-
Мнения
4997 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
57
CARPERA last won the day on Февруари 8
CARPERA had the most liked content!
Обществена Репутация
1582 MasterОтносно CARPERA
-
Ранг
Владо 0896835210
Profile Information
-
Кара
HONDA CRV 1Gen 147 avtomatik B20Z1 , CRV3 R20A2 AT
-
Пол
Мъжки
-
Място
DOBRICH
-
Интереси
honda. Fanatic
Contact Methods
-
Skype
vlado0073
Последни посетители
27106 профилни разглеждания
-
Един от проблемите повишен разход на масло.
-
Ако искаш да те оберат вземи от Бултрако,800 лв за стелка за багажник както е писал колегата и то върната ,много им здраве. Аз съм с такава и нищо и няма за 2 годно CRV3 с от този модел на CRV1 8 години и всичко ок. Та ако ти се дават пари на хора с надценка 300% пазарувай от Бултрако.
-
Но мен ми звучи като оптегач на ролка,но телефона доста криви звуците.
-
Обикновено се скапва самото бутонче(микрета) подменяш при човек занимаващ се с електроника и вкичко е ок. Малко вероятно е да е била стара батерията но вземи точната,и да проверят бутончетата.
-
Поне един не пробва ли да затегнеш,при CRV 1 което имах доста от болтовете ги затегнах и един липсваше ,омасляването на картера спря.
-
От нета 1 Тази свещ е от нормално работещ двигател. Изолацията на централния електрод е със светлокафяв нагар, минимални отлагания и пълно отсъствие на масло. Такъв двигател обезпечава оптимални работни показатели, разход на гориво и масло. 2 Тази свещ е извадена от двигател с повишен разход на гориво. Централния електрод е покрит с грапав черен нагар. Причина за това може да бъде обогатена гориво-въздушна смес, заради неправилна регулировка на карборатора, неизправност в системата за впръскване (датчик например), а най-баналното е задръстен въздушен филтър – първо проверете него за да не се окаже че в последствие сте ходили на майстор заради един филтър. 3 А тази свещ за разлика от предната е работила в условията на бедна гориво-въздушна смес или неправилно запалване. Цвета на електрода в този случай е от светло-сив до бял. При работата с бедна смес ефективността на двигателя пада поради това че тя се възпламенява недостатъчно бързо и работата на двигателя е неравномерна. Една от причините може да е неправилния реглаж на клапаните. 4 По изолацията на централния електрод на тази свещ ясно се виждат отлагания с червен цвят. Това се получава от по-голямото количество добавки от типа на октан-коректорите, които съдържат метали в себе си. А такъв тип добавки в по-голямо количество има в некачествените бензини или някой водачи редовно ги добавят с цел увеличаване на мощността на двигателя. Едно от свойствата на споменатите червеникави отлагания е електропроводимостта, съответно отлагането им върху изолатора води до промяна в искрообразуването, което води до нестабилна работа на двигателя. 5 На тази свещ има достатъчно забележими следи от масло, особено на резбовата част. Двигател с такива свещи след дълъг престой на паркинга работи нестабилно а от ауспуха му се наблюдава бяло-синкав дим който след загравянето на двигателя изчезва. Една от честите причини е неудовлетворителното състояние на чашките на клапаните и това води до неголям преразход на масло. 6 Тази свещ е извадена от неработещ цилиндър. Плътния слой масло смесен с неизгоряло гориво и твърди частици по електродите и изолацията на свеща говорят за сериозна неизправност с нарушаване на целостта на клапан или сегментите. Симптомите са пропадналата мощност, неравномерна работа увеличен разход на гориво и масло. Обикновено такива двигатели отиват за основен ремонт. 7 Първото което прави впечатление е липсата на централния електрод и изолацията му. Причина за такава повреда може да е продължителната работа на свеща в условията на детонация и ранно запалване на горивото или използването на бензин с по-ниско от препоръчителното октаново число. Отделен е въпроса къде е отчупилата се част от свеща, ако по някаква щастлива случайност е успяла да премине през клапаните в ауспуха значи водача е изключителен късметлия, но реално се стига до основен ремонт. 8 Черен смолист нагар на свеща говори за поизносени бутални пръстени, и/или за износено чашка на клапаните откъдето се стича масло в горивната камера. Основно се повишава разхода на масло а от ауспуха излиза сиво-син дим. Заради замърсяване на електродите и искроподаването се нарушава, което води до увеличаване на разхода на гориво. В ранен етап проблема може да бъде решен със смяна буталните пръстени, на по-късен може да се стигне и до основен ремонт. Също така при разработването на нов или двигател след основен ремонт може да се наблюдава такъв нагар до момента на напълно разработване на двигателя.
-
https://www.amayama.com/en/part/honda/39794sdaa05 С митото макс до БГ 40 лв,освен чакането си заслужава. Това с дилъра ясно 100% печалба.
-
За лятото летни доста по дълго ще издържат от всесезонните,щом имаш зимни. Continental CrossContact LX2, взимай пак тези щом си доволен от тях на кал.
-
Ако е сменяно маслото на автомата,няма да има проблем, Това че е премигнало D не е фатално, ако почне да мига постоянно тогава е проблем. За да освободи механизма който държи ключа лоста трябва да е хубаво влязъл на позиция Р,тук е механичен проблема. Интересно какво са правили в сервиза щом всичко това е непосредствено след излизане от там.