Jump to content

honda_ks

Фен
  • Мнения

    102
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

13 Neutral

Относно honda_ks

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Honda Civic 7th gen-2004,1.6 vtec
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    България

Последни посетители

1914 профилни разглеждания
  1. Аз в последният месец се оглеждам и за нова кола. Покрай автомобилния салон в София се загледах по Kia Xceed, но най-вече ме грабна Шкода Камик, с двигател 1.5 бензин, 150 кс, и 7 степенен DSG, в топ изпълнението Monte Carlo фейслифт. До сега винаги съм отричал ВАГ групата, но този Камик ми хвана окото като цена(53к). Ще го тествам на живо, но ще ми бъде интересно да споделите дали имате впечатления от този малко противоречива DSG кутия. В шкода форума много го хвалят този модел, като перфектен вариант за парите си. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  2. Те май не останаха варианти по моите критерии [emoji16]. Сивик 11- хибрид ми е на сърце, но 75к. няма шанс да дам за такъв. Ходих, гледах го....... пасна ми много добре, но е много скъп. Това ме навежда ма мисълта дали да не взема щатски /канадски, с 2.0/158 кс. Голям минус e, че е със CVT, но пък става на газ без проблем. Гледам и че са около 40к. Някой има ли преки впечатления от такъв? От CVT до CVT има разлика, и в това се убедих с последните ми 2 коли. Новите CVT на Хонда и Тойота чета, че са малко по-адекватни. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  3. Аз карам коли със CVT на Рено и Нисан в последните 8 години, и точно заради тях търся хидротрансформатор. Бих карал E-CVT на Хонда и Тойота, както и ZF, но за тях парите не ми стигат. Затова е и този ребус - хем да се газифицира, хем да е с многоточково впръскване, хем нормален автомат. Изборът се свежда до CRV с маломощен 2.0. Не ми се рискува с внос на 2.4, а и не съм попадал на читава такава без ръжди в БГ. (то и 2.0 няма вече почти).
  4. Здравейте, виждам в дискусията, че карате и други марки освен Хонда и ги обсъждате в детайли. В търсене съм на лек автомобил или СУВ, който да отговаря на следните критерии: 1. Година на производство след 2013 - 2014 г. 2. Нормален автомат. Избягвам CVT. 3. Само бензин. Да става на газ. Без директно впръскване. Като цяло съм ограничен до CR-V, 4та генерация, 2.0, 155 к.с., според критериите ми, затова се заглеждам и настрани. Ще съм благодарен за мнението Ви. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  5. Аз карам на газ същият мотор и на 20000 км. пратя реглаж на клапаните. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  6. Не е от там. По-скоро е от двигателя. Като се натовари от компресора и започва този шум. Направи ми впечатление, че когато форсирам на място с включен климатик, при всяко форсиране чувам съединителя на компресора да зацепва с характерно единично чукане, което ми се струва по-силно като звук от предходния компресор. Не знам до колко е нормално да зацепва при всяко форсиране. Шумът обаче за който говоря е като тракане на дизелов двигател и ми е трудно да го локализирам - като че ли е около горната част на двигателя. Дали може да шуми така от PCV клапана? Чета, че потенциален източник на шума може да е PCS Valve - Purge control solenoid? Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  7. Здравейте, имам странен шум в двигателя наподобяващ слабо чукане след пускане на климатика, когато колата работи на място и е така от години. Като спра климатика шума изчезва, пусна ли го започва, но не всеки път. Не е от компресора, защото го смених с нов - оригинален, но шума си остана. Ревизирах и генератора с нови лагери и реле за регулуране на напрежението. Двигателят е напълно обслужен преди 5 хиляди километра. Не шуми от към ролките. Някой да има идея къде да насоча вниманието си? Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  8. Здравейте, Имам нужда от съвет за Honda Civic 2004, 1.6 газ/бензин, на 224000 км. Кара се 70/30 - градско/извънградско. Изчетох доста по темата с маслата, и честно казано се обърках още повече в избора. Не съм тънък познавач по маслената тема, та затова реших да потърся съвета Ви. През последните 6 години карам с ENEOS Hyper 5W-40, което вземах директно от официален вносител, но за жалост вече няма внос. Сменям го на 9-10 хил. км, като средно доливам 250 мл. при този интервал на смяна. Навремето се спрях на това масло заради добри отзиви във форума и не съм ползвал друга марка. Имам изминати 90000 км. с него. Имам една туба Mobil Super 3000 - X1 5W-40, което не знам дали е подходящ заместник на сегашното масло. Намирам ENEOS в разни сайтове като motex.bg, но не мога да им се доверя, при условие, че до сега съм вземал от официален вносител. Тубата с Mobil Super 3000 също е взета от него. Моля за мнение за най-подходящите масла за този двигател. Трябва ли да сменям вискозитета? Също и за магазини на които мога да се доверя в страната. Вариант са и общите поръчки. Благодаря на отзовалите се.
  9. Карам такъв Сивик вече 6 години, и за първи път някой ми насочва вниманието към качеството на материалите в купето. За мен качеството, предвид 17 годишната употреба е добро и дуракоустойчиво. Това с претапицирането ми се струва абсурдно, и това го казвам от позицията на човек, който си поддържа колата педантично. Просто за мен тази операция няма добавена стойност, особено за кола в края на жизнения си път. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  10. Тази Acura има ли някаква разлика с рядко срещаните варианти на същата Хонда Сивик в Европа? Интересно ми е дали частите са съвместими, и дали няма да се наложи при обслужване да се минава през поръчка от САЩ. Няма логика да са различни, освен в двигателя, който е 2.0 вместо 1.8, и емблемата отпред и отзад. Замислям се да ходя да я гледам. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  11. Здравейте, усещам напоследък, че в спряло състояние има леки вибрации на празен ход, които основно усещам във волана. Всички тампони на двигателя са сменени, ходовата част е изрядна, и не мога да търся причина в тях. Закачих OBD, и ми отчита от 630 до 650 оборота, което ми се струва малко. Не знам този двигател 1.6, на колко оборота работи нормално на празен ход. Все си мисля, че трябва да са около 700-720. Някой да има познания и наблюдения по въпроса? Благодаря. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  12. Аз сложих 80% на челното и предните стъкла, а отзад на всички сложих 15%. Аз търсих основно UV защита и покрай нея усетих и термо ефекта. Отпред не се забелязва никакво затъмняване на пръв поглед с 80%, което и в законовите норми, а и това е ефекта който търсих. Отзад детето ми усети ефекта мигновено. Колата от вътре я усещам по - хладна, и на директна слънчева светлина усещам по - малко загряване върху кожата. Никога не съм се замислял за фолиране преди, но категорично не съжалявам. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  13. Благодаря за мнението. Четох подобно инфо в мрежата. Предното стъкло е сменяно, и макар, че отново е заменено със същата марка, няма как да знам колко му е UV защитата, затова избрах да го фолирам с фолио на 80% пропускливост/както и предните странични/. Не мога да открия инфо за стъклото по номерацията му, за да съм сигурен в UV защита му. Никога не бих дал пари за фолиране, но по неволя се налага. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
  14. Здравейте, знае ли някой дали челното стъкло има някаква степен на UV защита? Решил съм да тонирам останалите стъкла, но се чудя дали да направя и предното. Чета из нета, че челните стъкла имат по-висока UV защита от останалите. За мен е от първостепенно значение в купето да не навлиза UV. Фолиото за тониране го дават с 99% UV защита. P.S. Челното ми стъкло е на 2 години, защото го сменях и избрах като оригиналното. Колата е Сивик 2004 г. Изпратено от моят M2007J3SG с помощта на Tapatalk
×
×
  • Създай нов...