-
Мнения
105 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
2
Vorpatril last won the day on Февруари 2 2019
Vorpatril had the most liked content!
Обществена Репутация
25 NeutralОтносно Vorpatril
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
CR-V III, 2.4 petrol
-
Пол
Мъжки
-
Място
Sofia
Contact Methods
-
MSN
0885/838282
-
Skype
Архивиран
Последни посетители
1340 профилни разглеждания
-
Vorpatril changed their profile photo
-
Господинът се оказа доста претенциозен (което в никакъв случай не е недостатък), и с по-голям бюджет. В Германия има 10-тина броя 2.0, автомат, 2015-2018, за 20-22 бинки. Въпросът е, как да се докара в тази обстановка... @AzSum другарю, не ви разбрах за обявите на А12 - какво е това, автокъща? Благодаря, колеги. Дано се справим.
-
Колата изглежда наистина добре, според мен трябва да се види, наблъскана е с екстри. Също така, да се пита, дали има фактури от обслужване (ясно е, че сервизните книжки не се броят). А за километрите, ако мога да дам сравнение, моята беше направила 25 к за 8 години, като първия собственик е човек в 60те си години (имам оригинални талони, фактури т.н.). Аз и направих 28 к за година. Един човек преди година продаваше същата на 45 к км, купена на 15. Шанс. Изпадат и много добри екземпляри, макар и рядко. Дано тази да е такава. Успех и да споделиш после резултата от проверката.
-
Колеги, току-що получих офертата на Алианц и май ще си остана там (най-вече, заради процеса по уведомяване за щети и изплащането им): Застрахователна стойност: 16 200, ГО + каско 1507 (експертна оценка) и 1844 (доверен сервиз).
-
Армеец и БулИнс искат имобилайзер допълнителен и оценяват колата на между 13 и 17к. Май ще си остана накрая в Алианц (чакам и от тях оферта, защото имах щети мин година и сигурно ще ми е по-скъпо каското). ДЗИ оцениха колата първоначално на 10 к ЛЕВА, като след моята многозначителна предполагам физиономия успяха да "докарат" до 14, което пак не ме устройва.
-
Евроинс оцениха колата ми на 13 000 лв., затова са аут.
-
Мда, явно всяко правило си има множеството изключения. Съжалявам за случилото се, дано не Ви се налага за в бъдеще да имате такива преживявания, колега! Благодаря за споделените впечатления. Тъй като препоръките на Емича и note съвпаднаха относно компания, мисля утре да "преслушам" Армейците, като при разумна оферта, бих заложил на тях. Сетих се да споделя нещо, относно Алианц - работят доста ефективно при щети. Изпращаш снимки по мейл, има малко бумаги и се реагира сравнително адекватно. Обезщетенията са като че ли по-ниски от тези на ДЗИ, но са приемливи. Просто са доста по-скъпи.
-
Бай Емич, винаги с най-доброто включване, благодаря за препоръката! Звучи като добро комплексно решение, обезателно ще проверя.
-
Бул Инс....
-
Ами, виж, от лични впечатления, добре е да печели другия. Алианц, Уника и др. "бели", плащат добре при ПТП и се споразумяват дори извън съдебно. Другите, като Бул Инс, Лев Инс и др., не плащат, докато не ги осъдил, колкото и да е очевидно, че ще бъдат осъдени. Имам доста преки наблюдения, тъй като в лични качество осъдих Бул Инс пред 2019 г. На втора инстанция, за ПТП от 2015 г. А заради неплащащите застрахователи имаме проблеми (България) и със системата Зелена карта. Но това е друга тема.
-
Здравейте, колеги, Предстои ми подновяване на застраховките за баба Хонда. Бърз преглед на офертите показва, че инфлацията се усеща най-много в сферата на автомобилното застраховане! По същество - баба Хонда навсякъде я оценяват на 13-14 хиляди лева (ДЗИ, Евроинс, Уника), което е дразнещо. Единствено Дженерали ми дадоха оценка 20 000 лв. Не съм питал Алианц, при които съм в момента, тъй като са най-скъпи и не искам дори да знам колко ще струват застраховките (миналата година ГО беше 470 лв., а каското около 1400 при оценка 21 к лв.). Отделно, ГО е станала покъртително висока (между 297 лв. (БулИнс, на които няма да дам 1 лв.) и 472 лв. (ДЗИ). Имате ли впечатления от Дженерали и Булстрад по отношение на изплащане на щети по "Каско"? Поздрави
-
Там нямат много урагани, мисля:). В крайна сметка, риск печели, риск губи. Но за 24 хиляди лева (с доказване и обслужване) може да се взема доста налята с екстри 2.4-ка от Германия, но пре-фейслифт. Разбира се, там също има множество рискове. Ако не Ви притеснява липсата на екстри и Ви харесва колата, защо пък не? Допълнение - има леки разминавания в линиите на интериорите елементи на таблото и прочие, които не трябва да Ви притесняват. И на моята са така. Другото е, от снимката изглежда, че на волана има едни издатини-на моята също се образува една, не знам от какво е.
-
С този километраж, няма как да е от е Европа. Моята е със същия двигател, произведена в UK, километража няма мили. Парите са ок, но е доста нисък клас оборудването. Но пък- дават гаранция. На практика, за периода н гаранцията няма какво да й се случи, на каквато и кола да е (според мен, в общия случай).
-
Да продължавам ли (някъде там, дълбоко-дълбоко, има патерица в калъфче)? Багаж за 2 седмици колела, триатлони, къмпинги с бебе. Колко Аури-са ти трябват за това? Имали ремърке Ауриса?