Имах лоша маса, и електрониката се шашккаше. Напрежението играеше.....Важно е минусовия кабел да има добра ел.връзка към клемата на акумулатора и към шасито. Успех с решаването на проблема.
  3. Няма съскане при мойта. На празен ход дросела не пуска въздух. Има клапан за регулиране на празния ход (така нареченото моторче за празния ход), и оттам минава въздуха. Огледай внимателно да нямаш пробив някъде там.
  4. Да. И да. Ще издържи и повече. Аз още си го карам моя шестак, който е на 400 хил км.по километраж(реално може и над половин милион да е). Модел 99та.
  5. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=7208&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=1999&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.0ILS&nplblk=E__1501 Позиции 14 и 17 .
  6. По снимката на таблото на колегата не можем да съдим за дирекцията. Другата снимка е от друг колега, и предполагам е примерна.
  7. Там са два датчика. Единия е за компютъра , а другия за таблото. Това за F20B6 мотора. Колегата като гледам е с купето, който май се води F20B7. Не съм сигурен. Но май е същото. Така че , важно е кой датчик ще се смени.
  8. Да, след 2013та са 9-та генерация. Много отзиви и за четене тук https://www.driveaccord.net/forums/the-9th-generation.86/
  9. Предния капак също има датчик/ключ, и при отварянето му алармата се задейства. Бандита докато отвори и разкачи акумулатора клаксона ще свири. А на платформа ако решат да я качат, ще го направят и без разкачат акумулатора. Незнам фабричната аларма да има шоков. датчик.
  10. Не се прекъсва кабела на ELD модула, а се слага съпротивление (по спомен 4кома, може и да бъркам), което лъже компа на колата, че има достатъчно натоварване откъм консуматори, така че да държи алтернатора в режим зареждане, постоянно.
  11. Кабела от акумулатора към двигателя е под акумулатора, в близост до стартера. А кабела от купето до двигателя е до щеката за маслото. Имай предвид, че и клемореда на контактния ключ е слабо място на този модел.
  12. Здрасти колега. Мерил ли си колко е напрежението на запалката?
  13. Да, обърках понеже при при мен (К24z3) е при 5000. Сори.
  14. Здравейте колеги. Препоръчайте фрезист за престъргване на дросела ( за това става дума - http://maxbore.com/honda.html ) за района на София. Просто не ми се ходи при случаен фрезист от обява в олх. Благодаря предварително.
×
×
  • Създай нов...