-
Мнения
4940 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
57
CARPERA last won the day on Февруари 8
CARPERA had the most liked content!
Обществена Репутация
1565 MasterОтносно CARPERA
-
Ранг
Владо 0896835210
Profile Information
-
Кара
HONDA CRV 1Gen 147 avtomatik B20Z1 , CRV3 R20A2 AT
-
Пол
Мъжки
-
Място
DOBRICH
-
Интереси
honda. Fanatic
Contact Methods
-
Skype
vlado0073
Последни посетители
26611 профилни разглеждания
-
@HondaAgent Добави почистване дросел,ЕГР и пътищата му,както и катализатор. Тогава е още по осезаема разликата в работата на мотора.
-
Пробвай тук колега https://www.hondapartsconnection.com/
-
Според мен каквото и да е префлашване на ЕКУто на 15 годишните ни коли,с цел да изчедиш нещо от този мотор ще доведе до неговато по-бърза кончина. Но очакваме както каза колегата Дино тест за да има реални изводи,иначе като усиля музиката CRVто хвърчи,въпрос на лично усещане.
-
@milenjs Първо провери виригата колко е ратегната,преди да добавяш тези 10 к.с, с които според мен нищо няма да усетиш. Задръстен катализатор,ЕГР,замърсен дросел,разтегната верига всичко това води да загуба на к.с.
-
Зимен антифриз?????? Дасега е била с летен ли, нещо доста е объркано в тази кола. Има един антифриз на Хонда и той е целогодишен,и лонг лайф. Всеки друг антифриз не по спецификации за Хонда ,влияе зле на охладителната система. Голям ,малък термостат нещо пак тука е зле,термостата на Хонда трябва да отваря на определена температура пише го в твоето ръководство, на повечето Хонди това са 78-82 градуса. Според мен правери дали антифриза е до горе в радиатора първо. После ако не е сменяна водна помпа никога,вероятно вече тази няма лопатки и нищо почти не кара да циркулира антифриза,затова загрява на място. Стара тема дано е намерен проблема.
-
Откакто имам колата не съм го ползвал един път. Слагаш една тапа такива слагат при алармите,и дестваш с централното.
-
@rangchev Първо проверяваш дали зарежда алтернатора14.4V без консуматори, акумулатора държи ли ток,това се парви с товарна вилка там където продават батерии. Това е по-трудно за проверка но ми намирисва на разхлабен кабел за маса. Проверете и кабелите до алтернатора.
-
Почистваш преди да даде грешката,тя излиза вече при крайно замърсен ЕГР. Както е пикал колегата не само ЕГР се чисти.
-
@dandilov Точно затова съм дал и точка 2. П.П.При добра снимка се вижда достатъчно въпреки решетката.
-
Ок вече знаеш кой е правилния раздел и къде да питаш. Тази снимка излезе в горния ти пост,ако това е колата би ли обяснил това доливане на масло 10w40 Prista. 10w40 е като да блъскаш с голям чук по този двигател,това е мое мнение. Моето предложение за масло е това,сайта е на колегата който организира общите поръчки тук в форума,там може да намериш и всички оригинални масла. https://obshtiporachki.online/produkt/ravenol-ssv-sae-0w-30/ В същия ред на мислиCR-V 3 RE6 N22B3 автомат предния диференциал ползва отделно масло от скоростната ,и това е специалното масло HGO3. @HondaAgent За да не нарушаваме правилата други въпроси в раздела за CRV3.
-
Мой роднина е с такава Джазка ,мой приятел е вече с втора такава,смея да кажа че в годините поддръжка намалихме разхода на масло. Разход на на гориво и двамата достигнаха 5 на 100км и по-малко извън града. Имам телефон в профила ми за повече въпроси.
-
Когато ще сменяш маслото вземаш промивка от тези по 300мл,слагаш има упътване на нея как се ползва. Минимален е ефекта от това промиване. Това масло не е промивно, просто с по-добра промивна способност от стандартните. От сайта може да закупиш качествени масла с доказан произход. Първо да видим какво има под капака за клапани или ако се вижда от капачката. п.п не цитирай цяло предходно мнение против правилата на форума е.
-
Тук е обяснено. https://carlightvision.com/blog/h11-vs-9005-hb3-headlights/ п.п не цитирай предходно мнение против правилата на форума е.
-
Сменял съм на CRV1и CRV3 за двете е 1.2л . Пуснал си темата в раздела CRV2,за коя генерация питаш. Ето откъде ще ти излязат 2 туби по изгодно https://obshtiporachki.online/produkt/honda-dual-pump-fluid-ii/ Ако си с R20A2 CRV 3 смятам знаеш че този двигател най-добре му понася 0на20масло двигател или макс0на30. п.п не цитирай предходно мнение против правилата на форума е.
-
Тези два фактора поне мен би ме накарало да бягам през глава. Най-добра представа дали е зацапан двигателя ще имаш при махане на капака на клапани за да ги регулираш,едва ли го е правил Италянеца Това което може да направиш веднага е да махнеш този Тотал сложи една промивка да работи на мякто 20 мин ,да вземеш хубава синтетика 5на 30 , маслен дадох ти 2 добри марки. После избора е също твой какво да следва,имаш ги вариантите.