wwalker
Фен-
Мнения
73 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно wwalker
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
CR-V
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
St_stanev164
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Ясно, значи всичко е наред и не съм пропуснал нещо. Патрона няма да се ползва, евентуално ще бъде заменен с тапа.
-
стана двоен пост
-
След смяна на предна-дясна врата оградената букса на този кабел от снимката не намирам за какво е и къде се свързва. Електрониката по вратата работи - огледало, централно, тонколона, стъкло. За какво може да е?
-
След тази процедура спря да мига, благодаря. Мисля че не тръгва, може да е от температурата навън.
-
След смяната на калниците започна да мига копчето за климатика. Мига постоянно и без да го натискам, ако съм пуснал да духа вентилатора. Съответно климатика не тръгва, а като му пусна диагностика през HDS си тръгва. Няма отчетени грешки. Идеи? Изпратено от моят M2007J22G с помощта на Tapatalk
-
Смениха калниците и вратата в сервиз. При смяната старите подкалници се разпаднали и си поръчах нови с крепежи за тях. Помощ как да си сменя сам подкалниците?
-
Нагънаха се ламарините отпред на калниците от двете страни и вратата на пъника до шофьора. Причината беше класическа, млад шофьор от съседния вход с баварче, който събра три коли на паркинга и моята посредата. Можете ли да препоръчате тенекеджии в района на Люлин или евентуално ако си ги купя от морга дали е голяма хамалогия смяната им, както и дали трябва да търся изрично да са от фейслифтова?
-
Какви бяха симптомите на висящия лагер и това каре?
-
Аз пак да питам, как разбирате, че този тампон е за смяна?
-
Какви са симптомите на този тампон?
-
Имам лек теч от помпата на ABS-a и реших да я сменя. Изглежда прикапва като сработи. Не дава грешка, доливам по 20мл през няколко месеца. Взех си от морга помпата с компютъра. След смяната налага ли се някаква допълнителна процедура?
-
Преди малко свалих педала на съединителя, но не успях да изкарам пластмасовата втулка. Оригинално залепена ли е? Изглежда абсолютно здрава. Има отпечатано само от бронзовото покритие на щифта, което почистих. Прецених, че трябва да повредя втулката за да я изкарам и след това при набиване на новата има същия риск. Гресирах доколкото е възможно, както и горната втулка, за която се държат 2 пружини и върнах педала.
-
Изкарах шплента с по-силно дърпане с тънки, но яки клещи. Щифта при натиснат педал излезе почти сам. Сега проблемът е да изкарам въпросната пластмасова втулка, по възможност без да свалям целия педал, че не съм си взел гедорето по празниците. Мисля че самата вилка на помпата не освобождава докрай дупката, за да се извади, пък и е доста плътно набита втулката. Доколкото се вижда без да съм я свалил изглежда здрава, но по щифта ясно се вижда, че е търкал метал в метал на места. Монтирах обратно щифта, като го завъртях на 180 градуса, за да не контактува на същите износени места и засега е абсолютно тих. Освен като пак заскърца да се подготвя с гедоре и да демонтирам педала за смяна на пластмасата.
-
Имам предвид, че шплента не знам как да изкарам.