-
Мнения
26 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
Обществена Репутация
6 NeutralОтносно sirko
-
Ранг
Начинаещ
Profile Information
-
Кара
Accord 7gen, Forza300
-
Пол
Мъжки
-
Място
Хисар/Пловдив
Последни посетители
Функцията за показване на последните профилни посетители в момента е изключена и не е показна пред останалите потребители.
-
Ще пиша в темата на колегата за да не отварям нова, дано няма против. Моят акорд е същият - Tourer 2.0 114kw ( 155к.с.) Прехвърлих му ГИ фобоса от галанта който беше 2.5 6-так, минал съм около 2-3000км и не съм очарован от разхода който е около 12-12.5/100 главно извънградско без багаж и скорост 90-130км/ч Нямам светещи чекове и др. лампи, смених свещите и правих реглаж на клапаните точно след монтажа. Толкова ли гори този мотор? На галанта ми даваше разход 10/100 без значение как карам. Фобоса съм го слагал нов на галанта и съм му врътнал около 40-50000км Един и същи газаджия го е монтирал/демонтирал/настройл и на двете коли. Карах му акорда заради разхода - гледа там тримове... налягания каза че всичко е ОК. На безнин колата няма дертове относно вървене и разход единствено на газ ми се струва че гори повече от нормалното. Дали има някаква връзка с рейките които са 2 с по 3 инжектора... или има нещо друго?
-
Проблема е решен! Оказа се съпротивлението на вентилаторът, смених го с 2-ра ръка и всичко работи. Та ако някой му се случи да знае къде да провери след бушоните и релетата, въпросният резистор се намира под жабката до корпуса на вентилатора.
- 1 reply
-
- 5
-
Снощи както си карах и по едно време спря вентилаторът, разръчках му градуси и др. и се оправи. Тази сутрин никакъв го няма, нито вентилация нито клима ...нищо. Бушоните ги прегледах няма изгорели, въртях и релета няма промяна никаква. Къдя да търся проблема, че в това време не си е работа да се кара така.
-
2DiN мултимедия, в отлично състояние, с леко протрит хром на бутоните за волумето (виждат се на снимките). техн. спец. Продава се комплект с шейна 2бр. лайсни за панела, всички кабели, щипки за изваждане Към него върви и блутут модул Pioneer CD-BTB200 също със съпътстващият го кабеляк ---------------------- Активна бас туба JBL BTX250 100вата уникален дизайн, с много леки драскоинки , без ожулвания няма нищо счупено, говорители в перфектно състояние! техн. спец. Тубата е "гола" т.е. без сигнални и захр. кабели. Снимки Цена мултимедия 480лв. Цена туба 150лв. Цена за всичко 600лв. Тел. 0892 460 737
-
Пакртроника е с 2 датчика на пластината на задния номер, не е адванс модел но върши чудесна работа. Снимки Цена 15лв. Тел. 0892 460 737
-
На комбито са челюсти/барабани в диска и се регулира като махнеш джантата на диска. Има отвор с гумена тапа, бърка се с отверка и се завърта едно зъбно колелце /по хоризонтална ос/. Завърти диска, като отвора трябва да е в най-ниско(към земята)... ,има клипове в нета много, идентично е с много други марки/коли. Хубаво е колата да е на подемник/крикове и на усет да ги направиш що-годе да хващат еднакво.
-
Свалих го от акорд 7, след кратко търсене в нета установих че прехвъря сигнала от тел. към предните говорители, всичко е plug&play ...незнам дали работи, телефона ми не го намира като устройство дали е с BT или само кабел си нямам на представа. Ще го пазя 10-ина дни след това изхвърлям! http://spyhome.myqnapcloud.com:8080/share.cgi?ssid=0GDdQBN http://spyhome.myqnapcloud.com:8080/share.cgi?ssid=07O3gns http://spyhome.myqnapcloud.com:8080/share.cgi?ssid=0deDO81
-
На акорда нямам автопилот та ми се иска да му сложа, гледам че из обявите има доста донори... Какви чаркове трябва да взема от донора освен бутоните на волана и ключетата на педалите? Всичко plug&play ли е? Има ли някой който да е правил това нещо? P.S. ...Галанта ми е автомат + cruise като добавим и климатика това са най-хубавите екстри към една кола ...и як матор разбира се, другото е бош лаф.
-
Да ползвам темата на колегата /дано няма против/ Педала на съединителя ми започна да скърца от известно време /6 месеца някъде/ но колата почти не се караше до момента, но сега ще ми става основен автомобил та трябва да се направи. Срърцането започна след като намерих малка съчма около 7-8мм диаметър покрай педалите (може да не е това причината но с него го свързвам), скърцането не е кой знае колко шумно но е супер дразнещо и е всеки път като натискам педала. Колата е акорд 7-ца "хамбар" /комби/
-
Ако не ви се занимава с рязане и побългаряване, из обявите се намират коли с блъснати и потрошени фарове, чудесни донори, мойте фарове станаха като фабрично произведени за ляв волан.
-
Свалих бронята и разглобих фаровете. Могат ли да се намерят тези пластини с правилният ъгъл т.е. като резервна част или трябва побългаряване?
-
Може би малко тъп въпрос... как се свалят фаровете т.е. от къде се почва никъде не намерих инфо.