Jump to content

Yozo

Фен
  • Мнения

    52
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

1 Neutral

Относно Yozo

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 20.01.1993

Profile Information

  • Кара
    Honda Accord 2004 2.2 i-CTDi executive,CRV III 2.2 i-CTDi
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Razgrad

Contact Methods

  • Skype
    blizzard424

Последни посетители

1303 профилни разглеждания
  1. Да уточня малко.Не говоря за високата скорост,а за стабилноста на пътя,който хонда дава.Спасенията ми от хонда бяха заради катастрофи и разбира се по новините не ги дават тия катастрофи,там друго е важното,както и да е.Хонда ме спаси предимно от разляла се нафта на пътя и ако ги нямаше тия системи за буксуване и VSA,щях да съм в канафката.Втория път беше същото,но с пясък и там щях да изляза от завоя.3-тия път щях да се блъсна,заради румънец който искаше да ме изпревари на забранено място и там малко конете помогнаха.След 1 ден ще изтрия повечето си постове за живота ми,за да не гледат хората глупости.ДА не се отклоняваме от темата. Търся и 2та модела на хонда црв, бензинов и дизел.Повече съм се спрял на бензиновия заради дизелгейта,който нз дали ще дойде в България.Фриззанте мерси,точно това търся в момента,в град Варна имаше точно такъв екземпляр обявата му още седи,обаче е продадена за жалост.
  2. Относно автомата...ами някой неща се износват ,при мен се наложи да рециклирам хидротраснсформатора ..не е болка за умиране но е скъпо. Какви са симптомите на износването му?За да знам при оглед на кола как мога да разбера? Ако трябва ми отговори на лично,да не дразним аудиторията
  3. Славко - Ей това дето го писа,го чаках 2 дена.Много съм ти благодарен,напълно изчерпателен и информативен ! Ей това исках да знам да си правя сметка между кола на бензин/газ или дизел да е.Защото в момента съм на дилемата ЦРВ 3 Ген Фейслифт 2010-2012 задължителен автомат,или запазен бензин пак автомат за същите пари.Трябва да имам в предвит и обслужването на 2-те коли.Това което каза за каретата... малко съм в шок с цените на уплътнителите на хонда,тампон за двг на аккорд е 600 лв сега и каретата от какво са тия гумени уплътнения..
  4. Zograffa като си фен на БМВ,какво правиш тука?Като нямаш мнение и ЦРВ,защо следиш темата,карам ли те да четеш? На 26 години съм,женен съм,планивум или може би ще ставам баща,дай боже секи му.Защо искам ЦРВ?? Защото съм Хонда Фен.Баща ми почина миналата година в катастрофа останах с 3 жени,съвсем сам до 3-то коляно дето се вика.Хонда ЦРВ е здрава,удобна,висока,по голямо и надеждна на завой-те,Да си призная,честно Хондата ме е спасявала 3 пъти от смъртта.Затова искам по горен клас и по надеждна в катастрофите.В Америка са славят с най малко загинали по време на катастрофа.Не искам да се отклонявам повече от темата.Като гледам тебе.Ти си тук да се заяждаш,да търсиш внимание,да избиеш комплекси,да нараниш/на кърмиш достойнството на някого,най вероятно си на 18-9 години.И пак ще кажа който има ЦРВ Ген 3. Нека си сподели инфо-ако иска на сила не карам,затова и питам,ако си играя с някого търпението да ме извини,с каквото съм го засегнал да каже и няма да питам и да се мъча да взема информация.
  5. 13 000 евро ми е над бюджета.И да ги имам не бих ги дал за 3та ген.Застъпва се със 4-та ген. Митко Йотов - него казвам напразно,Вчера патувах до шумен с 4-пътника общо с мене.В багажника имам куфар с инструменти с 206 части,акумулатор 110 ап който се мърда,пътя е Шумен - Варна нямам представа как се води Е-70 или нещо друго.На този баир със сичкия този товар 150км може и още.Баира се намира, след едно село Струино мисля,че беше не съм сигурен.Мойта кола е 140 коня дизел,няма как да ги сравнявам с бензина и то с ЦРВ 3.
  6. https://www.auto-data.net/bg/honda-cr-v-iii-2.4-i-vtec-166hp-automatic-12338 ето от тука може да дръпниш инфото,което смятам,че ти трябва,нз колко са доставерни
  7. 2.0 = 150 коня 2.4 = 166 коня До колкото разбрах и намерих инфо,може и да греша за 2.4-то може и повече да е Ем искам да разбера извън града заставам зад тир с 4 човека и 2 сака, багаж и дали ще мога, да изпреваря тира на баира да речем, или ще карам зад него и ще се мъча да дигна 120-40... за да успея.Не съм карал хонда бензин и нямам никакво понятие от каква тяга и мощност разполага.И не познавам нито 1 със бензинов двигател за да сравня или разбера за какво идва реч.Като четох на ляво на дясно,разбрах,че ако се сложи обикновенна газ,даже още по муден ставал.
  8. ахам ясно,на реални 150к са сичките уш във сайтовете,което значи 450к сигурно ясно Приключение,ще рече ти се мъчиш да изпревариш,но не достига мощността?
  9. А някакви наблюдения от Франция? И там гледат ли си колите или пак са опасни от към подръжка на кола.И Никой не ми сподели защо 2.4 автомата където се водят Американки,са по ефтини от европейските.И стават ли на газ?
  10. ТДИ 90 хп и аз имах голф 3ка и до 180 ги дигаше без проблеми,аз говоря за бензинов джип с хора и багаж. Мерси за темата прочетох я,но малко се разочаровах,след като наистина в форума дето се оплакват са предимно бензинови и то от ел.рейката,до като на дизела само маркучи на високо налягане било проблемно.Питах за ръждата заради това,че 70% по авто-морги и сайтовете е нов нос от Швецария или Германия.
  11. Как мога да разбера колата колко масло гори? едва ли някой търговец ще ми каже,"Да гори много" За рециклиране... какви пари е горе долу и за нова? Отделно 1 път ли се прави тази процедура? рециклиране, или след това,вече ти се налага да я сменящ.Нямам добри спомени от ел.рейка на различни, коли карах 2 със такава и 2 пъти останах на пътя.Счупи ли се оставаш дето се казва. Бензиновия го сравнявам с дизела.Ако натовариш 4 човека,2 сака с няколко чанти ще можеш ли да изпреварваш тирове и бусове примерно? Никъде не прочетох дали ги гони ръждата? Твойта има ли признаци на ръжда?
  12. За да не отварям нова тема с мой въпроси,мисля да ползвам на колегата. Трябва ми семейна кола и високо проходима затова се спрях на Хонда ЦРВ 3 Ген. В форума,много информация за нея няма,ако сръвним нея със аккорда почти няма може да се каже. Въпросите ми са следните 1во - Не съм решил бензин или дизел.Гледам всички модели. До колкото разбрах проблемите на бензина са по малко и по ефтини,поне на 2.0и 150 коня - Колко ще струва газофициране на бензина -На всички бензинови ли има проблем със шайбата на климатика и уплътненията на вратата? или го има и при дизела? -Само бензиновия мотор ли е с електрическа рейка? и ако е, често ли се разваля и от какво? -Бензиновия мотор наистина ли е муден и бавен,че всички го описват като само за придвижване от А до Б? -До какъв пробег да търся и за какво най вече да се оглеждам? -Автомата на бензиновия проблем ли е ? Колко скъпо излиза обслужването на маслото му и колко Л. -Лесно ли се крадат и ако е ДА,Какви са решенията ? -Американската хонда 2.4 защо е по ефтина от европейската след като е с по голям обем на двигателя и повече коне?Много ли е проблемен? и 4х4 ли е? -Бензиновия съединител колко км му е живота и каква цена е? Да миним към дизела. -Маховика е 2000 лв - толкова,често ли се чупи,че всеки го дава като проблем? -Какви други проблеми създава освен скъпия маховик ? -Той краде ли се така лесно? -ДПФ Филтъра,често ли се запушва и нужно ли е да бъди отстранен? -Автомата след 2010 има ли проблем с маховика така,често колкото предишественика си?(2007-2010) -ДТека след 2010,маховика му пак ли е проблемен както на предишния? Моля да отговарят хора който имат 3 ген. ЦРВ или са ремонтирали и знаят проблемите им.Не ми се чете слухове,духове или кой бил в америка/германия имал негов пра дядо,който му казал че црв така било и т.н.т.
  13. Браво,ся идват и въпросите.Педалите на каква цена ги взе,лесно ли се монтира,от къде ги барна? :Д и честито за колата,че е като мойта кажи речи 1 към 1 :Д . И мойта е германка само годините ни са различни от вътре е 1 към 1 всичкото цвят,тапицерия,всичко :Д
  14. Мерси много Тино за полезната информация,прав си,не знаех,че са 600лв бройката,някой ме излъгал май,че са 1200лв бройката. JapCar такава помпа и аз търсих и това ми беше идеята и на мене,но не намерих и повечето ми казаха,че с тъз помпа нямало да стани нищо.резервоар единствено решение,но никой не се хваща,и за ся както казаха "мързеливата". Ще пиша по темата след като изразходя целия резервоар и за последствията.
  15. Да филтъра със сиг ще го сменя.Еми питах ме 3ма майстори нито 1ния може би не желаеше да се занимава със смъкването на резервоара ми.Да не говорим,че повечето хора не искат да ремонтират Хондите,защото нямало място и падало много разглобяване и не им се занимава,а някой даже и не могат да ги ремонтират,като отида някаде и искат да ме пратят при друг от там на друг и така,до като се наеме някой.Нямаме Хонда сервиз също.Не колата не е създала никакви проблеми,нито шум в двг,нито отзаде да е пушила,нито да се е мъчила,даже не знам защо,върви доста леко и плавно. за И-цдти се извинявам,пропуснал съм И-то а темата като я правих не обърнах даже внимание.Ако не беше казал Веско,най вероятно нямаше да забележа.Извинявам се!
×
×
  • Създай нов...