Jump to content

CARPERA

Фен
  • Мнения

    4997
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    57

CARPERA last won the day on Февруари 8

CARPERA had the most liked content!

Обществена Репутация

1582 Master

12 Последователи

Относно CARPERA

  • Ранг
    Владо 0896835210

Profile Information

  • Кара
    HONDA CRV 1Gen 147 avtomatik B20Z1 , CRV3 R20A2 AT
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    DOBRICH
  • Интереси
    honda. Fanatic

Contact Methods

  • Skype
    vlado0073

Последни посетители

27106 профилни разглеждания
  1. Един от проблемите повишен разход на масло.
  2. Ако искаш да те оберат вземи от Бултрако,800 лв за стелка за багажник както е писал колегата и то върната ,много им здраве. Аз съм с такава и нищо и няма за 2 годно CRV3 с от този модел на CRV1 8 години и всичко ок. Та ако ти се дават пари на хора с надценка 300% пазарувай от Бултрако.
  3. Но мен ми звучи като оптегач на ролка,но телефона доста криви звуците.
  4. Провери имаш ли спирачна течност в казанчето . Само в сервиз може да се обезвъздуши,ако е въздух в АBS. Това с пропадането на педала намирисва на тръгнала спирачна помпа.
  5. Обикновено се скапва самото бутонче(микрета) подменяш при човек занимаващ се с електроника и вкичко е ок. Малко вероятно е да е била стара батерията но вземи точната,и да проверят бутончетата.
  6. Поне един не пробва ли да затегнеш,при CRV 1 което имах доста от болтовете ги затегнах и един липсваше ,омасляването на картера спря.
  7. Това кой го провери и как. Това е комплекта за 3ген Както е писал колегата Бранко е в твоя град.
  8. От нета 1 Тази свещ е от нормално работещ двигател. Изолацията на централния електрод е със светлокафяв нагар, минимални отлагания и пълно отсъствие на масло. Такъв двигател обезпечава оптимални работни показатели, разход на гориво и масло. 2 Тази свещ е извадена от двигател с повишен разход на гориво. Централния електрод е покрит с грапав черен нагар. Причина за това може да бъде обогатена гориво-въздушна смес, заради неправилна регулировка на карборатора, неизправност в системата за впръскване (датчик например), а най-баналното е задръстен въздушен филтър – първо проверете него за да не се окаже че в последствие сте ходили на майстор заради един филтър. 3 А тази свещ за разлика от предната е работила в условията на бедна гориво-въздушна смес или неправилно запалване. Цвета на електрода в този случай е от светло-сив до бял. При работата с бедна смес ефективността на двигателя пада поради това че тя се възпламенява недостатъчно бързо и работата на двигателя е неравномерна. Една от причините може да е неправилния реглаж на клапаните. 4 По изолацията на централния електрод на тази свещ ясно се виждат отлагания с червен цвят. Това се получава от по-голямото количество добавки от типа на октан-коректорите, които съдържат метали в себе си. А такъв тип добавки в по-голямо количество има в некачествените бензини или някой водачи редовно ги добавят с цел увеличаване на мощността на двигателя. Едно от свойствата на споменатите червеникави отлагания е електропроводимостта, съответно отлагането им върху изолатора води до промяна в искрообразуването, което води до нестабилна работа на двигателя. 5 На тази свещ има достатъчно забележими следи от масло, особено на резбовата част. Двигател с такива свещи след дълъг престой на паркинга работи нестабилно а от ауспуха му се наблюдава бяло-синкав дим който след загравянето на двигателя изчезва. Една от честите причини е неудовлетворителното състояние на чашките на клапаните и това води до неголям преразход на масло. 6 Тази свещ е извадена от неработещ цилиндър. Плътния слой масло смесен с неизгоряло гориво и твърди частици по електродите и изолацията на свеща говорят за сериозна неизправност с нарушаване на целостта на клапан или сегментите. Симптомите са пропадналата мощност, неравномерна работа увеличен разход на гориво и масло. Обикновено такива двигатели отиват за основен ремонт. 7 Първото което прави впечатление е липсата на централния електрод и изолацията му. Причина за такава повреда може да е продължителната работа на свеща в условията на детонация и ранно запалване на горивото или използването на бензин с по-ниско от препоръчителното октаново число. Отделен е въпроса къде е отчупилата се част от свеща, ако по някаква щастлива случайност е успяла да премине през клапаните в ауспуха значи водача е изключителен късметлия, но реално се стига до основен ремонт. 8 Черен смолист нагар на свеща говори за поизносени бутални пръстени, и/или за износено чашка на клапаните откъдето се стича масло в горивната камера. Основно се повишава разхода на масло а от ауспуха излиза сиво-син дим. Заради замърсяване на електродите и искроподаването се нарушава, което води до увеличаване на разхода на гориво. В ранен етап проблема може да бъде решен със смяна буталните пръстени, на по-късен може да се стигне и до основен ремонт. Също така при разработването на нов или двигател след основен ремонт може да се наблюдава такъв нагар до момента на напълно разработване на двигателя.
  9. https://www.amayama.com/en/part/honda/39794sdaa05 С митото макс до БГ 40 лв,освен чакането си заслужава. Това с дилъра ясно 100% печалба.
  10. Аз съм с сащия двигател като твоя също автомат но под 9 извън града и то с скоротс макс 100 не съм падал,на това пенсионерско каране с попътен вятър.
  11. За лятото летни доста по дълго ще издържат от всесезонните,щом имаш зимни. Continental CrossContact LX2, взимай пак тези щом си доволен от тях на кал.
  12. Ако е сменяно маслото на автомата,няма да има проблем, Това че е премигнало D не е фатално, ако почне да мига постоянно тогава е проблем. За да освободи механизма който държи ключа лоста трябва да е хубаво влязъл на позиция Р,тук е механичен проблема. Интересно какво са правили в сервиза щом всичко това е непосредствено след излизане от там.
  13. Само за смяна на предни накладки взеха 50лв и то пак при познат добре че колата беше на приятел и той си плаща. Баланса е от 5 до 10лв в различни сервизи на гума. @Emichaтрябва да черпиш този майстор.
×
×
  • Създай нов...