Jump to content

borismw

Фен
  • Мнения

    54
  • Присъединил/а се

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно borismw

  • Ранг
    новак
  • Рожден ден 14.12.1977

Profile Information

  • Кара
    Civic 1,6 2002, 110к.
  • Пол
    Мъжки
  • Място
    Пловдив

Последни посетители

1502 профилни разглеждания
  1. Колега как реши проблема с халогени те, какво точно направи? 

  2. Здравейте,въпросът е-фарове от английска хонда,могат ли да се сложат/преправят/ за нашите ляв волан, хонди?При бмв се прави,а тук??? И другият въпрос е-как се казват черните пластмаси/bumpers/ под фаровете,залепени на бронята? Прикачвам и снимка,за да е ясно?И от къде могат да се купят?
  3. И аз имах същия проблем. Ходих в сервиза и момчетата бяха доста учудени... Но сменихме някакви тампони на стабилизатора и още някакви два на двете колела. Честно казано не разбирам много и немога да съм точен в наименованията. Отделно сменях и амортисьори. В момента този проблем го нямам супер странно! Може би е от тези тампони. Със сигурност не е от амортисьори или накладки. Все още го имам и аз този проблем със скърцането след смяна на амортисьори и накладки.
  4. Няма друго - развиваш гайките и готово. Има уплътнение, което се е скапало сигурно. Моят също беше с вода преди - водата при дъжд от тавана на колата се стича точно върху стоповете и ако уплътнението си е заминало се пълнят с вода. След като развиеш гайките се опитай да го измиеш максимално хубаво (трудно е защото дупките са дребни - тези за крушките). След като го изсушиш добре слагаш някакво уплътнение, пляскаш стопа отгоре, стягаш гайките и си готов. При сглобяването на силози за зърно се използва едно уплътнение между отделните листове ламарина (там където се застъпват) - аз използвах такова и вече 6 години не се е появил теч. Благодарско. Уплътнението за което говориш се намира върху стопът или купето.
  5. Пичове, някой да е разглобявал задните стопове и да сподели как става. ЗНая че се махат капаците и частта с крушките, виждам разни гайки, но има ли нещо особено, което трябва да се разглоби още. Десният стоп ми събира вода и искам да го оправя.
  6. Компресорът не е омаслен.Много е чист даже,но не иска да тръгне,съответно и аз няма да видя балончетата и както каза- на сервиз. Благодаря.
  7. Ок.Благодаря. Семерингът на компресорът няма как да го проверя,но тези мехурчета,които могат да се видят през окото биха се образували когато се пробва да се пусне климатикът или изобщо? А датчикът за налягането рзваля ли се често? Имате ли опит с това?
  8. Не би трябвало да имаш проблем щом само преди година си го зареждал. Моята никога не е зареждана откакто съм я купил миналата есен (пък италианеца преди мен надали е знаел, че въобще трябва да се допълва фреона...) и изстудява на секундата, но все пак тези дни ще й направя една профилактика. Провери си радиатора на климатика да не би да е спукан и да е изпуснал фреона за година време. Провери и ролката на компресора да не би да е блокирала в изключено/незацепено положение. На самия бутон за климатика на таблото светва ли зеленото диодче, като го натиснеш? Диодът на бутонът свети,когато го натисна. А как да разбера дали ролката е блокирала в незацепено положение? Много лесно - навий пълен ляв волан и отиди при предно ляво колело. Ако нямаш кора под мотора, както съм аз, се виждат ролките на коляновия вал и тази на компресора - точно над носача са. Когато компресорът е спрян, ще видиш, че ролката му все едно е неподвижна и ремъкът просто обикаля около нея. А когато е пуснат климатика, цялата ролка се върти. Така най-лесно можеш да провериш, когато компресора се върти Пробвах го вчера това и видях че ролката се върти.Но според мен се върти и когато не е включен климатикът. Датчикът за налягането къде се намира?
  9. Не би трябвало да имаш проблем щом само преди година си го зареждал. Моята никога не е зареждана откакто съм я купил миналата есен (пък италианеца преди мен надали е знаел, че въобще трябва да се допълва фреона...) и изстудява на секундата, но все пак тези дни ще й направя една профилактика. Провери си радиатора на климатика да не би да е спукан и да е изпуснал фреона за година време. Провери и ролката на компресора да не би да е блокирала в изключено/незацепено положение. На самия бутон за климатика на таблото светва ли зеленото диодче, като го натиснеш? Диодът на бутонът свети,когато го натисна. А как да разбера дали ролката е блокирала в незацепено положение?
  10. Колеги, колко често сте зареждали с фреон? Миналата година по това време я напълних системата,днес пробвам- не включва компресора. Други причини освен фреона,какви биха могли да бъдат?
  11. Тази нощ го дават -15 в Пловдив,а сутринта ще се прибирам много рано.И ако това моторче е направено така,че да замръзва, няма да има оправия цяла зима. Явно не замръзва течността,а моторчето. А то се намира- Къде? П.С. Ако е само пръскалките,вместо течност слагаш спирт, или спирт и течност.
  12. Честита Нова на всички! Някой да е имал проблем с моторчето за пръскане на течността за чистачки? Не го чувам и не пръска течност. Някакви идеи? Знаете ли кой е бушонът, евентуално? Онзи ден работеше,вчера сутринта при -8 Не.
  13. При мен е същото. Но аз го отдавам на акумулатор. Не съм сигурен от кога е този на колата,защото аз я имам от 6 месеца, а колата е от салон. Обаче ми прави впечатление,че ако покарам малко, спра,изгася и после пак запаля.,пали за секунда.
×
×
  • Създай нов...