-
Мнения
344 -
Присъединил/а се
Обществена Репутация
28 NeutralОтносно z350
-
Ранг
Потребител
Profile Information
-
Кара
Nissan
-
Пол
Мъжки
-
Място
Plovdiv
-
Интереси
Japan Cars
Contact Methods
-
Website URL
http://
-
Skype
veilside-skyline
Последни посетители
11738 профилни разглеждания
-
О колега, 2 дена говорехме по телефона и то съвсем добронамерено
-
Да ,ситуацията е наистина "сложна",затова предлагам да помогнем ,като съберем солидарно загубената сума на търговеца,дето прави екипи за Ф1. Така ще го спасим от фалит,а на "купувача" честта.Колега наистина ме развесели! Де да правех екипи за формула 1 А интересно как ще се почувстваш, когато сам произведеш нещо хубаво и качествено, заяват покупката му по нета, изпращаш го и после просто не ти го платят, ей така за спорта, без никаква причина, и ти си го прибереш за твоя сметка! Предполагам ще се радваш неистово нали!
-
Здравей, :)/>/> Аз имам договор с Еконт и изпращам с 20% по-ниски разходи за транспорта. В случая пратката беше с опция преглед, и Еконт са си взели парите за доставката от клиента, но суитчера, работата по него и връщането му са за моя сметка. А този суитчер не е стандартен модел и няма да мога да го продам. В това е най-голямата ми загуба.
-
Колега моля прочети какво съм написал.Пратката съм изпратил на клиента с опция "преглед" с възможност да бъде прегледана и премерена. Това никога не е било проблем за мен, защото много добре знам какво върша, а на живо дрехите изглеждат много по-добре отколкото на снимките. Един от колегите тук го спомена това. В този случай клиента не е казал, че не му харесва суитчера, а че му бил малък, след като ми е поръчал размер "М" по таблицата в темата където всичко е в сантиметрии аз съм му изпратил размер "М" Суитчерът изобщо не е плащан от негава страна и аз нямам какво да му връщам като пари. Всичко до момента е за моя сметка. С мои дрехи им отбор в световните рали серии WRC, можеш да ги видиш на състезатели и механици на Нюрбургринг и аз държа на това което правя и затова имам и постоянни клиенти. :)/>/>/>/> Не знам ти как пазаруваш във интернет, защото аз продавам през нета от 2004 и не само в България. Мога да кажа, че подобен случай като този до сега не съм имал и това ме провокира да открия тази тема. :)/>/>/>/> Да купуваш или не от когото и да е си е твое право :)/>/>/>/>Поздрави! :)/>/>/>/>
-
Колега ти си реши за себе си. ;)/> Стоката изобщо не ми е плащана и аз няма какво да му връщам като пари! Всичко в случая си остава за моя сметка.
-
Ще ти кажа как съм ги решил случаите - когато има установен проблем по моя вина, клиента получава още една дреха, без констатирания проблем, за моя сметка и с транспорт за моя сметка. В случая коментиран тук, смяташ ли че трябва да му изпратя отново същият суитчер? А няма проблем и да се върнат парите разбира се
-
Колега, аз не съм търговец а производител, и нещата не ги произвеждам в милиони бройки, да не говорим, че в този случай става въпрос за кастъм бройка ;)/> Моите идивидуални модели изпълнени в единичен екземпляр са почти със същата цена /1-2 лв. по-висока, а понякога даже същата/ спрямо стандартните модели. Предполагам знаеш, че една единствена произведена бройка винаги излиза доста по-скъпо от стандартната. :)/> И това всички тук ммогат да го потвърдят защото цените ми са дадени в темата, а при индивидуален модел казвам каква ще е цената преди да се стигне до приемането на поръчката :)/>Аз по-коректен начин за работа не знам. Ако ти знаеш такъв ми го кажи и ще го внедря. :)/> Произвеждам и продавам от 2004 година.
-
Колеги радвам се, че се оформи тази дискусия :)/> Искам да обърна внимание на това, че този суитчер е направен от мен в един единствен екземпляр и по излишна заявка на този клиент. Не съм искал никакво капаро и съм произвел моделът след одобрението му от купувача. Това не е стандартен модел. Не става дума за масово производство. Аргументът за връщането не е, че не му харесва моделът, или че не е изпълнен според неговото желание, а размерът на дрехата..., а този размер е абсолютно точен, какъвто го е заявил!Продавам дрехи от 2004 година, във вашият форум от 2007 година и през всичкото това време, ако е възниквал някакъв проблем винаги съм го разрешавал в полза на клиента. Между другото тези случаи за всичките тези години са 5-6, общо във всички форуми, защото аз самият съм заложил на качеството на дрехите и щампите. Дрехите ми вече са и извън България. Спокойно мога да дам 4 години гаранция на щампите на дрехите, защото са изпълненин с най-качествените материали /издържат на 80 градуса при пране/ и сами разбирате, че са най-скъпите. При това положение смятам, че предлагам едни приемливи цени. Искам да кажа, че аз лично не бих си позволил да поръчам нещо да бъде изработено специално за мен, то да бъде изпълнено качествено, по моите изисквания и накрая да го върна просто ето така, без никаква причина, даже и да ми го позволява закона. От моя гледна точка това ще е некоректно. Аз така мисля. Затова и в най-големите и сериозни международни интернет търговски сайтове /да речем eBay/ има рейтинг на търговците и на купувачите, Въпреки, че и там по закон можеш да върнеш стоката, търговецът или купувачът ти изпращат отзив, и тези отзиви ти формират рeйтинг. Така човек не може ей така, да си купува и да си връща нещата, както му дойде
-
Колеги имайте едно наум с колегата acschnitzer, абсолютен несериозник! След като надълго и нашироко ме разпитва за разни модели /в което по принцип няма нищо лошо/ си поръча суитчер от мен, размер "М", като промених моделът заради него. Изпратих му го с опция преглед, и той го отказа като заяви, че бил много малък!, след като размерите на всички дрехи съм ги дал в таблички в темата, в САНТИМЕТРИ, не в ИНЧОВЕ или ЛИТРИ! и този суитчер отговаря по тези размери на размер "М" . Не стига, че не го взе, ами и суитчерът ми бе върнат от ЕКОНТ за моя сметка. Сега продавам този суитчер,размер „М“ на цена 29 лв. за да мога да си покрия поне разходите. На гърба му няма нищо.
-
Колеги,В момента се провежда конкурс за спортист на Варна. :D/>/> Красимир Стефанов е един от най-добрите ни дрифтъри и участава с японка Nissan Silvia S14 в нашите дрифт шампионати. ;)/> Вече има 2 златни медала в шампионата ДП на България. От тази година започна и международни участия.Да го подкрепим с гласове в анкетата на http://sportistnavarna.com/ :D/>/> От нашата кръвна група е! Талантливо е момчето, а и да се чуе за моторните спортове в България :mrgreen:
-
Казва ти, че можеш да я видиш, защото пише че бил на другия край на континента и какво ли си вика - чак до Испания да дойде .. Пълен въздух не си губи времето
-
Въпросът е изключително интересен! Аз ще дам един друг поглед към това, защо съществува не само Акура, но и Лексус/Тойота/ и Инфинити/Нисан/ Страшно много мога да напиша но ще съм кратък за да не отегчавам. През 1975 година японските автопроизводители нахлуха в САЩ. Флагманът на това нашествие беше Хонда Сивик CVCC. Моделът не само беше катастрофално различен от тогавашните безмислени американски крайцери, но за ужас на американците на технологично ниво, което те не са подозирали, че може да съществува на тази планета. Лек пример - двигателят на CVCC-то, от там идва и моделът, още през онези години забележете, има допълнително впръсквлане на вода в цилиндрите и изключително чисти отработени газове. Нали се сещате, че за екология да се говори по онова време и то в страната най-голям разсипник на ресуси.... Най-комичното в тази ситуация е че америкаските управляващи точно в този момент се опитват да се направят на най-позорливите и напредничави и приемат закон за нивото на замърсяммммване на изгорелите гозове зхвъряни от автообилите. Какво се оказва - моделът на Хонда със споменатия двигател се оказва единственият който отговаря на изискванията на този прогресивен закон Какво става - дъртите хитреци /разбирай американците/ променят закона и свалят изискванията за тези замърсявания за да не се продава само Хонда в САЩ ;) Междувременно Тойта и Нисан /тогава под търговската марка Датсун/ също навлязоха здраво в щатие и се получи жесток удар по американското автомобилотроене. В Детройт - царството на американските автопроизводители настъпи паника. Знаете че автомобилната промишленост на една държава е гръбнакът на икономиката и.Стигна се до там че на определени организирани и пригодени за случчая места, срещу заплащане, американците отиваха да трошат с чукове японски автомобили и това се превърна в бизнес! На война излезе и цялата пропагандна машина на "великата" американска държава . Холивуд бълва филми в които лошите карат японски коли а добрите ги разгромяват "яздейки" Форд GMC или друга подобна бръкма. Артър Хейли пък написа смехотворният роман Колела във възхвала на американското автомобилостроене. В него се разказва и как в японските коли някои детайли били вързани с канап.Ще попитате какво общо има всичко това с Акура, Лексус и Инфинити.Представете си, че имате една нация от изключително тъпи и умствено ограничени поданици, на които им работи само първосигналната система Като чуят Хонда, Тойота или Нисан не могат да спят, получават страхова невроза, нощтно напикаване и т.н.Японците също са стари тактици и психолози и ето ви Акура, Лексус и Инфинити. Заводите са американски и в тях работят американци. Самите американци считат тези марки за американски автомобили. Отделно типичното прозводство за конкретня пазар и т.н.Просто решение на въпроса нали?!
-
Кафето е близо до идеалният център ул. Капитан Райчо Една импровизация:
-
А за една Примера , ескортирана евентуално от един Акорд