Jump to content

_pileto_

Фен
  • Мнения

    265
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

_pileto_ last won the day on Август 20 2018

_pileto_ had the most liked content!

Обществена Репутация

44 Neutral

Относно _pileto_

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    HONDA ACCORD CP2 K24Z3, F20B6, J35Z3
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Contact Methods

  • Skype
    skipepileto

Последни посетители

7082 профилни разглеждания
  1. Имах такъв проблем. За съжаление проблема се реши с смяна на еърбег модула. При мен най вероятно се беше повредил от пре-напрежение. Имах лоша маса, и електрониката се шашккаше. Напрежението играеше.....Важно е минусовия кабел да има добра ел.връзка към клемата на акумулатора и към шасито. Успех с решаването на проблема.
  2. Няма съскане при мойта. На празен ход дросела не пуска въздух. Има клапан за регулиране на празния ход (така нареченото моторче за празния ход), и оттам минава въздуха. Огледай внимателно да нямаш пробив някъде там.
  3. Да. И да. Ще издържи и повече. Аз още си го карам моя шестак, който е на 400 хил км.по километраж(реално може и над половин милион да е). Модел 99та.
  4. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda&hmodtyp=7208&nplgrp=1&cmodnamepc=ACCORD&xcardr=4&dmodyr=1999&carea=KG&ctrsmtyp=5MT&xgrade=2.0ILS&nplblk=E__1501 Позиции 14 и 17 .
  5. По снимката на таблото на колегата не можем да съдим за дирекцията. Другата снимка е от друг колега, и предполагам е примерна.
  6. Там са два датчика. Единия е за компютъра , а другия за таблото. Това за F20B6 мотора. Колегата като гледам е с купето, който май се води F20B7. Не съм сигурен. Но май е същото. Така че , важно е кой датчик ще се смени.
  7. Да, след 2013та са 9-та генерация. Много отзиви и за четене тук https://www.driveaccord.net/forums/the-9th-generation.86/
  8. Предния капак също има датчик/ключ, и при отварянето му алармата се задейства. Бандита докато отвори и разкачи акумулатора клаксона ще свири. А на платформа ако решат да я качат, ще го направят и без разкачат акумулатора. Незнам фабричната аларма да има шоков. датчик.
  9. Не се прекъсва кабела на ELD модула, а се слага съпротивление (по спомен 4кома, може и да бъркам), което лъже компа на колата, че има достатъчно натоварване откъм консуматори, така че да държи алтернатора в режим зареждане, постоянно.
  10. Кабела от акумулатора към двигателя е под акумулатора, в близост до стартера. А кабела от купето до двигателя е до щеката за маслото. Имай предвид, че и клемореда на контактния ключ е слабо място на този модел.
  11. Здрасти колега. Мерил ли си колко е напрежението на запалката?
  12. Да, обърках понеже при при мен (К24z3) е при 5000. Сори.
  13. Здравейте колеги. Препоръчайте фрезист за престъргване на дросела ( за това става дума - http://maxbore.com/honda.html ) за района на София. Просто не ми се ходи при случаен фрезист от обява в олх. Благодаря предварително.
  14. На твое място бих си извел тестово някъде на видно място един светодиод, закачен през резистор към соленоида на втек клапана. Поне да се знае дали на 4800 компа задейства втека. Не пишеш дали си го премерил. Не съм сигурен, дали ще светне чека, ако е изгорял.
×
×
  • Създай нов...