-
Мнения
229 -
Присъединил/а се
-
Последно посещение
-
Days Won
1
PetioHonda last won the day on Март 14 2023
PetioHonda had the most liked content!
Обществена Репутация
106 GoodОтносно PetioHonda
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
EJ9 Facelift D14Z2
-
Пол
Мъжки
-
Място
Варна
Последни посетители
4661 профилни разглеждания
-
Здравейте колеги. Хондичката все по-малко я карам и напоследък всяко изкарване има много колебливи обороти. Има газ, но в момента малкото пъти в които се кара е само на бензин та проблемът си го има и там. На ниски обороти и на празен ход, колата претриса, менят се обороти и тн. До към 3к оборота при подаване на газ си глъхне сериозно и няма мощност. След 3000 нещата се оправят, държа ли я в обороти няма грешка. Кабели и свещи са сменени с нови, свещи оригинални Хонда, кабели каквито ми препоръчаха. Някакви напътствия? Не ми е проблем да я карам на майстор да я види ама нещо хич не им се занимава със "старите" коли вече и се почва едно отказване да се ремонтира...
-
Карам на 16-ки и идеята беше само за визия, тя колата и без това не се засилва толкова, че да и трябват реално. Но ако се влиза във филм с още неща извън апарати и дискове май ще се остана на 262мм.
-
Здравейте! Някой минавал ли е от 262мм на 282мм спирчки отпред ? Вариантите за апарати много, спрял съм се на CRV като най-разпространени и дискове от CRV или Mini. Апаратите са с номер : 17CL15VN Питането ми е мога ли да сменя само апарати и дискове т.е болт он ли е или ще трябва да се сменя и спирачна помпа?
-
Тя колата по описаните параметри е само една, така че като гледам обявата е още активна и ако наистина е така и на живо, то честито на колегата. Не знам къде са я съхранявали и карали в Германия, но похвално за състоянието на толкова "стара" кола. Според мен също си струва инвестицията и със сигурност при правилна експлоатация ще я караш дълго време, въпросът е какво търсиш в една кола.
-
Няма да имаш проблем с кутията, едноваловите Д-серии са с взаимозамянеми кутии. Най-търсената е от д13 фейслифт от 5 генерация, която е най-късата стокова кутия с файнъл 4.25, докато нашите са 4.43 по спомен. Вземай си пак от д14 поне са евтини и сменяй, дано само да не е и тя с виещи лагери. Относно рециклирането, сваляне и качване на кутия 150-160лв ако не са вдигнали цените и лагерите са ти 400-500. Втора ръка кутия е 50-100лв. Всеки преценява колко да "налива" в колата.
-
С разглобяването на пластмасориите в задната част имаше ли проблеми и успя ли да счупиш някоя щипка или не се дават толкова лесно?
-
Следя темата с интерес и аз от доста време си го мисля. Купил съм Silent Coat M2, което е около 120лв за малко под 2кв.м, и тежи 3кг на 1кв.м. Обмислям да е основата върху ламарините и върху него нещо подобно на К-флекса, който си взел и 3-ти слой планирам където може да се събере от този дунапрен на пирамидки, който слагат в студиата, като пирамидките реално сочат навън. Така ако правилно съм разбрал идеята им в звукозаписните студиа - да не излиза шума навън, би трябвало да се постигне ефекта, шума който идва отвън, да НЕ влиза в купето. За мен това би била перфектната комбинация - виброизолация (butyl) на ламарините (Пр. Silent Coat M2), върху него полиетиленова пяна, нещо подобно на това което ти си взел и накрая пирамидките. За жалост още не съм преминал към монтажа, но ще ми е интерсно ефекта при теб.
-
Аз се чудех дали няма да мога да взема само "меките" части от седалките, задните сигурно ще дойдат по-широки, но за предните идеята ми беше да оставя моите механизмни, точно заради накланянето на седалката за пътници. Колата е с кожен салон, но вече за освежаване, а цените за претапициране на двете предни седалки (понеже ако ще го правя искам да е както трябва) са колкото седалки от Ep3/fn2. Мисълта ми беше да намеря кожен салон от друга кола, тъй като в сивик са адски редки, поне в Европа мисля. Това са моите: Това са от CRV 1gen:
-
Здравейте! Някой има ли опит със смяна на предни (може и задни) седалки в EJ/EK ? Суапа от прелюд и EP2/3 ми е ясен, мен по-скоро ме вълнува CRV 1gen дали стават предни и задни седалки, дали само предни? Също интерес имам и за седалки от Accord 7. Мерси предварително.
-
На тия пари не бих я взел, освен ако точно този тип "тунинг" не ти харесва и това ти е водещото да се насочиш към тази обява. Ако тръгнеш да я връщаш в оригинален вид ще ти излезе солено, вече много много ги няма тия коли запазени втора ръка и за части, съответно части като оригинални фарове, брони, калници и тн са скъпи. Единственото ценно на тази кола в този вид е ако по случайност няма ръжда, но подобен тунинг тип "шоу кар" са характерни за Германия т.е шанса да не е ръждясъла е малък. Каквото и да си говорим мина му модата, колата ще е ефектна по улиците, но най-вероятно често ще е в лошият смисъл. Този тип брони, калници и тн по екстериора почти сигурно са от стъкломат, ако чукнеш някъде после няма кой да ти я оправи, а че ще се счупи при лек натиск ти гарантирам, защото оригиналните малко или много са еластични и първо се гънат, после се чупят, тук не е така. Колата изглежда ниска т.е предпоставка да я опираш навякъде. Вътре изглежда добре, под разни неща ако имаш предвид мотор - напълно стоков изглежда, даже няма и климатик. Схемата 75 до 90 коня, действително е както е написано, разлика в една гарнитура за 10лв. Обслужването на колата е 300лв, акумулатор 100, дискове 100-150 предни, накладки 70-80лв хубава марка, маслото ти е 40-50лв, амортисьори 100лв на брой със смяната. Слаби места: рейка - рециклира се 300-350лв, слушай за шум от лагера на кутията (на запалена кола ако се чува румолене, натисни съединител, ако спре, значи си за лагер, смяната е от по-скъпите ремонти, защото се сваля кутия. Отделно съединител като на всяка кола, комплект хубава марка е 250лв, смяна 100-150, гледай да ти работят ел стъклата - повдигачите са скъпи и трудно се намират вече, ако проблемът е електрически се сменят букси, които минават през вратите, с времето се прецакват и ремонта е пускане на нови кабели - 50лв на врата. Уплътненията на вратите също вече спичат, може да ти прокапва като вали или след мивка. Може да погледнеш инсталацията към фаровете, че и те след определени годинки почват да се прецакват. Гледай да ти работят стандартните ел неща - къси, дълги, габарити и тн. Отзад на носачите има 2 големи тампона, купуват се само ОЕМ, по спомен по 50тина лева единия и смяна излиза около 150-60лв. На фона на цената на живота в момента, поддръжката на тази кола е изключително лека, а и самата кола е мега здрава и проста. Проблемът са и годинките и че вече всичко малко по-малко се предава.
-
Здрасти , кой газаджия ползваш във Варна
-
Здрасти, извинявам се за късния отговор. Някъде имах и визитка, но не я намирам. На линка се вижда сервиза, ако се преместиш малко напред на табелата се вижда и тел.номер, казва се Милен.
https://www.google.com/maps/@43.2336674,27.8617006,3a,19y,334.82h,90.53t/data=!3m6!1e1!3m4!1sOO9fhCO1ye5a2VHsMc3QbA!2e0!7i16384!8i8192
-
-
Здравей! То фабричното лепило на фаровете на сивика, също са с подобно на това, което казваш - изглежда като дъвка, светло със леко сив цвят. Ако някой преди теб не ги е побългарявал, трябва да стане номера с нагряването. Вариант за който се сещам, щом не ти се остава без кола е да си намериш 2ри чифт фарове и да ги завъртиш докато си направиш твоите и след това да продадеш единия комплект, а ако ти се получи добре, може да рециклираш и втория. Ако стъклата са ти нагорели, както съм описал по-горе, поръчвай нови от Алито, ако рефлектора ти е кофти или го пращай за рециклиране или направи ретрофит с лупи. Това с водата вътре не те съветвам да го правиш, когато си правих първия сет фарове (бяха 15-16 годишни), но забелязох че много лесно падаше хромираното покритие, ако му вкараш вода да го миеш според мен шанса да изпада на петна покритието е много голям. Виж тази тема, на снимките е показано, че се отварят по същия начин. Метода с фурната е да се нагрее равномерно и да не разтопиш нещо по самият фар като работиш с пистолета, ако се чувстваш уверен и не нагряваш прекалено много на едно място, ще успееш и без фурна. https://www.drive2.ru/l/592840178096217366/
-
Скоро не съм писал в темата, но количката още си е при мен и правим стандартните обслужвания, но тъй като не са особено интересни се захванах с други "доработки" Ето темата за промяна по интериора, ако на някой му е интересно.
-
Здравейте! Не писах, но проекта беше в действие Поръчах адаптера, както и навигация Junsun v1 pro, която е доста хвалена марка и модел, слагат го доста в Акорд 7. Ето целия комплект, който пристигна, направо съм изненадан, всичко прилежно опаковано, аксесоари и кабели колкото искаш и всичко това без допълнителни доплащания. Като цяло основното - захранващ кабел, RCA кабели, за камера, буфер и тн, 2 USB-та, микрофон, антена за 4Г и антена за GPS. Ето и другата основна част, адаптера за двойния дин. Изработката е доста добра, пластамасата не е като оригиналната, но изглежда здрава и без дефекти. Понеже винаги гледам да се подсигуря, за да не счупя нещо, си поръчах всички пластамасории от carco повечето бяха на цени 10-12лв и за около 40лв взех допълнително барче, централна конзола около ск.лост и управление на парното. Доста се притеснявах дали ще пасне добре, медията на конзолата, тъй като не са комплект, но паснаха перфектно. Явно китайците си имат стандарт, тъй като медията е по-широка в горната част, спрямо долната. Последва разглобяването на колата - махат се пластамсите под волана, жабката, централна конзола и конзола с пепелник, всичко това за да махнете и централната конзола, която реално ще сменяме. От оригиналната конзола трябва да се преместят духалките, което се оказа много гадна задача, тъй като са лепени. Ако някой се хване да го прави задължително нагряване и много търпение да не счупите нещо, все пак 25 годишна пластамаса... като ги свалите, внимателно лепите на новата конзола, няма как без лепило, аз използвах специално за ABS пластмаса и стана супер, нито мърдат нито скърцат. Прехвърлят се и още няколко дреболии (щипки), посочени на снимките. Крайният резултат засега: Връщаме се отново в колата, почва наместването на кабелите - този за часовника съм го скрил, тъй като няма да се ползва, режат се крепежите на 2та кабела за парното, тъй като трябва да стигнат свободно до долу, където ще местим контролата. GPS антената съм я прекарал до долния ляв ъгъл на предното стъкло, самият кабел съм го опънал зад жабката: Снимка 1, на Снимка 2 съм закрепил и 4Г антената, за която не пише, че трябва да е близо до стъкло и без препядствия, както пише за GPS-а, затова съм я захванал на металната опора зад медията. Идва и най-трудната част за мен, да се напасне управлението на парното в джоба за телефон или както там му казвате, зад скоростния лост: Много хора изцяло махат пластамсата и слагат направо управлението, но остават грозни дупки и фуги, аз исках да изглежда максимално добре, затова падна рязане и моделиране, за да придобие добър външен вид и да изглежда максимално близко до фабрично. На снимка 2 реално не са прихванати, затова изглежда че има дупка отдолу, щом се стегне всичко се прибира. Използвах сваленото барче да го освежа, минах със шкурка 320 и 500 и пръснах с матов спрей, колко ще изкара не се знае, но засега е окей. Ето и крайният резултат, но на снимката още не съм сложил всички пластмаси ще ъпдейтна като завърша всичко, защото остава да пусна USB кабели и камера. Естесветно след мотажа видях, че едната крушка на управлението на парното не работи Може би отново ще демонтирам ,за да я сменя. Заключение: искат се доста нерви за да го направите и стане както трябва (при мен си има забележки, които смятам да поправя и ъпдейтна темата). Обмислям 3д модел на адаптера за парното, защото трябва да слезе още малко надолу според мен, а с 3д модела ще стане перфектно откъм фуги и монтаж. За някои може да е цигания, но на мен ми допада, а и екстрите които предоставя мултимедията са топ. Waze, spotify, TV, Torque Pro с прилежащите живи данни и чекове, разговори, CarPlay, Android Auto и всичко що е за андроид (версията е 12). Ще се радвам да надъхам други ентусиасти и да обменим опит. Цени: Медията и адаптера са 230 долара приблизително 420лв, дадох още 40 за нещата от карко, напълно ненужно, крепежи лепила и тотала няма 500лв за всичко.