-
Мнения
26 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
5 NeutralОтносно Костадинов
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
К24 ген.8 седан автоматик
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Contact Methods
-
Skype
n/a
Последни посетители
1319 профилни разглеждания
-
Привет Колеги, Има ли запознати с тънкостите относно монтажа на оригинална мултимедия за нашия любим Акорд 8? Някой успявал ли е да присади? Имаме ли читав майстор който да извърши манипулацията? Идеи, съвети плийз! Благодаря предвсрително
-
Такааааа @fanatic60 до къде го докара? Аз съм с акорд 8 и тъкмо взех оригинално нави. сега обаче направо ме е страх да разглобя старото като прочетох какво си намерил отзад на твоя автомобил. Дай съвет моля, успя ли да се оправиш, нова инсталация ли прекара или посети майстор? Поздрви
-
Колега... Ти пък сега от къде се обади? Извинявай, ама успя ли поне да прочетеш цялата тема - кога, къде, защо го прави и при какви условия😀😄😀 ОФ ТОПИК НЯКОЙ ДА ЗАКЛЮЧИ ТЕМАТА, ЧЕ УТРЕ ДРУГИ КАТО МЕН МНОГО. ЩЕ. СЕ ЛУТАТ ДО ДЕ СИ ОПРАВЯТ ПРОБЛЕМА
-
Докладвам: По идея на @mi67 намерих производителя днес, нещо повече - попаднах на единия от двамата младежи, писали софтуера (с иреч създали БардолинитУ). Покани ме да ида и смея да твърдя, че беше доста отзивчив. Отидох, отвори капака, по говорихме, разгледа, закачихме я и врътнахме едно кръгче - дет се викало там на "живи данни". Настрои си човека нещата, показа ми промените в температурата на редуктора и заключи, че всъщност работата е в некачествен монтаж или иначе казано, редуктора е поставен една идея по високо от нивото на двигателя и леко в страни пред пасажера (утре ще кача снимка, за което е извинявам и на @sashua, че го забравих днес). Иначе казано днес при външна температура от 6-7 градуса и при подаване на газ, работната температура на редуктора беше 56 градуса, не видях дали падаше щото си гледах пътя. На връщане и при спускане без подаване на газ и скорост от 50-60км, температурата започна да пада и стигна 52 буквално за има няма 500-600метра. От тук и следното: Зимно време при продължително движение по магистрала и с моята непроменлива "стъпка" от да речем 120км и външна температура около 0 градуса до към 3-4 редуктора работи на критичния си минимум от към работна температура и когато подам рязко газ за да направя съответната маневра, студения въздух нахлува, температурата пада и колата обръща на бензин. Що се отнася до редуктора, да малко е слаб. Правят го за коли с до 140кв или 187кс, но това не означавало, че не храни достатъчно, каза че за 200кс имали продукт една идея по мощен, но за момента не е проблем да се кара с този стига да се сложи малко по ниско за да се избегне рязкото нахлуване на студен въздух. За копчето дето гасенеше, да чукам на дърво от как псевдо майсторите смениха бушона в купето проблем не ми е правила. В други ден пътувам, имам едни бързи 1000 км, като гаранция на първата половина ще ми дава ядове с обръщането на бензин, но на връщане ще погледнем всичко още веднъж със @sashua, ще свалим малко нивото на му и вярвам след това ядове няма да има. И още нещо, никога, ама никога не ходете в СОФГАЗ. @СОФГАЗ @SOFGAS 10 пъти ходя, гледат го, пред очите им е, виждат го и ми обясняват за зимна/лятна газ и как да си създавам допълнително налягане с компресорите по бензинджийниците. А от последното ми ходене след като ги хлъзнах за нов по-мощен редуктор, отговора беше: да разбира се, ще монтираме и няма да имаш проблеми, само 3 дни по-рано проблема беше като миналогодишния до като още бях гаранционен а именно съотношението зимна/лятна газ. Е мерси КАЗАХ. КРАЙ. ПС: БЛАГОДАРЯ НА @mi67 и @sashua БЪДЕТЕ ЗДРАВИ И ВЕСЕЛИ ПРАЗНИЦИ НА ВСИЧКИ
-
Така.... Здравейте отново :D По въпроса описан по горе докладвам: Все още не съм сменил изпарителя и дюзите, оставено е за след празниците. Иво Ленков не се занимава с Бардолини. На кратко какво се случва последните няколко дни: Онзи ден запалих, колата загря и тръгнах към офиса, малко преди да стигна ми направи впечатление, че карам на бензин и се наложи да я обърна на газ ръчно. Днес запалих и зелената лампичка не мигаше, изгасих пак запалих и започна да мига, малко по късно си обърна на газ. Буквално преди малко както си карах на газ на загрял мотор със 60-70 изведнъж колата каза "цък", поглжеждам и кво да видя стартирала на газ (явно се беше изключила незнайно защо). Продължих да карам и за има няма 20 минути на няколко пъти индикаторите в купето (червената лампичка за бензина, зелената за газта и жълтата за количеството на няколко пъти изгасхваха изцяло, после включваха на газ, после пак изгасваха после пак и на края изгаснаха.) Спрях до магазина, купих си някакви неща излязох запалих и тръгна. Друг е въпроса колко и дали работи правилно, щото се прибрах а май трябваше да врътна някое друго кръгчев квартала, но това мога и утре да го свърша, Та имате ли идеи, предположения къде може да е проблема или да отивам утре и да им затворя сервиза на тея.
-
@JHM това ли е важното сега или да решим проблема? По спомен мисля, че беше 1450лв. Надявам се с това да съм задоволил любопитството Ви. Както казах @CARPERA, останалото ще споделя когато потвърдя за себе си казаното до тук. Поздрави
-
Привет колеги, Ето какво са описали в протокола, моля за мнение за конкретни макри и модели на компонентите, които следва да се подменят или да считам мнението на колегата @mi67 тук за миродавно. Иначе, да колега @mi67 прав си, че стила ми на шофиране определено е спокоен и може би за това имам този проблем само зимно време Аз ще проверя допълнително двете момчета, които препоръчахте тук, които да погледнат автомобила и евентуално да извършат подмяната. Що се отнася до сервиза, който ми е слагал газовото, мисля, че нямам повече работа там - много мразя хора, които се опитват да чукат дявола у въздуха, а пък и съм много чувствителен и нямам намерение да пиша обяснения в милицията за дето някви псевдо бабаити бръмчът клиентите си на дребно. А и вчера, след като ми казаха, че трябвало да си взема допълнителен накрайник за въздух и да си вдигам налягането след зареждане на гориво за да създавам допълнително такова в системата - НЕ МЕРСИ, ако отида ше се скараме! Предполагам тези наистина мислят клиентите си за олигофрени. За сега няма да споделям кой е сервиза, но определено ще Ви кажа за да се знае къде НЕ трябва да се ходи, стига разбира се това за което говорим се потвърди и от други тяхни колеги. Поздрави,
-
Добре, Утре ще прегледам документите ако имам по-конкретна информация пак ще пиша, пък да видим къде и какво ще се прави за отстраняването на проблема. Благодаря
-
201
-
Аха, разбирам Та къде да ида ще каже ли някой И какво би препоръчал за тази кола от към Редуктор и Инжектор. Иначе за бюджета колега, не бери грижа - ще се оправя някак, но така сега като казваш допускам, че майсторите са ми нашили някви скапани чарколяци и са прибрали разликата, щото бюджет не съм гонил - първа кола на газ, не съм на ясно, видяли са ме, завъртя ли са ме. ОБДто уж адаптира, но.... Може ли да им вярва човек
-
До тук добре Редуктора не бил за мен, Инжекторите само - тука, тука... Някой ще каже ли тогава кое тогава е за мойту кола, пък ако кажете и къде да ида някъде в София да ми ги сменят ще се организирам и после ще Ви кажа това ли е бил проблема или не. До колегата MI67 - какво им е на Редуктора и Инжекторите, всъшност само зимно време ми е тоя проблем пак да кажа, иначе не е да няма мощност, не прекъсва, не усещам нищо не типично. До jijane - за Кофата пък го слагат, моля колега обясни, дай ъкъл къде да ида? Има ли някой тук с конкретно решение на проблема?
-
ПОЯСНЕНИЕ: Газовата не е Фобос а Бардолини ОБД, моля за извинение ако съм Ви подвел. Газовите пътища са термопластични Редуктора е R uno Инжекторите Rail IG5 Обяснението на майсторите днес в сервиза, в който сменях филтрите отново беше съотношението Пропан/Бутан и лятната ГАЗ през Декември. Но все пак да попитам - Аз ли съм единствения дето кара още явно с лятната газ, или има и други срещали този проблем? Редуктора бил за до 200 конЬя, та втория въпрос тука ми е този 1 конЬ ли бърка цялата работа
-
Супер, с тази разлика, че филтрите се сменят на всеки 10К заедно с маслото. Интересното е, че това се случва само зимно време... Кофти газ? - не мисля Когато го направи първия път ходих до газаджиите, смениха филтрите - изкарах я, настъпах и пак превключи на бензин. Върнах се, вкараха компресора и надуха с въздух, казаха, че вероятно било заради ниските температури, налягането и тн. Изкарах я настъпах, но този път си продължи на газ. Интересното обаче е как обръща на бензин в студено време при рязко подаване на газ при загрял двигател и пълна ботилка? Други идеи?