Jump to content

PetioHonda

Фен
  • Мнения

    230
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

  • Days Won

    1

PetioHonda last won the day on Март 14 2023

PetioHonda had the most liked content!

Обществена Репутация

108 Good

Относно PetioHonda

  • Ранг
    Потребител

Profile Information

  • Кара
    EJ9 Facelift D14Z2
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Варна

Последни посетители

5135 профилни разглеждания
  1. Включвам се с малко ъпдейт по колата. Смених: Кабели, свещи, реле и бобина. Нов акумулатор и рециклиран алтернатор. За момента колата няма и спомен за прекъсвания. Виновниците бяха некачествени кабели, но покрай тях се смени всичко.
  2. Благодаря момчета, уикенда ще се позанимаваме. Мен все към тоците ме влече, но УЖ нови кабели и свещи...
  3. Здравейте колеги. Хондичката все по-малко я карам и напоследък всяко изкарване има много колебливи обороти. Има газ, но в момента малкото пъти в които се кара е само на бензин та проблемът си го има и там. На ниски обороти и на празен ход, колата претриса, менят се обороти и тн. До към 3к оборота при подаване на газ си глъхне сериозно и няма мощност. След 3000 нещата се оправят, държа ли я в обороти няма грешка. Кабели и свещи са сменени с нови, свещи оригинални Хонда, кабели каквито ми препоръчаха. Някакви напътствия? Не ми е проблем да я карам на майстор да я види ама нещо хич не им се занимава със "старите" коли вече и се почва едно отказване да се ремонтира...
  4. Карам на 16-ки и идеята беше само за визия, тя колата и без това не се засилва толкова, че да и трябват реално. Но ако се влиза във филм с още неща извън апарати и дискове май ще се остана на 262мм.
  5. Здравейте! Някой минавал ли е от 262мм на 282мм спирчки отпред ? Вариантите за апарати много, спрял съм се на CRV като най-разпространени и дискове от CRV или Mini. Апаратите са с номер : 17CL15VN Питането ми е мога ли да сменя само апарати и дискове т.е болт он ли е или ще трябва да се сменя и спирачна помпа?
  6. Тя колата по описаните параметри е само една, така че като гледам обявата е още активна и ако наистина е така и на живо, то честито на колегата. Не знам къде са я съхранявали и карали в Германия, но похвално за състоянието на толкова "стара" кола. Според мен също си струва инвестицията и със сигурност при правилна експлоатация ще я караш дълго време, въпросът е какво търсиш в една кола.
  7. Няма да имаш проблем с кутията, едноваловите Д-серии са с взаимозамянеми кутии. Най-търсената е от д13 фейслифт от 5 генерация, която е най-късата стокова кутия с файнъл 4.25, докато нашите са 4.43 по спомен. Вземай си пак от д14 поне са евтини и сменяй, дано само да не е и тя с виещи лагери. Относно рециклирането, сваляне и качване на кутия 150-160лв ако не са вдигнали цените и лагерите са ти 400-500. Втора ръка кутия е 50-100лв. Всеки преценява колко да "налива" в колата.
  8. С разглобяването на пластмасориите в задната част имаше ли проблеми и успя ли да счупиш някоя щипка или не се дават толкова лесно?
  9. Следя темата с интерес и аз от доста време си го мисля. Купил съм Silent Coat M2, което е около 120лв за малко под 2кв.м, и тежи 3кг на 1кв.м. Обмислям да е основата върху ламарините и върху него нещо подобно на К-флекса, който си взел и 3-ти слой планирам където може да се събере от този дунапрен на пирамидки, който слагат в студиата, като пирамидките реално сочат навън. Така ако правилно съм разбрал идеята им в звукозаписните студиа - да не излиза шума навън, би трябвало да се постигне ефекта, шума който идва отвън, да НЕ влиза в купето. За мен това би била перфектната комбинация - виброизолация (butyl) на ламарините (Пр. Silent Coat M2), върху него полиетиленова пяна, нещо подобно на това което ти си взел и накрая пирамидките. За жалост още не съм преминал към монтажа, но ще ми е интерсно ефекта при теб.
  10. Аз се чудех дали няма да мога да взема само "меките" части от седалките, задните сигурно ще дойдат по-широки, но за предните идеята ми беше да оставя моите механизмни, точно заради накланянето на седалката за пътници. Колата е с кожен салон, но вече за освежаване, а цените за претапициране на двете предни седалки (понеже ако ще го правя искам да е както трябва) са колкото седалки от Ep3/fn2. Мисълта ми беше да намеря кожен салон от друга кола, тъй като в сивик са адски редки, поне в Европа мисля. Това са моите: Това са от CRV 1gen:
  11. Здравейте! Някой има ли опит със смяна на предни (може и задни) седалки в EJ/EK ? Суапа от прелюд и EP2/3 ми е ясен, мен по-скоро ме вълнува CRV 1gen дали стават предни и задни седалки, дали само предни? Също интерес имам и за седалки от Accord 7. Мерси предварително.
  12. На тия пари не бих я взел, освен ако точно този тип "тунинг" не ти харесва и това ти е водещото да се насочиш към тази обява. Ако тръгнеш да я връщаш в оригинален вид ще ти излезе солено, вече много много ги няма тия коли запазени втора ръка и за части, съответно части като оригинални фарове, брони, калници и тн са скъпи. Единственото ценно на тази кола в този вид е ако по случайност няма ръжда, но подобен тунинг тип "шоу кар" са характерни за Германия т.е шанса да не е ръждясъла е малък. Каквото и да си говорим мина му модата, колата ще е ефектна по улиците, но най-вероятно често ще е в лошият смисъл. Този тип брони, калници и тн по екстериора почти сигурно са от стъкломат, ако чукнеш някъде после няма кой да ти я оправи, а че ще се счупи при лек натиск ти гарантирам, защото оригиналните малко или много са еластични и първо се гънат, после се чупят, тук не е така. Колата изглежда ниска т.е предпоставка да я опираш навякъде. Вътре изглежда добре, под разни неща ако имаш предвид мотор - напълно стоков изглежда, даже няма и климатик. Схемата 75 до 90 коня, действително е както е написано, разлика в една гарнитура за 10лв. Обслужването на колата е 300лв, акумулатор 100, дискове 100-150 предни, накладки 70-80лв хубава марка, маслото ти е 40-50лв, амортисьори 100лв на брой със смяната. Слаби места: рейка - рециклира се 300-350лв, слушай за шум от лагера на кутията (на запалена кола ако се чува румолене, натисни съединител, ако спре, значи си за лагер, смяната е от по-скъпите ремонти, защото се сваля кутия. Отделно съединител като на всяка кола, комплект хубава марка е 250лв, смяна 100-150, гледай да ти работят ел стъклата - повдигачите са скъпи и трудно се намират вече, ако проблемът е електрически се сменят букси, които минават през вратите, с времето се прецакват и ремонта е пускане на нови кабели - 50лв на врата. Уплътненията на вратите също вече спичат, може да ти прокапва като вали или след мивка. Може да погледнеш инсталацията към фаровете, че и те след определени годинки почват да се прецакват. Гледай да ти работят стандартните ел неща - къси, дълги, габарити и тн. Отзад на носачите има 2 големи тампона, купуват се само ОЕМ, по спомен по 50тина лева единия и смяна излиза около 150-60лв. На фона на цената на живота в момента, поддръжката на тази кола е изключително лека, а и самата кола е мега здрава и проста. Проблемът са и годинките и че вече всичко малко по-малко се предава.
  13. Здрасти  , кой газаджия ползваш във Варна 

    1. PetioHonda

      PetioHonda

      Здрасти, извинявам се за късния отговор. Някъде имах и визитка, но не я намирам. На линка се вижда сервиза, ако се преместиш малко напред на табелата се вижда и тел.номер, казва се Милен.
      https://www.google.com/maps/@43.2336674,27.8617006,3a,19y,334.82h,90.53t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOO9fhCO1ye5a2VHsMc3QbA!2e0!7i16384!8i8192

  14. Здравей! То фабричното лепило на фаровете на сивика, също са с подобно на това, което казваш - изглежда като дъвка, светло със леко сив цвят. Ако някой преди теб не ги е побългарявал, трябва да стане номера с нагряването. Вариант за който се сещам, щом не ти се остава без кола е да си намериш 2ри чифт фарове и да ги завъртиш докато си направиш твоите и след това да продадеш единия комплект, а ако ти се получи добре, може да рециклираш и втория. Ако стъклата са ти нагорели, както съм описал по-горе, поръчвай нови от Алито, ако рефлектора ти е кофти или го пращай за рециклиране или направи ретрофит с лупи. Това с водата вътре не те съветвам да го правиш, когато си правих първия сет фарове (бяха 15-16 годишни), но забелязох че много лесно падаше хромираното покритие, ако му вкараш вода да го миеш според мен шанса да изпада на петна покритието е много голям. Виж тази тема, на снимките е показано, че се отварят по същия начин. Метода с фурната е да се нагрее равномерно и да не разтопиш нещо по самият фар като работиш с пистолета, ако се чувстваш уверен и не нагряваш прекалено много на едно място, ще успееш и без фурна. https://www.drive2.ru/l/592840178096217366/
  15. Скоро не съм писал в темата, но количката още си е при мен и правим стандартните обслужвания, но тъй като не са особено интересни се захванах с други "доработки" Ето темата за промяна по интериора, ако на някой му е интересно.
×
×
  • Създай нов...