show_time
Фен-
Мнения
64 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Не всеки ключар се справя. когато притежавах автомобила, на Сточна гара ключарите, на спирките посока Люлин ми го направиха. Други не можеха, но това беше 2015-16г. Отдавна се сбогувах с леджанда, но чат пат влизам. Дано да съм бил полезен
-
Колеги, отдавна продадох Леджънда, но чат пат "надавам ухо". При уредба BOSSE, koято вади зверски звук и човек се чувства като в концертна зала, да слушате трансмитери си е направо мъчение. Всеки си избира . Бях пуснал преди години тема за дискове с многоканално излъчване /или нещо подобно/, където звука ти спира дъха. Не се стърпях. Поздрави на всички.
-
Икономичен Леджънд е ОКСИМОРОН. Не е направен да е икономичен. Това му е едно от силните качества. Е, който не смее да настъпи газта и само гледа разхода , или се влачи с......нека се радва на разхода. Писал съм в раздела и макар отдавна да се разделих с автомобила, пак казвам това не е икономична /не само за гориво/ кола. Всичко друго е заблуда, че си излъгал Honda. Не се стърпях.
-
Като човек минал по този път мога най-сериозно да кажа, че купуването на подобен ледженд е гооляма авантюра. Ама много голяма. Който си мисли, че за малко пари взима нещо супер много се лъже. Колите са вече на над 13-14 г. Който вярва на гаражни екземпляри, карани от баби и моряци значи вярва в дядо коледа. Все пак има в мобилето два екземпляра 3,7, но нещо не се продават. Проблема е, че няма части и майстори за тези коли. Ако някой си мисли, че с пари ще направи кола на края на ресурса си годна за каране жестоко се лъже.Освен ако не налее адски много пари, но тогава се обезсмисля проекта. В момента има Акюри 2018 -2019 по 20 000 ЩД. Сори ако съм разочаровал някой, но не се стърпях,
-
Приканвам за спокойствие. Все пак тук обсъждаме Легенди. За акорда си има друга тема. Ако искате пуснете тема да сравняваме Легенда с други Хонди, та даже и други марки -аз ще гледам сеира отстрани.
-
дайте да видим документа, че нещо на виц ми прилича.
-
Стана ми интересно при 295 коня не само тирове, но и доста други с лекота ще ги изпреварваш. Като включи VTEC-а колата става друга. До 80 км колата е спокойна и плавна и след това се изстрелва. Но возията не е тип кормилачка. Темпомата обаче държи до 180 За мен удоволствието от леджънда освен мощността беше удоволствието от круизене - оборудването, супер удобната седалка, БОСЕ-то, обезшуменото купе, темпомата и дистроника и още няколко стотин....
-
Леджънда не е спортна кола, а луксозна и комфортна. Ако ви дразнят голфовете или други, които ви изпреварват значи проблема не е в колата. Колегите подробно ви разказаха, а и аз съм писал по темата. Ускорението идва с оборотите - все пак е кола два тона. Не й отива да се гони по кръстовищата с келешите. Трябва да отбележа, че заради теглото и комфорта, който осигурява леджънда не може да превърти гуми на старт. системата не го позволява , за да има плавно ускорение.
-
Колега честита придобивка. За съжаление трябва да ти кажа, че светнали лампи за CMBS и VSA сочат на неработещ радар. По тази причина не ти работи круиз контрола и системата за спазване на дистанция и избягване на удари. Отиди в Бултрако да ти кажат точно. Ако те не го оправят знай че никой в БГ няма да ти го оправи. Нов радар струва над 2000 лева. Втора употреба се намират но не се знае състоянието ми. Радара се калиброва много сложно и само сериозен сервиз може да го направи. Съветвам те сам да не бърничкаш и да не я даваш на самозвани майстори. Става още по-болезнено. Пиша това защото лично съм патил. Лишаваш се от една страхотна екстра, каквато е дистроника. Най-веротно колата е удряна отпред. Радар можеш да сложиш и от някои модели Акорд.
-
Скъпи колеги, днес продадох Ледженда и на този етап приключвам ерата Хонда. Поддържам всичките си постове и впечатления от автомобила, но вече навърши 10 г........ Може би като започнат да внасят новия Ледженд ще се върна. На всички благодаря за доброто отношение и отзивчивост, когато съм имал нужда от помощ. Да имате много безаварийни километри и положителни емоции с хондите. Ако някой карайки си Ледженда види, че някой го поздравява от кола друга марка , може и да съм аз П.П. Ще питате с какво смених машината. Пак е азиатец, не е Хонда, но е чисто нов и е хибрид.
-
Щом в сервиза не знаят, надали и ние ще знаем! Първо, честит Ледженд. Все пак ни напиши - приема ли дискове и какво става като ги приеме? Сам ли "изплюва" дисковете или ги вадиш ръчно? На дисплея излиза ли някаква информация? Какъв формат на песни си записал? Кажи ни повече за автомобила - откъде е внесен, на колко км. е и др. Може ресурса на устройството да е заминал. Макар че, досега не съм видял подобно оплакване и от коли на доста км. Аз за това се сещам. П.П. Моля те, замени 4 с Ч.
-
Днес около 8,45 на Петрохан около четирите мостове се разминахме с колега с Ледженд, който ми присветна, а аз като се разминахме му пуснах едни мигачи. Та - поздрави на колегата и на всички други, които днес сме катерили Петрохан. Аз два пъти