Jump to content

show_time

Фен
  • Мнения

    64
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

37 Neutral

Относно show_time

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    Хонда Легенда КВ1
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    София

Последни посетители

1876 профилни разглеждания
  1. Не всеки ключар се справя. когато притежавах автомобила, на Сточна гара ключарите, на спирките посока Люлин ми го направиха. Други не можеха, но това беше 2015-16г. Отдавна се сбогувах с леджанда, но чат пат влизам. Дано да съм бил полезен
  2. Преди години бях пуснал тема. Не мога да я намеря сега. Носителя е DVD , звука DTS мисля, че на радиото на Леджънда са изписани форматите, които поддържа.
  3. Колеги, отдавна продадох Леджънда, но чат пат "надавам ухо". При уредба BOSSE, koято вади зверски звук и човек се чувства като в концертна зала, да слушате трансмитери си е направо мъчение. Всеки си избира . Бях пуснал преди години тема за дискове с многоканално излъчване /или нещо подобно/, където звука ти спира дъха. Не се стърпях. Поздрави на всички.
  4. Икономичен Леджънд е ОКСИМОРОН. Не е направен да е икономичен. Това му е едно от силните качества. Е, който не смее да настъпи газта и само гледа разхода , или се влачи с......нека се радва на разхода. Писал съм в раздела и макар отдавна да се разделих с автомобила, пак казвам това не е икономична /не само за гориво/ кола. Всичко друго е заблуда, че си излъгал Honda. Не се стърпях.
  5. Като човек минал по този път мога най-сериозно да кажа, че купуването на подобен ледженд е гооляма авантюра. Ама много голяма. Който си мисли, че за малко пари взима нещо супер много се лъже. Колите са вече на над 13-14 г. Който вярва на гаражни екземпляри, карани от баби и моряци значи вярва в дядо коледа. Все пак има в мобилето два екземпляра 3,7, но нещо не се продават. Проблема е, че няма части и майстори за тези коли. Ако някой си мисли, че с пари ще направи кола на края на ресурса си годна за каране жестоко се лъже.Освен ако не налее адски много пари, но тогава се обезсмисля проекта. В момента има Акюри 2018 -2019 по 20 000 ЩД. Сори ако съм разочаровал някой, но не се стърпях,
  6. Приканвам за спокойствие. Все пак тук обсъждаме Легенди. За акорда си има друга тема. Ако искате пуснете тема да сравняваме Легенда с други Хонди, та даже и други марки -аз ще гледам сеира отстрани.
  7. дайте да видим документа, че нещо на виц ми прилича.
  8. Стана ми интересно при 295 коня не само тирове, но и доста други с лекота ще ги изпреварваш. Като включи VTEC-а колата става друга. До 80 км колата е спокойна и плавна и след това се изстрелва. Но возията не е тип кормилачка. Темпомата обаче държи до 180 За мен удоволствието от леджънда освен мощността беше удоволствието от круизене - оборудването, супер удобната седалка, БОСЕ-то, обезшуменото купе, темпомата и дистроника и още няколко стотин....
  9. Леджънда не е спортна кола, а луксозна и комфортна. Ако ви дразнят голфовете или други, които ви изпреварват значи проблема не е в колата. Колегите подробно ви разказаха, а и аз съм писал по темата. Ускорението идва с оборотите - все пак е кола два тона. Не й отива да се гони по кръстовищата с келешите. Трябва да отбележа, че заради теглото и комфорта, който осигурява леджънда не може да превърти гуми на старт. системата не го позволява , за да има плавно ускорение.
  10. в момента в българското мобиле има две легенди, фейс, с двигатели 3,7. Ако са изправни - сега е време да скача, който ще скача. Цените са повече от приемливи.
  11. Колега честита придобивка. За съжаление трябва да ти кажа, че светнали лампи за CMBS и VSA сочат на неработещ радар. По тази причина не ти работи круиз контрола и системата за спазване на дистанция и избягване на удари. Отиди в Бултрако да ти кажат точно. Ако те не го оправят знай че никой в БГ няма да ти го оправи. Нов радар струва над 2000 лева. Втора употреба се намират но не се знае състоянието ми. Радара се калиброва много сложно и само сериозен сервиз може да го направи. Съветвам те сам да не бърничкаш и да не я даваш на самозвани майстори. Става още по-болезнено. Пиша това защото лично съм патил. Лишаваш се от една страхотна екстра, каквато е дистроника. Най-веротно колата е удряна отпред. Радар можеш да сложиш и от някои модели Акорд.
  12. Скъпи колеги, днес продадох Ледженда и на този етап приключвам ерата Хонда. Поддържам всичките си постове и впечатления от автомобила, но вече навърши 10 г........ Може би като започнат да внасят новия Ледженд ще се върна. На всички благодаря за доброто отношение и отзивчивост, когато съм имал нужда от помощ. Да имате много безаварийни километри и положителни емоции с хондите. Ако някой карайки си Ледженда види, че някой го поздравява от кола друга марка , може и да съм аз П.П. Ще питате с какво смених машината. Пак е азиатец, не е Хонда, но е чисто нов и е хибрид.
  13. Браво. Освен по Коледа и по Великден стават чудеса. Много безаварийни километри с удоволствието Ледженд.
  14. Щом в сервиза не знаят, надали и ние ще знаем! Първо, честит Ледженд. Все пак ни напиши - приема ли дискове и какво става като ги приеме? Сам ли "изплюва" дисковете или ги вадиш ръчно? На дисплея излиза ли някаква информация? Какъв формат на песни си записал? Кажи ни повече за автомобила - откъде е внесен, на колко км. е и др. Може ресурса на устройството да е заминал. Макар че, досега не съм видял подобно оплакване и от коли на доста км. Аз за това се сещам. П.П. Моля те, замени 4 с Ч.
  15. Днес около 8,45 на Петрохан около четирите мостове се разминахме с колега с Ледженд, който ми присветна, а аз като се разминахме му пуснах едни мигачи. Та - поздрави на колегата и на всички други, които днес сме катерили Петрохан. Аз два пъти
×
×
  • Създай нов...