Тони Паскалев
Фен-
Мнения
95 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
6 NeutralОтносно Тони Паскалев
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Хонда црв 1
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
1385 профилни разглеждания
-
Колега не ти давам наклон на шапката, но по добре сложи подложки на пружините. Или от 2 ръка от мома англичанка. Не си заслужава инвестицията . Колеги са го правили и след известно време пак е на този хал. Има чертеж за подложки. Но да знаеш ,повече от това няма да се промени. И аз смятам да и слагам подложки. Но честно да ти кажа , 2год.я карам така и доста се замислям дали си заслужава. По думите на колегите и на монтьора който попитах , ми одговарят. Недей да го правиш , имаш умора на тампоните , да не стане изведнъж да ги смениш всички тампони.
-
Колеги нещо не разбирам, досега си пишехме за акумулатори и за утечка на ток. И изведнъж мотора ми е , умрял. Защо го карам със ,,боза”.Ами ние във СОФИЯ, караме със „боза”,защо РАДОМИР ни е близо и ни е без пари „бозата”. А по въпроса за акумулатора , закупих Yuasa,12V 48Ah 430A. Направиха ми отстъпка , и го закупих за 160лв. За да може да се да се укрепи, както трябва. Колега Карпера , благодаря за сайта, от тях го закупих.
-
Колега тебе май те сърби пръста да се заяждаш. И желая , да те попитам, кой сервиз ще разреши да снимаш докато те работят. По думите на тези хора по принцип такава отечката е във нормите ,а те били 0.05. Затова помолих за съдействие от страна на колегите. И по принцип само да ти спомена нещо ,за црв1 по каталог дават акумулатор 12,45,330. Само не знам кой ще ти завери гаранцията, ако сложиш със други параметри акумулатор. И те се съгласяват , че е малък за нашия климат. Като си толкова експерт по въпросите на тоците на колите обясни , със думи прости на нас лаиците. КОЛКО ТРЯБВА ДА БЪДЕ ОТЕЧКАТА НА ТОК . На црв1.Тенкю пипъл.
-
Замерването се извърши, във сервиз от специалист. Няма как човека да работи, а аз да снимам. По въпросът за отечката, проверката се извърши при затворени врати на колата, и свален панел на сд. Пак се повтарям,стойността която отчете апарата е 0.04 волта. Това не е половин волт . Половин волт е 0.5 волта. Въпросът ми е ,някой мерил ли е на црв1 колко е отечката на ток. Извинявам се на колегите за направените грешки.
-
Колеги нарочно не съм писал , за да не излезе после че само си чешеме пръстите. Така , до тоя момент какво констатирах, след 2пъти по 2ч.заряд и изчакване 8ч.на акумулатора да престои , го сложих на колата , замерих ампеража на батерията 13.2ам. и стартирах колата. Паленето е много по добро. Но при слагането на клемите забелязах искра между клемата и акумулатора. Оборотите колата са може би добри само за секунда пропадат . Откачих минуса и така престоя 24ч.и воала колата пали много по добре. Според мен оттечка на ток някъде по ел.инсталацията. И на стартера профилактика, + товарна вилка за мое успокоение. Но не познавам добър ел.сервиз.
-
Махни +клема за 10-20секунди. Ако от това не стане ,може би имаш умасен кабел. Успех.
-
Джапанезе може да губи антифриза и първоначално да не хванеш теча. При мене 2 сервиза гледаха каляската и няма и няма. И накрая се нервирах и на магистралата вдигнах 160км.и хоп лъсна гадината. Спукан радиатор ,нов радиатор, антифриз зелен ,труд =190лв.
-
Колега и аз го играх този мач , микроскопична дупчица на радиатора до 120км. няма проблем но над тази скорост прокапва по малко . Ако откакто си купил колата и не е сменян антифриза предишният собственик на каляската е сипал добавка, и така проблема е при тебе.
-
Колега не си ли малко предобрил. Дано на магистралата да е устойчива. Това ще го направя и аз но по даденият чертеж и ще спазя височината. Колега благодаря за чертежа.