ogi28b
Фен-
Мнения
1079 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
29
ogi28b last won the day on Юни 1 2020
ogi28b had the most liked content!
Обществена Репутация
458 GoodОтносно ogi28b
-
Ранг
Опитен
- Рожден ден 7.07.1982
Profile Information
-
Кара
Аccord VII, 2.2 i-CTDi, 23.12.2005 - седан
-
Пол
Мъжки
-
Място
София
Последни посетители
7091 профилни разглеждания
-
Нормално е. Имам същото от сутринта, само че отдясно.
-
Според моя ВИН-номер в сайта japancars.ru, маховикът е това (1): Същото показва и за твоя ВИН-номер.
-
Помпата е с друг код - диезловата е 56110-RBD-E02, а бензиновата е RBB, вероятно е различна, но каква точно е разликата - не знам. Предполагам, че е в дебита и налягането, което генерира, заради различните обороти на двата двигателя. Също така - има разлика в тръбите, а вероятно и самата рейка, но не ми се рови да проверявам по-подробно. Специално за маркуча - не мисля че има разлика, освен във формата на тръбите. Конструкцията може би е еднаква, но това е само предположение. Затова не мисля, че има значение дали колата е бензин или дизел, по отношение на възможностите за ремонт на маркуча. Иначе, срещу 50 кинта за смяна, пак съм на пътя. Както очаквах - никаква разлика във волана. Някой щеше да каже кой сервиз гарантира евтин ремонт и спестени една камара пари, плюс "чао проблеми", ама май само така като подхвърляне остана.
-
Специално за мазането на шпилки/болтове - категорично било забранено, ама така чух от еди друг. Той го бил видял в сервизен бюлетин на Тойота (има Приус). Ще го потърся довечера.
-
Дискът е 300 мм на тази кола. А каталозите на разните търговци просто са грешни. Там няма значение какъв двигател избираш, много често ти показва части и за бензинови и за дизелови. И в допълнение - Акордът е с двигател с означение "i-CTDi". Можеш да го видиш на задния капак. Никой не използва "i-cdti". Опел използва "cdti".
-
Доколкото разбирам, при натягане с прекалено голяма сила е възможно да се деформира главината или диска, това ли имаш предвид? Иначе това, което си писал, обяснява защо никога не съм имал проблеми с дисковете - затягам си гумите сам и обикновено го правя на 110-115 Нм. А може би комбинация от пренатягане + внезапно охлаждане на горещ диск?
-
Подобен шум се чуваше на един колега от Стара Загора, с чисто нов ремък, и се виждаше ясно, че в движение имаше някаква кривина на самия ремък. Звукът се чува на всеки оборот на ремъка, което за някои ролки е към 10-15 оборота. Като си сложиш леко показалеца на движещия се ремък (ДА СЕ ВНИМАВА!!!), се усещаше как тази кривина побутва пръста. Опитахме да го видим къде и какво е, но няколко пъти гаси двигателя и това все оставаше някъде отдолу. Ще се опитам да намеря контакт с него за да го питам какво стана с този проблем.
-
Благодаря за идеята. Моля да препоръчаш сервиз, в който извършват процедурата и дават гаранция за извършената дейност, както и че няма да има разлика спрямо оригинала. Аз не можах да намеря такъв. Навсякъде, където питах, получих отговори: "Не! На Акорди - не." или "Да, ще ти го направя, но няма да ти дам гаранция, че ще е същото." Предполагам, че ще е полезно за всички и ще се спестят доста пари. Аз като сменя моя, ще го запазя и ще го предоставя като подарък на някой след мен, ако има нужда и реши да се пробва с рециклиране. В крайна сметка или ще спести над 500 лева (защото рециклирането излиза под 100) или ще се овътри с още 100-на лв за труд по смяната на рециклирания с оригинален след това. Имам приятел, който е рециклирал, карал е точно 2 седмици с рециклирания и го е свалил, защото е имал сериозна промяна на волана към по-лошо. Предложи ми да ми подари рециклирания, ако искам да го монтирам за проба или да го нося при който реша за рециклиране. Отказах. @smirky, не можеш нищо да направиш. Маркучът се разлага отвътре навън и е въпрос на време кога ще се сцепи. На пътя няма да те остави, ако поглеждаш редовно дали не е протекъл. Като се сцепи, започва да сълзи масло и нивото в казанчето започва да спада. При мен беше на максимум, и след изминати около 50 км спадна м/у мин. и макс., от тогава не съм я карал. Ако се случи извънградско - не знам колко път ще можеш да изминеш, преди да започне да смуче въздух
-
Не се сещам за причина да го правят да показва различно число от истинското. Може би +/- 50 оборота, заради аналоговия уред, но не като при скоростта - умишлена завишение. На други марки и модели съм заглеждал, че това, което се вижда като обороти с диагностичен софтуер е 1:1 с това, което показва стрелката на таблото (пак така: +/- 50 оборота, заради аналоговия уред). На моята никога не съм обръщал внимание дали съвпадат. Тея дни като излезе от сервиза и ако се сетя, ще обърна внимание. Хм... взех, че се поразтърсих тези дни и там, където преди продаваха 55 Вата D2S, вече не продават. Изглежда търсенето на такива комплекти е нулево. Аз за всеки случай си поръчах от далечния изток един такъв комплект и като пристигне ще сложа едната за проба. Според коментарите под обявата, има видима разлика, т.е. реални 55 вата са и очаквам по-силна светлина, а не само за залъгване на компютъра.
-
Тези стойности изчислени ли са, или измерени със софтуер? Уточнявам - взето ли е предвид завишението на таблото? Ако са изчислени, то е твърде вероятно при определени обороти да показва малко по-висока скорост, която да вижда водачът.
-
Може някой да го е гледал и да е написал впечатленията си в специалната тема, в която се обсъждат обяви за Акорд, тук:
-
Колега, не искам да прозвучи обидно, но според мен не мериш правилно. Моля да отговориш на въпросите от предишното ми мнение. Релето е в общата шина и няма как да е захранено с 9 В. В общи линии колкото е напрежението на акумулатора, толкова е и на шината. За бобината на релето са достатъчни 7-8 волта, за да премине ток, който да създаде необходимото магнитно поле за превключване. Имаш същото реле в тази кутия, смени двете за проба.Имаш такива релета и долу вляво над бушоните, зад кората. Можеш да размениш за проба. А системата ти пълна ли е? Ако да - може някой от другите сензори да подава грешен сигнал и затова компютърът да не подава маса към релето.