Jump to content

Alex Roy

Фен
  • Мнения

    19
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    2

Alex Roy last won the day on Април 18 2019

Alex Roy had the most liked content!

Обществена Репутация

9 Neutral

Относно Alex Roy

  • Ранг
    Начинаещ
  • Рожден ден Февруари 14

Profile Information

  • Кара
    Honda accord 7-th, FR-V 2.2 i-ctdi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Plovdiv

Последни посетители

1010 профилни разглеждания
  1. Карам FR-V от 3 месеца, има подкалници отзад и те са с някакъв вид вълнено-гумена материя.
  2. Може, ако купиш нов волан, кабели, модули..и т. н. а между другото тракшън-а няма нищо общо с круиз контрол-а
  3. Здравейте колеги, търсих търсих и не можах да открия тема с моя проблем със стъклото на шофьорската врата за това пиша тук, проблема го имам от доста време но чак сега се реших да го споделя и е следният, при вдигане на стъклото на автоматичен режим стига до средата и се връща надолу около 2-3 пръста и спира, и така се повтаря до безкрай докато не го вдигна на ръчен режим като задържа леко нагоре копчето, някой ако има идея какъв може да ми е проблема да сподели, Благодаря предварително! колата е Executive.
  4. И аз чакам отговор на твоя въпрос колега, видях че темата е стара но мисля че този проблем вече се е решил и че ще ми се даде адекватен отговор
  5. Имах същият проблем, почисти окото, става лесно.
  6. Аз моята си я докарах така от Испания с оригинални протектори само на вратите, реших да ги боядисам и си съсипах нервите, трябва много внимателно да се поставят след боядисване, защото много се огъват и боята се цепи!!!
  7. Съжалявам не се сетих, бях много съсредоточен в работата, ако някой мисли да се захване с тази задача мога подробно да обясня!
  8. Здравейте отново колеги, искам да се похваля че си оправих сам светещите индикатори на vsa и триъгълника, сега ще ви споделя как. Моят стар abs блок даваше грешка 81-1 и тази грешка не можеше да се премахне по никакъв начин, прочетохме я с едно китайско delphi и изплю прецакан модул на abs/vsa, дотук добре, намерих в нета един дефектен abs блок за 50 кинта, с друга грешка 66-1 който при четене с "делфи"-то, я дава прецакан спирачен сензор за налягането, и тогава започнах да размишлявам, как с два прецакани abs блока да направя един рабтещ, първо разглобих и двата блока на парчета и започнах да събирам само работещите части в един, взех от блока който закупих в нета с работещ модул и го монтирах на моят работещ сензор на спирачното налягане, който се намира по средата на алуминиевият корпус, и двете моторчета си бачкаха, затова избрах по безшумното и монтирах него, поставям го в колата ключвам буксата, давам на контакт, и след 2 секунди какво да видя 😲 всичко загасна! нямаще нито една светеща лампа, обезвъздуших спирачките, и отидох на тест драйв на един черен път, абсолютно всички системи от абс-а до тракшън контрола на vsa работиха без забележки! и да подчертая всичко това го направих в рамките на 5 часа съвсем сам, ами как няма да се гордея със себе си като и аз не мога да повярвам че успях от първият път, да поправя нещо за 50 лв. за което в сервиз ми искаха 1000 лв 😆, да са живи и здрави, ше имат да взимат! та така колеги, много ще се радвам ако съм помогнал с написаното на някой със същият проблем! Успех на всички!
  9. Здравейте колеги!, имам един въпрос който ме мъчи но не успях да намеря никъде информация за него, значи предстои ми смяна на ABS блока, та въпроса ми е такъв, моят номер на етикета abs-a е, 57110-sef-e551-m1, а на този който смятам да го монтирам е, 57110-seg-e551-m1, външно са абсолютно еднакви, разликата е само в една буква, дали ще има някакъв проблем, или изобщо да не го слагам а да търся същият?
  10. Аз също открих само код 81, наложи се да ги проверя защото от 1 месец ми свети vsa и триъгълника, когато се опитам да ги изтрия при двете бързи премигвания на abs-a при които трябва да се изтрият грешките и да загаснат лампите на vsa и триъгълника, следва 3-то продължително светване на abs-a след което изгасва само abs-a а vsa и триъгълник си остават, някаква идея какво друго мога да пробвам?
  11. Значи на 90% е от гумата, сменената е чисто нова, а останалите са на 2г.
  12. При мен не ще да се маха и с кламерчето
  13. Abs-a работи нормално, при тест s OBD2, не открива такива, умишлено направих някои грешки но след това ги изтри без проблем, но vsa и "i" си остават да светят, принципно няма никакви проблеми с колата, всичко си и работи нормално, няма никакви течове, шумове и там подобни огледал съм я на канал подробно, може би някой датчик да е заминал или накрая ще отворя копчето VSA оff , дали не е от там проблема
×
×
  • Създай нов...