Jump to content

speedy gonzales

Фен
  • Мнения

    178
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

15 Neutral

Относно speedy gonzales

  • Ранг
    Honda
  • Рожден ден 29.08.1983

Profile Information

  • Кара
    Honda Stream K20A1 manual
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Велики Преслав
  • Интереси
    cars, fishing

Contact Methods

  • MSN
    jsm: 0898996251

Последни посетители

5859 профилни разглеждания
  1. Пробвай да го програмираш на ново. При мен работеше много трудно за известно време, като след това напълно спря. И попаднах на следното видео в интернет След програмирането вече нямам проблем. Тествано е на Civic 7, CRV и HRV със същият проблем. Успех.
  2. http://formula1.sportal.bg/news.php?id=23336
  3. Една лека гонка Голф, Хонда и БМВ. HONDA VTEC POWER WIN
  4. Да така е, но по лесно е да я качи на канал и да огледа за теч от долу и отзад на мотора, а не само отгоре както направих аз първоначално. Затова споделих моя случай. При мен даже надуваше леко маркучите и всеки вика а гарнитура е. Обаче се оказа водна помпа. След смяната и всичко си дойде до нормалното положение.
  5. Да споделя моят случай със загуба на антифриз на двигател D14A2. След дълго каране от Русе до Варна при спиране във Варна на светофара и работа на колата на място стрелката за температурата започна да се качва към максимума. След като потеглих в движение всичко се нормализира. Стигнах да крайната дестинация и поглеждам да видя какво става в радиaтора и гледам антифриза намалял. Огледах за видими течове, но ненамерих. След няколко дена по обратният път Варна - Русе всичко изглеждаше наред, НО спирам в Русе на първият светофар и колата пак започна да вдига температура. Прибрах се и на следващият ден отварям капачката на радиатора и пак антифриза нямалял. Проверка за протекла помпа и да верен отговор. Помпата пуска антифриз който се завихря зад мотора и като я гледаш от горе неси личи, а само на канал или вдигната кола на подемник. Това се оказа при мен. Така че вдигни колата и погледни да не е протекла водната помпа. Успех.
  6. Ето и малко данни за макс скорост.
  7. Да прави сте колеги, но просто ме дразнят коментари, които сравняват несравнимото. Колата не се движи сама има пилот, който е виновен за слабото време. Колата е важна дали е здрава и как се справя примерно с максимална скорост по правите от което се оплакваше Алонсо преди. Мен ми е интересно как ще се справи двигателя, защото той е направен от Хонда. Другото е фактор, който не е сравним с големите отбори, както отбелязахте вече. Само Хонда! Ако показват добро темпо догодина дано в Редбул да отидем и там да мачкаме.:)
  8. Според мене, ако колата на Торо Росо я вземе да я кара пилот от ранга на Хамилтън или Фетел други ще са резултатите.
  9. Здравей те, и аз съм със същият автомобил и при студен старт мойта държи над 1500 оборота. Може би към 1500 - 1700 оборота, но това не го считам за проблем защото са стабилни обороти и не варират. След като има вече три автомобила с такива обороти може да го приемем или като масов проблем или като нормална работа за този агрегат. Нека някой с повече опит с този мотор да сподели дали имаме проблем или нямаме. Това е от мен като опит в рамките на 10 месеца опит с този автомобил.
×
×
  • Създай нов...