Jump to content

shishko

Фен
  • Мнения

    23
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно shishko

  • Ранг
    Начинаещ

Profile Information

  • Кара
    акорд 2.4
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    пловдив

Последни посетители

1024 профилни разглеждания
  1. Колега, какво имаш предвид под "сецване" и имаш ли идея от какво е предизвикано и как се решава проблема ?
  2. И за компютъра ми мина през главата, но в сервиз, на който имам доверие, ме убеждават, че проблема е в кутията. Не знам дали има някой компетентен, да може да провери дали всичко е наред със свален компютър.
  3. Предърпване и увличане , все едно е свършил съединител, напред-назад, което съвпада с играене на оборотите 100-200 оборота нагоре-надолу.
  4. Ако може да събудя малко темата ? Най-вероятно хидрото на автомата ми е тръгнало. При каране дълго време с тръгнало хидро възможно ли е вътре в кутията да се получи проблем или да си сменя хидрото и да си карам ? Колата е акорд 2.4, преди фейса.
  5. Стоповете винаги си светят безпроблемно. Първо ще я закача на диагностика и след това явно ще разглабям лоста.
  6. Хахахаха.....не съм толкова глупав, знам как се кара автоматик. Натискам си винаги спирачката, но това ме замисли дали датчика на педала на спирачката отчита, че е натисната, или чат пат се ебава.
  7. Бутона се прибира до едно положение, но не и изцяло. Все едно има някаква защита. Как се разглобява това чудо ?
  8. Здравейте, прерових форума, но не намерих тема за моя проблем. Притежавам Акорд 2.4 автомат префейс, напоследък все по-често се случва бутона на лоста на автомата да не ми позволява да превключа. Всеки път си го прави когато си поиска, без някаква логика. Понякога веднага бутона се прибира при натискане и успявам да потегля, друг път бутона не се прибира и се налага доста опити докато се прибере и ми позволи да включа на скорост. Някакви идеи какъв може да е проблема.
  9. И аз имах проблем с това дисплейче. Срещу 30 лв. го оправиха в един телевизионен сервиз, само че без демонтаж и монтаж на дисплея, аз си го свалих сам. Презапоиха крачетата на захранващата букса и приблема де разреши.
  10. Взех си Бардал 5-40 / такова ми препоръчаха в магазина / от официалния вносител и взех и добавка за маслото Sumolub. Сипах два литра масло, след това сипах добавката и после долях останалото масло. След като сипах добавката ми направи впечатление, че маслото което доливам се стича много по-бързо и леко по фунията. Колата стана осезателно по-тиха и студена и топла и двигателят работи и се развърта доста по-леко. Човекът в магазина ми каза, че Бардал е по-висок клас масло от Мотула, към който се бях насочил. Мотул съдържал около 32% синтетика и останалата част било минерално, докато Бардала бил 50% синтетика, въпреки, че и двете се водят пълна синтетика.
  11. Иди на Пещерско шосе №149. Фирма АТ Тейд. Не съм пазарувал от тях, но те внасят и сервизират такива навигации
  12. Аз бих избрал втората. Първо, че е регистрирана и е по-евтина и спестяваш пари от това и второ мисля, че видимо изглежда по-добре. А навигация винаги можеш да си купиш от морга и да си я монтираш.
  13. Вземи си истинско масло за автомата от Бултрако, за да не правиш ремонти после. Маслото е 39 лв.литъра, а филтъра е 67лв. + 3,50 нова дифтунга.
  14. И аз имах подобен проблем и се оказа хлабава и замърсена клема на минуса на акумулатора.
  15. Благодаря за отговорите. В близките дни ще си поиграя с някой омметър и ще пиша за резултата.
×
×
  • Създай нов...