Jump to content

briareos

Фен
  • Мнения

    36
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

2 Neutral

Относно briareos

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    Honda HR-V D16W1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

869 профилни разглеждания
  1. Е то колко излиза тази смяна с целия набор изброени части и поставянето им? Иначе ако продаваш старата кутия може и да я взема, все се надявам да ми остане време да разглобя един автомат и да го видя толкова ли е сложен.
  2. На километража пишеше 164000, в това, което минаваше за книжка - 280000, според мен може и да е на 400000. Оборотите скачат при спортен режим, то това му е идеята. При ниските скорости - вдига обороти и мощност, движението ТРЯБВА да е бавно, това му е идеята. За надеждност е рано да говоря, нямам още 50К км минати, че карам и куатро(хидротрансформатор, явно вече съм дърт за ръчни).
  3. Така, след 2 години каране на HR-V с вариатор да си кажа: градско - адски удобно, линейно ускорение на светофарите, разход 11/100 газ извънградско - при 90 км/ч разходът го докарах докъм 9/100 газ, изпреварването си е не много приятно, превключвам на спортен режим, предполагам, че там вече играе малката мощност на двигателя повече. магистрално - разход 11/100, при скорост над 140 вариаторът почва да се пъне и да сменя позиции, карам си със 120 и си е ок. лек офроуд - черният път до вилата не го усещам, дупки и неравности във Варна също. лед - миналата зима си карах на гигантски слалом по заледен баир нагоре, заобикаляйки закъсалите(с чисто нови зимни гуми, разбира се). Общо впечатление - много съм доволен, мисля да си я поддържам докато един от двама ни(аз и харвито) не сдаде багажа.
  4. Защо ремонтът на автомата не е на дневен ред?
  5. В крайна сметка се оказа проблем с жилото - явно го е нагряло достатъчно, че да блокира частично. Сменена беше и кората на вратата, поради частично стопяване.
  6. Здравейте, имам странен проблем. Преди 2 дни имах малък пожар - изгоря ми едната лампа над задния номер и явно част от стопената пластмаса се е стекла при бравата. След като загасих всичко, проверих другите кабели и маркучи за щети, изолирах заминалия проводник и подържах колата включена половин час, за да проверя дали няма да задими отнякъде, затворих вратата и повече не мога да я отворя - дръжката няма ход. Събирам идеи как може да се оправи.
  7. Разкачане на акумулатора за няколко часа? След това вариаторът влиза в някакъв режим на самообучение.
  8. Ами да, какво е състоянието на горното Харви?
  9. Развитие - от съседната тема разбрах къде са сервизите във Варна, оказа се, че съм точно срещу Дидо от Левски. Заминал кабел към стартера и заминаващ стартер.
  10. Продължават, но няма време вчера и днес да се занимавам - нали имам втора кола. Мисля да пробвам да подам ток към стартера директно, както е в ръководството.
  11. Здравейте, Ситуацията е следната - сутринта паля, стигам до детската градина, оставям детето и оставям и колата на мястото където я паркирах. По-точно - при даване на контакт лампите по таблото си светват, при завъртане на позиция за запалване не се чува нищо откъм двигателния отсек, прецъкване само откъм таблото и светва лампа за ABS. Вчера вечерта се върнах с брат ми и минахме по подозрителните за нас точки - проверка на бушони и релета при двигател и купе, напрежение на акумулатор - над 12 волта налично. Някакви идеи и предложения?
  12. mobile.bg/cars.bg, моята я взех от някаква морга от Врачанско.
  13. така че остават или бусови гуми или 195/65/15 качествени. в момента съм точно пред тази дилема и трябва да я реша до края на седмицата.
  14. Размерите са 2 - 205/60/16 и 195/70/15. И двата са гуми за бус.
  15. напълно възможно, неравномерна работа не съм усетил. ще сменя тампоните първо и ще проверя тези на кутията дали не са за смяна.
×
×
  • Създай нов...